johny25 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Jak dokręcić osłonę zegarów ponieważ drży, z tego co wywnioskowałem jest niedokręcona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Jeżeli to jest P12 to po obu stronach tablicy rozdzielczej są plastykowe trójkąty , należy je pociągnąć do siebie i odsłonią się śruby mocujące na śrubokręt krzyżakowy, wystarczy dokręcić i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Osłone górna sciagasz na siłe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny25 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Osłone górna sciagasz na siłe skoro na siłę to pewnie jakiś zaczep jest urwany bo jedna strona trzyma się mocno a druga poluzowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 skoro sie boisz to odkrecasz tunel srodkowy na dole i go odginasz wyciągasz plastik mieszka bo pod schowkiem środkowym są dwa kły blokujące ciągniesz do siebie panel srodkowy ciągniesz osłone zegarów złap za środek i hajda skoro musisz na siłę to znaczy, ze nikt nie grzebał i kiedyś trzeba zacząć luzowac ważne by pasowanie robić na spokojnie i nie na siłe bo wszystko łądnie wskakuje na miejsce. u mnie jest tylko jeden zaczep urwany panela środkowego przez 7 lat a juz kilka razy przez radio było rozbierane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 ja sciagalem osłone niedawno , sciaga sie 2 zaslepki - trojkatne , odkrecasz 2 srubki i sciagasz , tez mi cos drzalo ale to wina plastikowych materialow przy wyzszej temp zewnetrznej zjawisko ustąpilo ale zapobiegawczo wylozylem laczenia gąbką , zastanawiam sie tylko jak sciagnac plastiki podszybia tj cała deskę bo na sucho jak wlaczam auto po nocce podbije sobie obroty na luzie tak do 2,5 to tez drgania slysze w sumie wydaje sie ze to wlasnie ze strony zegarow ale jak wspominalem wylazylem gąbką i nie powinno byc juz nic slychac a jednak .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 po za panelem srodkowym i osłona zegarów oraz schowkiem reszta jest całością i niestety musisz się pogimnastykować przy odkrecaniu gdzies opisałem jak zdemontować cała deskę ale nie wiem w jakim temacie i po co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 oj to odpuszcze nie jestem taki twardy zawodnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.