Tomek1235 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Ubywa mi płyn chłodniczy nie wiadomo dlaczego. Dziś w warsztacie głowili sie cały dzień i nic. Ubywa około 2 l na miesiąc, czyli na jakieś 1000-1500 km. Sprawdzoano chłodnicę instalację, czy płyn nie trafia do silnika (oleju) i nic. Jest to silnik bezzynowy z instalacja gazową. Pojemność 2,0. Ma ktoś jakis pomysł???????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 a reduktor sprawdzali?? czy gdzieś tam nie leci?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Sprawdz wszystkie obejmy ktore sa dolozone przy montazu lpg-plyn moze uciekac ale tak szybko parowac ze nawet nie zauwazysz gdzie. Pozatym sprawdz podloge pod nogami pasazera z przodu czy nie jest wilgotna a jak jest to czy slodki smak ma plyn bo moze nagrzewnica przepuszczac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Sprawdz wszystkie obejmy ktore sa dolozone przy montazu lpg-plyn moze uciekac ale tak szybko parowac ze nawet nie zauwazysz gdzie. Pozatym sprawdz podloge pod nogami pasazera z przodu czy nie jest wilgotna a jak jest to czy slodki smak ma plyn bo moze nagrzewnica przepuszczac Dokładnie, miałem tak w Hondzie. Płynu ubywało, ale nie było widać wycieku. W końcu strzelił wąż gumowy pod kolektorem ssącym. Kapało z niego, tyle tylko że prosto na kolektor wydechowy, wiec nie szło zauważyć wycieku. Aby dostać się do tej rurki aby ją wymienić, musiałem zdjąć przepustnicę i poluzować kolektor ssący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.