Gość quadro Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Witam. Ma ktos informacje na temat prawidłowego kata wyprzedzenia zaplonu w 2.4 12v ? Wartosci i jak to wizualnie sie ma patrzac na sam aparat. Dodam, ze ja mam maxymalnie wychylony aparat w strone chlodnicy i tak sie zastanawiam czy to jest dobrze ustawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi4all Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 a czy jak gazujesz go na maxa to nie wali czasem w dolot??? masz na gazie czy nie??? bo to jest bardzo ważne, jeśli jeździsz na gazie to musisz mieć trochę wcześniejszy zapłon. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 w golfie miałem BRC I-ej gen. (gaźnik) i faktycznie: zapłon zawsze ustawiałem wcześniej, po prostu tak było lepiej, fakt palił 1-2 litry więcej niż benz. ale miał kopa a zimą żadnych problemów, w sumie to przez 8 lat zatankowałem łącznie może jeden zbiornik benzyny, naprawdę, i żadne zawory nie były popalone ; no ale to był 81 rocznik i MADE IN GERMANY, " to se ne wrati" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość quadro Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Tak mam z gazem auto. Zapłon regulowałem ręcznie obserwujac obroty silnika. Teraz aparat zaplonowy jest w skrajnej pozycji i ma najwieksze obroty na jalowym (800 obrotów). Czasem jadac z gorki na biegu slychac jak "strzela" w wydech. Jak Wy macie w swoich autach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.