Gość adpf Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 (edytowane) Wczoraj podczas jazdy gdy chciałem przyspieszyć na 2 biegu obroty poszły momentalnie w górę a auto nie chce przyspieszać to samo na 3,4,5 biegu oprocz 1. Po odpowietrzeniu sprzegla było dobrze tak przez 5 km i znowu tak samo.PO zrobieniu zakupów w drodze powrotnej znowu wszystko jest ok. Czy czas na zmianę sprzegla czy to może coś innego. Primera p12 qg16de. Dzięki za pomoc. Edytowane 9 Kwietnia 2012 przez adpf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Sproboj zrobic tak-wrzuc 2 bieg zaciagnij reczny i delikatnie puszczaj sprzeglo bez dodawania gazu. Jak obroty zacznal spadac gdy auto zacznie drzec to sprzeglo ok a jak obroty nie beda spadaly to odpowiedz znasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adpf Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Sproboj zrobic tak-wrzuc 2 bieg zaciagnij reczny i delikatnie puszczaj sprzeglo bez dodawania gazu. Jak obroty zacznal spadac gdy auto zacznie drzec to sprzeglo ok a jak obroty nie beda spadaly to odpowiedz znasz zrobiłem jak kazałeś i obroty spadały aż auto zgasło.więc jak nie sprzęgło to co to może być? przeplwomierz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 nie no, zdecydowanie coś z przeniesiem napędu. ja obserwowałbym sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 objawy wskazywałyby na ślizgające sprzegło ale w p12 jest 2masa więc gdyby siadało to byłyby szarpania na zimno przy ruszaniu Ale co z tym odpowietrzaniem - to jednorazowy objaw jesli tam jest przyczyna to poszukaj nieszczelności po przewodach? Auto ma pewne sprzęgło - może ktoś już je wymieniał i zaoszczedził i masz włożony zestaw naprawczy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adpf Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Wczoraj podczas jazdy gdy chciałem przyspieszyć na 2 biegu obroty poszły momentalnie w górę a auto nie chce przyspieszać to samo na 3,4,5 biegu oprocz 1. Po odpowietrzeniu sprzegla było dobrze tak przez 5 km i znowu tak samo.PO zrobieniu zakupów w drodze powrotnej znowu wszystko jest ok. Czy czas na zmianę sprzegla czy to może coś innego. Primera p12 qg16de. Dzięki za pomoc. Dodam jeszcze ze podczas odpowietrzania (pompowanie kilka razy, przytrzymanie pedału wduszonego, odkręceniu odpowietrznika, zakręceniu go) pedał sprzęgła nie powraca sam do góry, muszę go rękom odciągnąć. Czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 nienormalne, powinien odskoczyć do właściwego połeżenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adpf Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 nienormalne, powinien odskoczyć do właściwego połeżenia wiec jakieś pomysły co to może być? sprzęgło czy coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 no to dałeś do myslenia??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adpf Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 dziś zauważyłem że podczas wduszania sprzęgła podczas jazdy, nabiegu obroty czasami spadają do 400-500. Więc chyba sprzęgło. Jutro jadę do mechanika zobaczymy co powie. Diagnoza wstępna mechanika-sprzeglo. W piątek teoretyczna wymiana. Jak odbiore auto napisze co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 to daj znac co za wynalazek miałeż w skrzynce?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adpf Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Auto odebrane, jednak sprzęgło. Koszt wymiany kompletnego sprzęgła plus olej w skrzyni bo nic prawie nie było wyniósł - ponad 60% kosztu zakupu p12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Koszt wymiany kompletnego sprzęgła plus olej w skrzyni bo nic prawie nie było wyniósł - ponad 60% kosztu zakupu p12. a czemu takie drogie ???? wg mnie powinny koszty się zamknąć maxymalnie w 2 tysiach kompletne sprzęgło 410 zł http://allegro.pl/sprzeglo-kpl-luk-nowe-nissan-primera-p12-1-8-16v-i2267426801.html więc nie powala cena, do tego wysprzęglik też nie powala ceną 65 zł http://allegro.pl/wysprzeglik-nissan-almera-n16-primera-p11-p12-98-i2219920654.html do tego robocizna, jakieś inne pierdółki i mówię, max 1000 - 1500 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 koszt wymiany sprzęgła, docisku, łożyska z robocizną P12 silnik 1.8 to 900 pln, mówisz 60% wartości to auto twoje warte jest ok 1700 pln ??????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adpf Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 koszt wymiany sprzęgła, docisku, łożyska z robocizną P12 silnik 1.8 to 900 pln, mówisz 60% wartości to auto twoje warte jest ok 1700 pln ??????????? mieszkam w północnej irlandii. Za primere dałem 500 funtów a za sprzęgło plus olej do skrzyni i robocizna 300. Więc tak wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 nieźle 2 tys. pln za Primere P12 kocham Irlandie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 To moja 2masa jest droższa od tego wszytkiego Ja che do Irlandii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 adpf - a dowiedz się z ciekawości, ile tam u Ciebie kosztuje koło dwómasawe do Almera Tino 2,2 dci 136kM, oraz tarcza i docisk. Skrzynia 6 biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 mieszkam w północnej irlandii. Za primere dałem 500 funtów a za sprzęgło plus olej do skrzyni i robocizna 300. Więc tak wychodzi. a kiera po prawo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adpf Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 a kiera po prawo? tak po prawej ale najlepsze jest to ze za 500 funtów sprzedałem xsare z 99 r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 tak po prawej ale najlepsze jest to ze za 500 funtów sprzedałem xsare z 99 r nie ma co ukrywać, fajne ceny są w IrlandiiLudzie mają kasę to nie zależy im na wygórowanej cenie auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GumiśNS Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 (edytowane) ja za kompletne sprzeglo + robocizna dalem 350€ do p12:) a przy jakim przebiegu Ci sprzęgło klękło?? bo mi przy 150000 Edytowane 19 Kwietnia 2012 przez GumiśNS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 (edytowane) ja za kompletne sprzeglo + robocizna dalem 350€ do p12:) a przy jakim przebiegu Ci sprzęgło klękło?? bo mi przy 150000 Kogo pytasz??? Jeśli mnie, to u mnie sprzęgło jeszcze chodzi, ale mechanik powiada że niedługo się rozsypie, gdyż dla niego pedał sprzęgła jest dość twardy. Ja sie przyzwyczaiłem i mnie to nie przeszkadza. Aktualnie mam przejechane 230500tyś. Interesowały mnie ceny, może tam jest taniej z częściami niż u nas? I może by tak kupić na zaś. Lecz różnica jest, benzynka a ropka, a ja nie wiem jaki Ty masz silnik, więc suma 355euro nic mi nie mówi. A w benzynce chyba koła dwómasowego nie ma??? Edytowane 19 Kwietnia 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 u mnie dzis zauwazylem cos dziwnego, pedał do deski na 4 biegu 1500 obrotow - obroty pną sie w gore auto przyspiesza do 2500 obr bardzo szybko lecz pozniej spada do 2300 i znow rosnie mocno , dzieje sie tylko gdy auto jest na niskich obrotach i przyslowiowo wbije gaz do deski , nie dzieje się tak jak przyspieszam normalnie czyli pedal gazu sukcesywnie do deski nie tak ze go wbijam na maxa na niskich obrotach , jesli wcisne go przy ok 2000 lub 2500 tez wszystko ok co to tzw turbo dziura? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 No jest cos takiego w dizlu jak depniesz poniżej właczenia się turbiny to cinie silnikiem potem dusi i odpala turbo i wtedy jest kopyto. 1Trzeba nauczyć się redukować do 2200 lub totalnie spokojnie przyspieszać 2 zacipować motor i nie ma turbo dziury - równomiernie ciągnie od dołu do odcięcia jest FAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.