Gość marek61 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 przed wymianą pierscieni i panewek korbowych juz wywalał olej przez odme,po wymianie jest to samo.po wymianie zrobiłem 1500 km w poniedziałek sprawdze ciśnienie na tłokach co moze byc przyczyna wywalania oleju i sporego nadcisnienia z separatora oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Musisz to jak najszybciej sprawdzic bo przez duze nadcisnienie moze pojsc turbo.Przed wymiana pierscieni moglo byc wieksze nadcisnienie niz 50 mm slupa wody(w takich jednostach mierzy sie ta wartosc albo podcisnienia albo nadcisnienia) jesli zmierzysz cisnienie sprezania i bedzie OK to mozliwe ze przy remoncie chlopaki nie wyczyscili odmy w pokrywie zaworowej i bedzie sie tak dzialo. . Nawet bys juz jutro odkrecil pokrywe i wymyl tam dobrze . Duze nadcisnienie w skrzyni korbowej silnika spowodowane moze byc przez zuzyte pierscienie (ale TY wymieniles ) tloki a takze jak bedzie peknieta glowica . Wadliwy system odpowietrzania tez powoduje duzy wzrost nadcisnienia,dlatego na poczatek wymyj dobrze ta pokrywe. . najwyzej stracisz na uszczelke , a moze sie poprawic. Czesc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 czy kolega juz doszedl co bylo przyczyna . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek61 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 witam od poniedziałku stoi w warsztacie i na razie się nie odzywają.jak odbiorę to napiszę co było pozd.marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mir-e Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 sama wymiana pierścieni to tylko pogorszyła sprawę już tylko szlif cię ratuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek61 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 witam,pierścienie wymieniałem dlatego że padły całkowicie-wywalał olej przez rurę wydechową i za samochodem ciągnęła się chmura dymu z oleju , teraz silnik pracuje normalnie daje się jeździć i tylko trochę denerwują te przedmuchy.vacu pompa jest dobra bo hamulce pracują normalnie. a za silnik wezmą się może przed 1 majem także trzeba poczekać marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.