krajesiak Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Witam, Czy po remoncie silnika (wymiana pierścieni, uszczelniaczy, regneracja głowicy) konieczne będzie przeprowadzenie autokalibracji i powtorne zbieranie mapek? Sądzę, że pewnie tak i liczę na podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 nie lub nie koniecznie stag dobrze ustawiony do mapy ecu czyli proporcja dawki PB a lpg równa 1 to Ecu dostosuje sie do mocniejszego silnika a stag to po małpuje ale nie znaczy że nie pasowało by zaglądnąć tz polatać na pb i lpg tak samo i luknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.