Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Tarcze do primery p11


lukasz_kaw
 Share

Recommended Posts

Siemano potrzebuje jakiś dobry zestaw tarcze+ hamulce do nissana primery p11.144 kombi. Zastanawiam się nad tarczami nacinanymi i nawiercanymi firmy mikoda. Patrze na tarcze takich firm jak ate, brembo,mikoda co polecacie do tej maszyny za komplet. Do zrobienia jest przód i tył.Jakie tarcze i klocki są spoko.

Link to comment
Share on other sites

Myślę ze szkoda ładować tyle pieniędzy w nawiercane tarcze. Polecam tarcze brembo +klocki lucasa zapłacisz prawie połowe mniej od ATE czy mikody, a jakość wcale nie odbiega od tych wyzej wymienionych. Ja osobiscie mam tarcze sacury w swojej Primerze i nienarzekam. ale jak masz za dużo funduszy to bierz te mikody co się Tobie podobają.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Tu masz same tarcze http://moto.allegro.pl/brembo-tarcze-przod-280mm-nissan-primera-p11-i2123201364.html , a tu masz komplet ATE http://moto.allegro.pl/ate-tarcze-klocki-prz-nissan-primera-p10-p11-i2118769313.html i co się bardziej opłaca ??? ja mam brembo i po 4 latach już mają lekkie bicie następne kupię ATE.

Link to comment
Share on other sites

Właśnie te ate mają chyba dobrą cenę ja teraz mam tarcze trw i klocki lucasa.Przejechałem na nich 7000 i niestety pokrzywiły się

Link to comment
Share on other sites

Najtaniej wyjdą z angola :D i takie osobiście polecam. Lepiej wydać kasę na coś innego niż pakować się w zestawy. Klocki to wiadomo że nowe ale "bieżnię dla hebli" to brałbym używkę i jedynie przetoczył jeśli trzeba.

Link to comment
Share on other sites

Ile na używkach pojeździsz? i jeszcze przetoczonych nie warto kasy wyrzucać w błoto.

Link to comment
Share on other sites

a co ty ślub wziąłeś ze swoją P10 czy uważasz je za auto sportowe. Z tego co mi wiadomo to tarcze mają wzięcie z angoli, tak że nie jeden śmiga na używkach. Jak ich nie popalisz wariacką jazdą to będą jeszcze długo służyć nawet po przetoczeniu

Link to comment
Share on other sites

ślubu nie brałem ... jak chcesz to sobie zamontuj kierownice po prawej z angola ....

Link to comment
Share on other sites

Wziołem na przód tarcze mikody do tego klocki brembo, na tył tarcze blueprint i klocki brembo. W piątek montaż więc napisze jak będą zamontowane

Link to comment
Share on other sites

a ja słyszałem i mam taki zamiar zmienic u siebie hamulce na tarcze brembo + klocki ferodo! ponoć hamują bez żadneo ALE!! zaciski mam lucasa( ni wiem czy dobrze czy były montowane juz w fabryce jak to jest?) na hamulcach nie maco oszczędzać! hamulce najważniejsze!

Link to comment
Share on other sites

Podobno komplet brembo+ferodo jest OK, ale tylko z tzw. "wyższej półki"; Ja kupiłem na przód tarcze i klocki Ate i jest super - skuteczność hamowania poprawiła się diametralnie... Wady - trochę popiskują przy lekkim hamowaniu w trakcie jazdy miejskiej (nie zawsze - stąd wnioskuję, że prawdopodobnie się ułożą i będzie OK) oraz dośc mocno pylą klocki (ale to już raczej na pewno nie minie). Cena kompletu na przednią oś - tarcze wentylowane 280mm Ate + klocki Ate = 434 zł (łącznie z przesyłką kurierską)

Edited by smoliszcze
Link to comment
Share on other sites

co to znaczy z wyzsze j półki? kupujesz tarcze brembo i klocki ferodo i masz hamulce chyba najlepsze:D

Link to comment
Share on other sites

I Brembo i Ferodo są to firmy z tzw. wyższej półki , ale robią sprzęt różnego sortu, np. standardowe, sportowe itp; Do Primery możesz np.: dobrać klocki Ferodo z linii: PREMIER, DS PERFORMANCE lub SL. Według niektórych wypowiedzi na forach - równiez na forum NKP - podobno tarcze brembo mocno sie popsuły odkąd zaczęto je produkować gdzieś pod Częstochową (opinia nie sprawdzona przeze mnie osobiście, bo nie jeździłem ani na brembo ani na ferodo)

http://forum.nissank...__1#entry720537

Edited by smoliszcze
Link to comment
Share on other sites

w poprzednim aucie miałem klocki ferodo premier i brat w swoim aucie też. mi piszczały, a jemu nie.

Link to comment
Share on other sites

w poprzednim aucie miałem klocki ferodo premier i brat w swoim aucie też. mi piszczały, a jemu nie.

Różnica mogła polegać na tym że u ciebie piszczało że powierzchnia styku klocku z zaciskiem nie została posmarowana smarem miedziowym .

Link to comment
Share on other sites

w obu nie było smarowane.

Link to comment
Share on other sites

Najważniejsza zasada przez pierwsze 500-700 km delikatnie hamować od założenia nowych tarcz i klocków!!!!!!! Znajomemu hamulce dotarły się dopiero po

wyjeździe do Chorwacjii ok 2000 km w jedną stronę.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...