Polowacka Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 PROBLEM Z SZYBERDACHEM! AWARIA POLEGALA NA WYTARTEJ ZATYCZCE Z TYŁU MECHANIZMU ZDJ 1.ZOSTAŁA PRZETARTA NA WYLOT PRZEZ BOLEC ZDJ.2 SZYBER NIE ZAMYKAŁ SIE ANI NIE OTWIERAŁ . DOTOCZYŁEM NOWĄ ZDJ. 3. I WYSTĄPIŁ PROBLEM Z REGULACJĄ SZYBRU OPIS 2.....PODEJRZEWAM ZE JEST TO KWESTIA FABRYCZNEJ ZATYCZKI.CZY JEST KTOŚ W STANIE OFOTOGRAFOWAC I ZWYMIAROWAC MI TAKA ZATYCZKE. OPIS 2...JAK GO POPRAWNIE WYREGULOWAC? FABRYCZNIE ZAWSZE ZAMYKAŁ SIĘ W JEDNYM PRAWIDŁOWYM MIEJSCU. TERAZ ZOSTAJE SZPARA OKOŁO 4mm zdj.4 MUSZĘ KOREGOWAC PRZYCISKIEM.WIE KTOŚ JAK TO WYREGULOWAC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudyjarecki Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Kiedyś po rozebraniu miałem podobny problem, nie zamykał się tak jak powinien, szpara była nieco większa niż u ciebie miała nawet kilka centymetrów. Wyregulowałem to w prosty sposób, który u mnie zadziałał.Silniczek ma trzy położenia uchylone/zamknięty/otwarty. Otworzyłem szyber na maksa, zdjąłem silniczek puściłem go kilka razy na pusto ustawiając w położenie otwarty, założyłem i po sprawie. Spróbuj może zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.