Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P12 szarpnięcie przy dodaniu gazu


ostert12

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem świerzym posiadaczem Primery P12 2,0 L 140km rok 2003, przeszukalem forum ale nie widze podobnego tematu, a mianowicie. Przy ruszaniu jak kazdy dodaje troche gazu puszczam sprzegło , gdy auto zaczyna ruszać obroty sa w granicach do 2tyś nagle nastepuej zdławienie obroty spadaja by za chwile juz normanie auto mogło jechac. Wciskam gaz auto normalnie przyspiesza zadnego szarpania , zmieniam bieg i znowu szarpenicie im wyzszy bieg i predkośc jest to mniej odczuwalne. Dzieje sie to w momencie puszczenia sprzegła ale nie stawiałbym na to bo zrobiłem test przyspieszyłem i puściem gaz , jak oboty spadły na niskie wartosci wcisnałem gaz i to samo zdławienie i za chwie juz normalnie przyspiesza. Najbardziej odczuwalne jest w momencie włąsnie zmiany biegu. Nie wiem czy to ma znaczenie ale uwazam ze pali za duzo w miescie około 12l jezdze spokojnie fakt ze krótkie dystanse ale mamy ciepły maj silnk szybko sie dogrzewa być moze to bedzie jakaś wskazówką. Prosze o jakie sugestie, porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stawiałbym na sprzegło jeśli nic z nim nie robiłeś lub jego osprzęt

- docisk lub sterowanie

 

Czy podczas jazdy jak wciśniesz sprzegło to gaśnie auto lub obroty bardzp spadają??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stawiałbym na sprzegło jeśli nic z nim nie robiłeś lub jego osprzęt

- docisk lub sterowanie

 

Czy podczas jazdy jak wciśniesz sprzegło to gaśnie auto lub obroty bardzp spadają??

Własnie nic jest absolutnie poprawnie. No a jak wytłumaczysz takie samo szarpniecie pod dodaniou gazu gdy zwolnie i obroty spadna? To jes jendo szarpniecie i nic wiec taka dziura i później juz ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może bo gdzieś pisali o zaworze EGR trzeba go przeczyścic dmuchać???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz świece, albo najlepiej wymień Denso K16HPR-U11 a tu katalog http://www.sklep.e24...id=28&chapter=1

 

Tylko oryginał tj. świece NGK a nie Denso,

na NGK robie ok 45 tys i wymieniam na nowe, Denso musiałem wymienic po 30 tys., na początku myślałem ze padła znowu któraś z cewek

po dokładnym sprawdzeniu okazało sie ze to świeca,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko oryginał tj. świece NGK a nie Denso,

na NGK robie ok 45 tys i wymieniam na nowe, Denso musiałem wymienic po 30 tys., na początku myślałem ze padła znowu któraś z cewek

po dokładnym sprawdzeniu okazało sie ze to świeca,

Dziękuje za podpowiedzi sprawdzę przewody i świece, szczerze powiem że tak oczywistych rzeczy nie brałem pod uwagę, ale widać mój bląd , co do zaworu EGR poszukam poczytam przeczyszczę i dam znać co i jak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...