Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] - Płytka dmuchawy - kilka pytań o budowę i jej mankamenty FOTO


Gość marcin360

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, wiem... wiele jest już tematów związanych z płytką od dmuchawy... zauważyłem pewne różnice w ich budowie i mankamenty, a że na elektronice się nie znam to mam kilka pytań.

 

1. W wielu tematach na forum mowa jest o radiatorze - by płytka nie przegrzewała się.

Czy nie lepiej byłoby ją po prostu wyczyścić, by osadzony brud nie powodował zatrzymywania ciepła? Jeśli mam rację to czym oczyścić ten "osad"? Co użyć zamiast papieru ściernego?

 

2. Na drugim zdjęciu jest - właśnie co to takiego? To jest ten sławny opornik, czy może ścieżka przepaliła się i wyskoczyła?

 

3. Widoczne na 3. zdjęciu styki są na końcówkach przepalone. Czy powstający na nich opór nie powoduje nadmiernego grzania?

 

4. Na ostatnim zdjęciu jest płytka (z instrukcji) od P10 z '94. Ewidentnie ścieżki różnią się od tej pierwszej z P11.144. Czy od tamtej pory w nowszych płytkach wszystko jest to samo?

post-42965-0-33799300-1334524461_thumb.jpg

post-42965-0-28700300-1334524470_thumb.jpg

post-42965-0-66205400-1334524476_thumb.jpg

post-42965-0-78021100-1334524671_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to masz 5 pinów jedno zasilające i 4 wyjścia i te ścieżki mają różną oporność przy czym 4 kanał będzie szedł bezpośrednio z 12v i pewnie przez płytkę nie przechodzi

jeśli są różnice w budowie to i tak działanie będzie takie samo możliwe że będą różnice w wartościach oporu ze względu na może inne nagrzewnice i inne silniki w dmuchawie

 

co do papieru ściernego to wiem ze płytka była pokryta czymś ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...