Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Koło zrobiło papa....


wojciul
 Share

Recommended Posts

Wyciągnąłem dziś auto po miesięcznej przerwie... Zrobiłem remont całej blacharki zewnętrznej, tzn. nadwozia... Z garażu wyjechałem o 19.... Jedno kółko wokół miasta, do domku na kolacje... Pojechałem zatankować i jak wracałem to mi koło odjechało... I do tego rozwaliło lekko błotnik.... Normalnie chyba się po żyłach pochlastam.... Na szczęście zderzaków nie zdąrzyliśmy pomalować to w sobotę dojdzie jeszcze błotnik....

Link to comment
Share on other sites

Guest mrówa
Wyciągnąłem dziś auto po miesięcznej przerwie... Zrobiłem remont całej blacharki zewnętrznej, tzn. nadwozia... Z garażu wyjechałem o 19.... Jedno kółko wokół miasta, do domku na kolacje... Pojechałem zatankować i jak wracałem to mi koło odjechało... I do tego rozwaliło lekko błotnik.... Normalnie chyba się po żyłach pochlastam.... Na szczęście zderzaków nie zdąrzyliśmy pomalować to w sobotę dojdzie jeszcze błotnik....

 

f*ck ja bym spalil auto :wink:

Link to comment
Share on other sites

jakto odjechalo :shock: ????

bylo nie dokrecone i cie wyprzedzilo podczas jazdy czy jak????

Link to comment
Share on other sites

Guest maciejka_sz
jakto odjechalo :shock: ????

bylo nie dokrecone i cie wyprzedzilo podczas jazdy czy jak????

No wlasnie.... co tam sie stalo? Pisales cos wczesniej ze nie miales jednej szpilki bo sie ukrecila... czy to jej wina? Czy tarczo piasta Ci pekla? Co tam sie stalo?

Link to comment
Share on other sites

Szpilka mi sie ukręciła z tyłu i dałem nową od forda, bo prawie pasowałą (a młotek ją dopasował)... Koła po dwa razy dokręcałem, i ono najpierw walnęło w tył błotkina niszczać go, a później dopiero odjechało do przodu... Normalnie ani jednej nakrętki nie znalazłem, bo żadna szpilka sie nie ukręciła....

Link to comment
Share on other sites

Guest maciejka_sz

Nic nie rozumiem.... ale pewno zle dokreciles cala piaste bo przeciez zeby wlozyc nowa szpilke to musiales zdjac tarczo-piaste. Zle dokreciles tarczopiaste i odjechalo Ci cale kolo tak? To i pewno zacisk hamulcowy jest do wymiany .... upsss... kicha.

Link to comment
Share on other sites

Nie, nie... Tarczopiastę z tyłu ściągałem, a mi przednie odjechało... Koło dobrze dokręciłem i najwidoczniej puściły nakrętki... Patrzyłem na resztę kół, to się dobrze trzymają... Nie było żadnego stukania ani niczego w tym stylu....troszkę metrów przejechałem na przedniej tarczy, ale nic się jej nie stało... A co najdziwniejsze, zderzak przedni nawet ryski nie ma po tym....

Link to comment
Share on other sites

Guest maciejka_sz

AAaaa.. jestesmy w domu :)

To chodzi o przednie kolo... ja zasugerowalem sie tylnym bo pisales ostatnio o tej szpilce.

To pewno miales zalapane nakretki i nie dokrecone... samochod zjechal z lewarka i zapomniales "dorypac" nakretki. Wszystko juz wiemy. Tarcza do wymiany wg mnie... zobaczysz po zlozeniu czy jak nacisniesz na hamulec nie bedziesz mial pulsowania... jak bedziesz mial efekt pulsowania to trzeba wymienic tarcze. Z przodu sa wentyle i nie sa na szczescie takie drogie jak tyly.

 

PS: W przyszlym tygodniu biore sie za swoje tylne tarcze. Wczoraj kukalismy z kumplem i spox... wszystko powonno wydolic tak ze nie trzeba bedzie w ogole przerabiac tych tarcz co je mam od zwyklego N13. Ale to juz inny watek.

Link to comment
Share on other sites

Właśnie o to chodzi że przyłapywałem na dole koło... Ale mam alusy założone i możliwe, że trochę za krótkie szpilki są... ale cena 14,50 za sztukę mnie lekko odstrasza i czuję, że wrócę do blaszaków... Chyba że zna ktoś inny sposób?? A tarcza git, bo wczoraj nim zjechałem do garażu i jak hamowałem to nić sie nie działo...

Link to comment
Share on other sites

Guest maciejka_sz

Jedz do tokarza i podtocz czolo alusa (tu gdzie sie styka z tarcza) Wtedy felga glebiej Ci wejdzie i sruba lepiej ja chwyci...

Ale zacznijmy od poczatku... Czy masz specjalne sruby do fel alu??? Ode sa inne... zazwyczaj na mniejszy klucz i sa dluzsze i glebiej wchodza... tych nakretek od blaszanek sie nie zaklada do alusow bo wtedy nie trzymaja taka jak powinny.

Sprawdz jeszcze czy gwinty na szpilkach tej piasty co odpadlo kolo czy nie zerwalo Ci gwintu bo bedzie kicha... to trzeba wymienic! Pomysl co byloby gdyby kolo urwalo Ci sie przy 100km/h albo wiecej.... nawet nie chce myslec co by wtedy bylo.

Zobacz jak na wstepie czy mozesz podtoczyc felge zey za gleboko nie wlazla i zeby opona nie tarla o amory pozniej!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...