emil2071 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Czy mozliwe jest że auto szarpie niema mocy przez pekniety przwód turbiny??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 wszystko jest mozliwe... sprawdz egr no i po 1 podlacz do dobrego kompa ktory pokaze ci kazdy parametr silnika i jego osprzetu bo gdybac mozna do konca swiata i przy tym wymienic pol auta i okaze sie ze to nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Jeżeli nie słyszysz przy dodawaniu gazu świstu powietrza to nie przewód turbiny i rada Prestona jest aktualna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil2071 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Chodzi o to że zaczełem słyszeć swist od 2 tyg a samochód przerywał mi od 2 miesięcy robierałem juz go nieraz wczoraj jeszce raz rozebrałem wszytkie przewody od odukładu doładowania okazała sie peknieta rura od turbiny takie peknięcie było niewidoczne nawet po zdjęciu rury dopiero po przyduszeniu jej a ja sie tyle głowiłem nad tym teraz wszystko okej jest ))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOLF79 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Chodzi o to że zaczełem słyszeć swist od 2 tyg a samochód przerywał mi od 2 miesięcy robierałem juz go nieraz wczoraj jeszce raz rozebrałem wszytkie przewody od odukładu doładowania okazała sie peknieta rura od turbiny takie peknięcie było niewidoczne nawet po zdjęciu rury dopiero po przyduszeniu jej a ja sie tyle głowiłem nad tym teraz wszystko okej jest ))) Witam,mam podobne objawy tzn.słychac świst przy przyśpieszaniu no i siwy dym za mną możesz przesłac fotkę,która to rura lub opisac jak ją namierzyc?Z góry dziękowac!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 uuuuu jak leci ci siwy dym to popuszcza turbina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neoncompany Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witam,mam podobne objawy tzn.słychac świst przy przyśpieszaniu no i siwy dym za mną możesz przesłac fotkę,która to rura lub opisac jak ją namierzyc?Z góry dziękowac!!! Witam WOLF79 posadź kogoś w kabinie niech naciśnie na pedał gazu, a ty słuchaj gdzie ucieka powietrze. Ja tak to zlokalizowałem, a że przy dodaniu gazu za tobą robi się zasłona dymna to w tym wypadku normalne. Mam ten sam model P12 co ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 ja miałem pęknięty przewód i zaden dym z tyłu nie leciał ... więc normą to nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 ja miałem pekniety przewód do intercoolera i wydmuchana podkładke przy turbinie a z komina nie leciał żaden dym przy normalnej eksploatacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Mam pytanko u mnie w primce mam spocone węże od turbiny te z pod spodu to chyba od turbo? ma moc wszystko jest ok ale powyzej 3 tys puszcza chmure czarna gdzie szukac przyczyny? czy wymiana tych weży pomoże czy turbina pomalu pada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 (edytowane) jeśli mokra jest cała turbina to pewnie chce , żeby ją wymienić moja miała 184000 i po rozebraniu powiedzieli, że pewnie by jeszcze ze 20000 ale normą jest że lecą ok 140000 umyj silnik i popatrz gdzie się poci czy przewód grawitacyjny sie moczy czy turbina cała sie poci i czy smierdzi palonym olejem zobacz przewód dolotowy czy w nim siedzi olej. Voyager pisał o tym, jest to do wymiany. A czarny dym z komina to kwestia jeździsz dużo po miescie??? przedmuchaj komin czy przy gwałtownym dodaniu gazu? - norma przy redukcji? norma tylko 3000 przy normalnym przyspieszaniu? może mapa, lub układ paliwowy masz dobrą drogę do Torunia zatankuj dobra ropę(VrV) przegoń go ze stała predkoscią np 120 byleby turbina pracowała bez wysiłku ale dobrze popmpowała wiatr w garki i zobacz czy jest zmiana na forum poruszalismy już ten temat i wystarczyła zmiana na leprze paliwo możesz tez zainwestować w (liqid/stp)do czyszczenia wtrysków/układy paliwowego zatankuj do pełana nalej siuwax i na autostrade powodzenia opisz wrażenia Edytowane 30 Sierpnia 2012 przez jwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 w sumie jeżdze tylko po miescie ale czasem go przegonie i jest lepiej. Paliwko leje z lot.. mysle nie jest najgorsze. Posprawdzam i jak coś opisze pozdro:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 (edytowane) ja kiedyś tankowałem na Auchanie bo tez było paliwo spełniajace normy ale musiałem co tydzień myć tył bo był tak okopcony jak wróciłem do system neste/VrV to skończył sie problem z brudnym tyłem teraz jeżdże tylko na VrV i nie mam problemu z kopceniem nooo chyba ze dam w palnik Edytowane 30 Sierpnia 2012 przez jwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.