zbylan Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Witam kolegów. Od pewnego czasu stwierdzam ubytki płynu chłodzącego w moim Tyranku - ok 200 ml/500 km. "Wykapane" ślady pozostają na podłożu (po postoju) na wysokości przegrody pomiędzy kabiną a komorą silnika, po prawej stronie samochodu. Ponieważ po odwinięciu dywaników od stony pasażera (suchych) zauważyłem kilka kropel cieczy na przegrodzie pomiędzy konsola środkową a schowkiem, podejżewam, że nieszczelność pojawiła się w nagrzewnicy lub na którymś z jej połączeń. Proszę o Wasze refleksje: 1. Czy moje podejżenia mogą być słuszne ? 2. Jeśli Tak, to gdzie w Terrano R20 3.0 Di znajduje się nagrzewnica i jak się do niej dostać ? Pozdrawiam - Zbyszek Witam ponownie Czy możliwe, by nikt nigdy nie walczył z nagrzewnicą w Terrano II ? Doprecycowując: moje pytanie dotyczy Terrano II z roku 2003, w nadwoziu R20, wersja silnika 3.0 Di. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Witam kolegów. Od pewnego czasu stwierdzam ubytki płynu chłodzącego w moim Tyranku - ok 200 ml/500 km. "Wykapane" ślady pozostają na podłożu (po postoju) na wysokości przegrody pomiędzy kabiną a komorą silnika, po prawej stronie samochodu. Ponieważ po odwinięciu dywaników od stony pasażera (suchych) zauważyłem kilka kropel cieczy na przegrodzie pomiędzy konsola środkową a schowkiem, podejżewam, że nieszczelność pojawiła się w nagrzewnicy lub na którymś z jej połączeń. Proszę o Wasze refleksje: 1. Czy moje podejżenia mogą być słuszne ? 2. Jeśli Tak, to gdzie w Terrano R20 3.0 Di znajduje się nagrzewnica i jak się do niej dostać ? Pozdrawiam - Zbyszek Witam ponownie Czy możliwe, by nikt nigdy nie walczył z nagrzewnicą w Terrano II ? Doprecycowując: moje pytanie dotyczy Terrano II z roku 2003, w nadwoziu R20, wersja silnika 3.0 Di. Pozdrawiam myślę kolego, że rzadko kto z forumowiczów grzebał w tym bo nie ukrywajmy akurat nagrzewnica tak nie pada. Tym bardziej w "młodych" rocznikach. Jak masz jakiekolwiek pojęcie o mechanice i zdolności manualne to powoli sam do tego dojdziesz. Rozbieraj wszystkie plastiki: schowek, panel przedni i boczki panelu przedniego i nagrzewnica powinna być na wierzchu. Rób sam nawet tydzień czasu, a zaoszczędzisz kupe kasy bo w warsztacie Cię skroją i będziesz miał satysfakcję, że sam zrobiłeś. Będziesz "bohaterem domu" Sam tak zaczynałem, nie jestem mechanikiem, tylko handlowcem i siedze za biurkiem. Zaczynałem od tzw śrubek, a dzisiaj wymieniam rozrządy, panewki na korbach itd, a nawet jak zobaczysz na forum, wstawiłem mosty patrolowskie do terrano I, lifty itd. Powodzonka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbylan Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Dzięki zakula81za dobre słowo i zachętę. Pozostaje poczekać na lepsze warunki pogodowe i do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.