efej1 Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 mam wrażenie że dochodza mnie piski od strony altertnatora, (chyba że to rozrzad )aby to wykluczyć ,musze odpiąć wtyczkę od alternatora aby przestal iść? czy wyjać bezpiecznik jeżeli takowy jest? i czy lożysko w alternatorze jest wymienne we wlasnym zakresie czy mechanik zostaje?jeżeli ktoś jest zoriętowany to chetnie wyslucham porad Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Zacznij od sprawdzenia/wymiany pasków Najpierw je pomierz bo te katalogowe okazują się za krótkie lub za długie Jest ich 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Sprobuj najpierw sprawdzic czy nie sa luzne paski i ewentualnie ponaciagac . jest jeszcze do kupienia taki spray do smarowania paskow . Moze kup i popsikaj .A noz przestana piszczec. Jesli nie to tak jak pisze and pec wymiana . Co do wymiany lozysk w alternatorze to jesli masz jakie takie pojecie to wymienisz sam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efej1 Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 Sprobuj najpierw sprawdzic czy nie sa luzne paski i ewentualnie ponaciagac . jest jeszcze do kupienia taki spray do smarowania paskow . Moze kup i popsikaj .A noz przestana piszczec. Jesli nie to tak jak pisze and pec wymiana . Co do wymiany lozysk w alternatorze to jesli masz jakie takie pojecie to wymienisz sam. paski są ok,wyrażny metaliczny dżwięk,ale chcę wyłaczyć alternator(,wtedy nie będę podejrzewał łancuszka),więc pytanie czy odłaczyć bezpiecznik,czy może polużnić pasek i go po prostu zdiąć z alternatora ,wtedy nie będzie chodzil ,zcy dobrze kombinuje?staram się dużo robić samemu,a coś więcej o tej wymianie łożysk? Zacznij od sprawdzenia/wymiany pasków Najpierw je pomierz bo te katalogowe okazują się za krótkie lub za długie Jest ich 3 paski są po wymianie,a dzwiek jest metaliczny dochodzący od alternatora,takie sprawdzanie na ucho Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobytempelton Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Zdejmij pasek, i kręć altkiem ręką, jeżeli usłyszysz szmery piski lub jeżeli rozbujasz wirnik nie bedzie się kręcił i kręcił tylko stawał łożyska do wywalenia. Tu moja taka rada, mostek prostowniczy jest bardzo delikatnym urządzeniem, jeżeli nie rozbierałeś nigdy alternatora z wbudowanym układem prostowniczym i szczotkotrzymaczem odpuść sobie, daj komuś kto się tym zajmuje, łożyska to koszt max 40zł a mostek od 70 w zwyż. Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Ja tam bym się nie bawił w rozbieranie altka Używka z angola i heya Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarlew Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 popieram przedpiszacego ja kupilem rok remu na alledrogo za 70zł + paczka, troche dłubania i smiga do tej pory. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.