ceniakenzo Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 witam zastanawiam sie jaki jest maxymalny przechyl na bok i w pionie terrano 1 , niestety nigdzie nie moge znalesc do t2 znalazlem ale do jedynki nigdzie niema :/ moze ktos sie orietuje ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrastorun Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Tu co jest ale nie wiem czy dla Ciebie http://www.wojdas.24x7.pl/terenowe.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Musisz Panie popróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Musisz Panie popróbować hehehe mam wyprobowane ale jestem ciekawy jaki jest w katalogu i nigdzie niema :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gstep Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 max. przechył tyranka 1 to 46 st. kolega Gramek jakiś czas temu załączył kilka pdf'u z instrukcji http://forum.nissanklub.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=9985 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 no wlasnie oto mi chodzilo dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 tyle tylko że... te 46 stopni (w T2 chodzi mi po głowie 47 ale nie wiem skąd mi się ta liczba wzięła) to kąt maksymalny przy założeniu że - przednie koła idealnie proste - fabryczny rozmiar opon i fabryczne ciśnienie - fabryczny stan zawieszenia - brak jakiegokolwiek liftu - z tego co pamiętam to mierzy się to statycznie - mierzy się to na idealnie płaskiej (równej) pochyłości w praktyce bywa inaczej... wystarczy minimalna mulda pod zewnętrznym kołem, ciut bardziej uplastyczniona sprężyna niż to fabryka liczyła, no i trzeba zaznaczyć że każdy lift zmniejsza nam wydatnie ten kąt bo podnosi środek ciężkości pojazdu... dodajcie do tego obniżone ciśnienie w kołach (bo kto jedzie w teren na ponad 2 atm), dodajcie większe kapcie... "ale urwał!!!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.