Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Stuki w zawieszeniu 1,9 dci


Gość macko_pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam zamowione takie jak ty wsadzales a co dokladnie mam tam to nie wiem chyba jak auto stoi na ziemi nie jestem w stanie zobaczyc prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musiłabys sie położyć na ziemi i luknąć,

jest ciepło koc lub karton i :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D dalem rade cos tm podejrzec na moje oko 1 sroba ma mniejszy przekroj od 2 wiec srtawiam na gwint 12 i 10 ja k u ciebie a konkretnie dowiem sie jutro czesci mam wlasnie takie 12/10

 

zapytam jeszcze o kostke z przewodami do lampy tą którą sie podlącza pod zarowke h7 mozna gdzies to kupic ? bo mi sie złamała w rekach dziś :D >?

Edytowane przez preston81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze czasem sprawdzić samemu, ja musialem 2 razy jezdzic do mechanika

co do kostki to one sa chyba standartowe tak jak do innych żarówek H7 popytaj sie w sklepach z czesciami

lub szukaj na necie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za wymiane łączników z reguły wołają 20 zł max /u mnie w miescie/ czasami może się też zdażyć i ja tak miałem, że pewna firama na łącznikach miała nakrętki na klucz 15 lub 16 /pamiętam bo dokupywałem długą nasadkę o tym wymiarze/. Po zakupie innych łączników w Inter Cars /nie pamiętam firmy/, nakrętki były już standart, na klucz 14.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem powyższe wpisy i wiem że chodzi o grubość Fi - 10 lub 12 /bo skok gwintu, to całkowicie co innego!!!!/.

Mnie chodziło oto, czego producenci nie wymyslają, aby nam życie "umilić".....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" Oznaczenie gwintu metrycznego (zgodnie z normą PN-ISO 965-1) składa się z litery M i następującą po niej wartością średnicy znamionowej gwintu oraz podziałki, wyrażonych w milimetrach i rozdzielonych znakiem x.

M10 – oznacza gwint metryczny o średnicy znamionowej 10 mm i podziałce zwykłej."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż tak precyzyjnej wykładni, to nie potrzebowałem. Wiem tylko, że jeśli masz otwór na /potocznie mówiąc/ 6 lub 10, to owszem - wsadzisz śrubę, lecz bardzo często i to z reguły w zawieszeniach są gwinty drobnozwojowe. I wiem np. że łączniki na 8, to tzw. zwykła nakrętka nie pasuje

Kolega napisał........dalem rade cos tm podejrzec na moje oko 1 sroba ma mniejszy przekroj od 2 wiec srtawiam na gwint 12 i 10 , w/g tego opisu, to pewnie każdy postawi na grubość śruby a nie na gwint.

A np. do śruby 10, gwint zwykły to 1,5 - natomiast drobnozwojowe, to 1,25; 1; 0,75.

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że są dwie śrubki grubsza i cieńsza

Ja niestety miałem adekwatnie odwrotny problem dostałem gruba i cienka a u mnie są dwie cienkie

 

model 2005 ma dwie cienkie śrubki w łączniku tylnego stabilizatora

 

Po wymianie stuki zmatowiły sie ale zauważyłem nadszarpnieta zebem czasu gume w drązku poprzecznym (drążek panharda?) łączącym belkę z nadwoziem

gum nie ma drażków w zamiennikach nie ma czekam na wzgledna używkę po wymianie jak będą stuki nadal to zostały amorki i ośki

 

Przypomniałem sobie w trakcie grzebania pod autem

 

Kiedyś jak latalem po okolicach Wigier drogami polnymi i szutrem (wiadomo Colin McRae) po powrocie na prostą "gładką" drogę doszły jakieś inne stuki do stałych

Pojechałem na szarpaki wszystko ok

ALE

Pod siedeniami przednimi jest przykrecona do podwozia blaszana rynienka a w tej rynience było sporo drobnych kamyków po usnieciu ich te nowe stuki ustały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dane szczegółowe z katalogu nt. łączników:

Gwint zewnętrzny [mm]: M 12 x 1,25

Gwint zewnętrzny [mm]: M 10 x 1,25

Rozmiar klucza: 17

Kolor: czarny

Materiał: stal

Pręt/Rozpórka: drążek skrętny łącznikowy

Powierzchnia: lakierowany

Strona zabudowy: tylna oż po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 0,35

Wymiar gwintu: M 10 x 1,25

Wymagana ilość: 2

Długość [mm]: 90,5

Edytowane przez Oskar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, tym opisem potwierdziłeś moje słowa - nie jest to gwint tradycyjny, tylko drobnozwojowy.

Bo jak można powiedzieć , że stawiam na skok gwintu 12 lub 10? Wiem było to u kolegi przejęzyczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mniejsza z tym wiemy o co chodzi , laczniki wymienione gumy tez w aucie cisza jak makiem zasial , dobrze ze nie robilem przodu bo wszystko ladnie pieknie i cicho zaplacilem jednak 100 zł za robote nie 150 jestem zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...