ceniakenzo Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 co myslicie o tym http://allegro.pl/nissan-terrano-body-lift-5cm-off-road-od-atm4x4-i2274547921.html czy do tego nie trzeba dokupic amortyzatorow dłuższych ? a jak tak to jakie i od czego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 co myslicie o tym http://allegro.pl/ni...2274547921.html czy do tego nie trzeba dokupic amortyzatorow dłuższych ? a jak tak to jakie i od czego przedłużasz amory, które masz założone o te 5cm. Później panharda też musisz sprawdzić bo też trzeba przedłużyć. Przewody hamulcowe powinny być ok. Ja mam podkładki 8cm to już musiałem przedłużać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 przedłużasz amory, które masz założone o te 5cm. Później panharda też musisz sprawdzić bo też trzeba przedłużyć. Przewody hamulcowe powinny być ok. Ja mam podkładki 8cm to już musiałem przedłużać. no ok tylko jak mozna przedluzyc amorki ?? przewody beda ok i drazek tez . chodzi tylko o amorki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Dystansy metalowe się dorabia. Tak samo jak dystansujesz sprężyny tymi elastomerami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Dystansy metalowe się dorabia. Tak samo jak dystansujesz sprężyny tymi elastomerami. wiem kolego tak jak nam pokazal jeden z forumowiczow w dziale patenty przerobki , ale mnie interesuje z kad wziasc amorki dluzsze o te pare cm?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 no ok tylko jak mozna przedluzyc amorki ?? przewody beda ok i drazek tez . chodzi tylko o amorki.... odcinasz kawałek trzpienia z gwintem, dospawujesz odpowiedniej długości śrubę M8 twardość 10,8 z gwintem. Robisz podkładkę na gumę i przykręcasz kontrą. Jak nie będziesz wiedział to prześlę fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 odcinasz kawałek trzpienia z gwintem, dospawujesz odpowiedniej długości śrubę M8 twardość 10,8 z gwintem. Robisz podkładkę na gumę i przykręcasz kontrą. Jak nie będziesz wiedział to prześlę fotki. no to podeslij mi fotki na pw. a przednie amorki tak samo sie przedluza ? bo ostatnio go podnioslem na drazkach ale napierdzielaly amorki niestety musialem opuscic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 (edytowane) no to podeslij mi fotki na pw. a przednie amorki tak samo sie przedluza ? bo ostatnio go podnioslem na drazkach ale napierdzielaly amorki niestety musialem opuscic przednie dziwne, że jak podniosłeś na drążkach to coś się dzieje. Podnosiłem na IRONMANIE przód i wstawione miałem seryjne amory i było wszystko ok. Dodam, że auto lata głównie w terenie. Zrobie fotki i dziś podeśle. Popatrz też na fotki: https://picasaweb.google.com/109508375496667128950/LIFTTERRANOII# Edytowane 29 Kwietnia 2012 przez zakula81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 no dziwne, moze za duzo skrecilem te drazki tylko jak podnosiles na drazkach to trzeba kont pochylenia ustawic, ja kiedys ustawialem i pamietam ze mam tam pare podkladek wcisnietych, a jak skrece maksymalnie drazki to niewiem czy sie bedzie dalo kont ustawic jak ty do tego doszedles zeby bylo dobrze i maxymalnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 no dziwne, moze za duzo skrecilem te drazki tylko jak podnosiles na drazkach to trzeba kont pochylenia ustawic, ja kiedys ustawialem i pamietam ze mam tam pare podkladek wcisnietych, a jak skrece maksymalnie drazki to niewiem czy sie bedzie dalo kont ustawic jak ty do tego doszedles zeby bylo dobrze i maxymalnie?? kąty sam ustawiałem przy pomocy poziomicy latałem na agresywnym bieżniku w terenie i sporo po asfalcie. Żadnego znaku zdzierania opon. Było troche roboty ale dało się zrobić. Wszelkie przeróbki robi się w zależności do czego auto ma służyć. Jak podniesiesz przód o 5cm to myślę, że kąt niewiele się rozkraczy. Ja podniosłem przód 10cm więc musiałem już kombinować. Jak będziesz latał głównie po twardym to nie kombinuj za mocno bo się w koszta wpędzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 kąty sam ustawiałem przy pomocy poziomicy latałem na agresywnym bieżniku w terenie i sporo po asfalcie. Żadnego znaku zdzierania opon. Było troche roboty ale dało się zrobić. Wszelkie przeróbki robi się w zależności do czego auto ma służyć. Jak podniesiesz przód o 5cm to myślę, że kąt niewiele się rozkraczy. Ja podniosłem przód 10cm więc musiałem już kombinować. Jak będziesz latał głównie po twardym to nie kombinuj za mocno bo się w koszta wpędzisz. oj nie kolego 5cm to jest bardzo duzo , ale jeszcze pytanko z jakiego materialu najlepiej wytoczyc podkladki pod sprzezyny?/ na tych zdieciach daje je u gory na sprezyny wiec musza byc chyba lekkie. aluminium ?? czy stal ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 kąty sam ustawiałem przy pomocy poziomicy latałem na agresywnym bieżniku w terenie i sporo po asfalcie. Żadnego znaku zdzierania opon. haha a ja ustawiałes wyprzedzenie sworznia zwrotnicy w takim razie? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 haha a ja ustawiałes wyprzedzenie sworznia zwrotnicy w takim razie? każdy robi jak potrafi u mnie działało. Zwrotnicy nie ruszałem tylko kąt. Jak wcześniej pisałem auto jeździło przeważnie w terenie więc się nie podniecałem pierdołami. teraz jest sztywny most więc... nie mam już tego kłopotu oj nie kolego 5cm to jest bardzo duzo , ale jeszcze pytanko z jakiego materialu najlepiej wytoczyc podkladki pod sprzezyny?/ na tych zdieciach daje je u gory na sprezyny wiec musza byc chyba lekkie. aluminium ?? czy stal ?? najlepiej alu, łatwa obróbka. Stosują też z wałka poliuretanowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 jak w terenie to faktycznie nie ma się czym przejmować, co innego gdybyś porządnie robił, a PK i WSZ zmienia się jednocześnie więc tylko i ci się wydawało że nie ruszałeś ja mam tylko jeden samochód więc musi być ustawione wszystko jak trzeba, a wahacze są jednak przyjemne na asfalcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 JA CHCIAL BYM PODNIESC 8CM, PRZEDLUZYC DRAZKI STABILIZATOROW , AMORKI, A WALU NIE BEDZIE TRZEBA PRZEDLUZAC?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gstep Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Jak juz jest temat o lifcie to sie podlacze. znalazlem w sieci cos takiego https://www.4x4parts.com/nissan/pathfinder-deluxe-suspension-package-with-rs9000xl-shocks-p-1626.html . widzial to juz ktoś i czy moglby ktos sie wypowiedziec czym ten zestaw jest leprzy niz to co oferuje nam allegro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 fajny zestaw ale cena troche przeraża jak ktos cos takiego ma to chetnie kupie za 1500zl od reki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 przednie dziwne, że jak podniosłeś na drążkach to coś się dzieje. Podnosiłem na IRONMANIE przód i wstawione miałem seryjne amory i było wszystko ok. a co zrobiłeś z częściami zawiechy na przód po wstawieniu sztywniaka bo jakbyś miał drążki skrętne ironmen'a to dawaj PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 a co zrobiłeś z częściami zawiechy na przód po wstawieniu sztywniaka bo jakbyś miał drążki skrętne ironmen'a to dawaj PW już dawno dla kolegi z forum sprzedałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 już dawno dla kolegi z forum sprzedałem. rozumiem, dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.