Gość Endri Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Nawiew powietrza mimo właściwego ustawienia regulacj dmucha ciepłym powietrzem.Jaka przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 sprawdź termistor, taka mała krateczka po prawej stronie kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shadow522 Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 U mnie to samo to chyba czujnik w kabinie coś szwankuje. Na lato robie tak że jak jest +30 włączam dmuchawe bez klimy na zimno na chwile klapka od przepływu ciepłego powietrza się zamyka, wyłączam silnik i wyjmuje wtyczke od regulacji nawiewu(koło pedału gazu) i leci cały zimne a po ciepłym sezonie aż do zimy dalej się męcze z ciepłym powietrzem przeważnie jeżdze bez włączonego nawiewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Endri Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 sprawdź termistor, taka mała krateczka po prawej stronie kierownicy he he i wygląda na to że ja mam Primere P11 a nie P11.144 bo takiej kratki po prawej stronie kierownicy nie mam gdzie ma być ten termistor i wczoraj przypadkiem doczytałem się że jak mam rocznik 1988 to nie mam P11.144 bo ona wyszła w 1999.Od i tak doszedłem do wniosku że zostałem wykiwany przez sprzedającego mi tą Primere.Czyli mam P11 i problem taki sam z tym nawiewem który uparcie dmucha mi ciepłym powietrzem.No więc dalej szukam porady co to za przyczyna.A przy tej okazji powiedzcie mi jaka jest różnica miedzy tymi dwoma modelami.Dziękuję.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 (edytowane) he he i wygląda na to że ja mam Primere P11 a nie P11.144 bo takiej kratki po prawej stronie kierownicy nie mam gdzie ma być ten termistor i wczoraj przypadkiem doczytałem się że jak mam rocznik 1988 to nie mam P11.144 bo ona wyszła w 1999.Od i tak doszedłem do wniosku że zostałem wykiwany przez sprzedającego mi tą Primere.Czyli mam P11 i problem taki sam z tym nawiewem który uparcie dmucha mi ciepłym powietrzem.No więc dalej szukam porady co to za przyczyna.A przy tej okazji powiedzcie mi jaka jest różnica miedzy tymi dwoma modelami.Dziękuję.Pozdrawiam. P11.144 zaczęły się od końca 1999r. rózniły się tylko nadwoziem i czasami światłami typu xenon... http://allegro.pl/ni...2599227401.html <<< tak wygląda p11.144 a tak p11 >>> http://allegro.pl/nissan-primera-p11-sedan-i2582298244.html Edytowane 4 Września 2012 przez SlawekS25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Endri Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 P11.144 zaczęły się od końca 1999r. rózniły się tylko nadwoziem i czasami światłami typu xenon... http://allegro.pl/ni...2599227401.html <<< tak wygląda p11.144 a tak p11 >>> http://allegro.pl/ni...2582298244.html No tak teraz się potwierdza że ma P 11tylko tyle że kombiak.Różni się jeszce rozwiązaniem klimatyzacji.W P 11 jest bardzej prymitywna czyli bez wyswietlacza i ma tylko jeden prycisk A/C i to wszystko.Coś tam działa ale nie jestem nią zachwycony.Natomiast problem nadmuchu powietrza jest uciążliwy bo jak to się ma jak przy całkowitym wyłączeniu temperatury dmucha mi ciepłym powietrzem.Dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 czyli masz zwykłego manuala, sprawdź czy się zamyka klapka od ciepłego powietrza, bo tam raczej w ten sposób się reguluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Endri Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 czyli masz zwykłego manuala, sprawdź czy się zamyka klapka od ciepłego powietrza, bo tam raczej w ten sposób się reguluje A możesz podpowiedzieć jak to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymin Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Musisz wsadzić łapę pod konsolę od strony nóg pasażera i wyczuć klapę ruszając pokrętłem. Do klapy prowadzi od pokrętła linka w pancerzu ; pancerz w jednym miejscu złapany jest spinką. Jeśli klapa się nie domyka (co wyczujesz) należy wysunąć pancerz ze spinki, domknąć klapę i wsunąć pancerz do spinki z powrotem. To załatwia sprawę ciepłego nawiewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Endri Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Musisz wsadzić łapę pod konsolę od strony nóg pasażera i wyczuć klapę ruszając pokrętłem. Do klapy prowadzi od pokrętła linka w pancerzu ; pancerz w jednym miejscu złapany jest spinką. Jeśli klapa się nie domyka (co wyczujesz) należy wysunąć pancerz ze spinki, domknąć klapę i wsunąć pancerz do spinki z powrotem. To załatwia sprawę ciepłego nawiewu. Serdeczne dzięki za podpowiedź i zaraz idę wsadzać łape jak mówisz a o rezultacie napiszę.Pozdrawiam. Serdeczne dzięki za podpowiedź i zaraz idę wsadzać łape jak mówisz a o rezultacie napiszę.Pozdrawiam. Niestety widać jestem mało uzdolniony co do macania bo niczego nie wymacałem.Ruszałem pokrętłem w lewo prawo a jednoczesnie trzymając dłoń pod konsolą nie trafiłem na żadną ruchomą klapkę.Dalej mam problem bo przy skręconym pokrętle na zimny nawiew dmucha mi ciepłym powietrzem.Ratuje się tu klimatyzacją bo tylko wtedy dmucha chłodem.Może trzeba zdjąć całą konsole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Mam ten sam problem w P11, ale jakoś się przyzwyczaiłem że nigdy w lecie nie wieje zimnym powietrzem, tylko zawsze te "wredne" ciepłe. Czy rozwiązanie problemu jest takie same jak w P11.144 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymin Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Gdyby nie fakt, że całkiem niedawno robiłem to u siebie mógłbym mieć wątpliwości. Jak się wsadzi łapę od dłu od strony nóg pasażera na samym dole jest kierownica rozdzielająca powietrze na prawo i lewo. Można ją łatwo zdemontować. Nad nią jest ruchoma klapa. Potem linka, pancerz , spinka czyli to, co pisałem powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Odświeżam kotleta "Nurkowałem" pod nogami pasażera i nic nie zauważyłem ruchomego, żadnej klapki, tylko otwory od dmuchawy na nogi. Czy może ktoś jakieś foto umieścić jak to faktycznie wygląda Lato idzie, i było by miło pozbyć się ciepłego powietrza od nawiewu przy +30st. Klimy brak, więc to jedyne wyjście poczucia odrobiny chłodu oprócz szyberku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.