kamil_sz_n Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Witam kolegów uzytkowników Primerki P12. Niedawno zakupiłem wersje P12 kombi z 2002 roku, benzyna 1,8. Ostatnio zapalił mi się check - kupiłem sobie ELMa żeby zaoszczędzić na serwisach. Podłączyłem i zczytałem kody: P0420 i P0430. Poczytałem co nie co na ten temat, ale i tak pozostaje odwieczne pytanie czy to katalizator czy sondy. Za pomocą pogramu ScanMaster wyczytałem wykres przebiegu napięć na sondach. W załączniu jest pliczek z wykresem i niech mi ktoś powie czy te przebiegi są ok czy może któraś z sond jest do wymiany? Przebiegi rej. na rozgrzanym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dracodraco Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 witam rozwiązałeś problem mam błąd p0430 i głowie się nad tym będe wdzięczny za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_sz_n Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Witam mój problem rozwiązał się sam - serio, nie wiem jak to się stało, ale po założeniu gazu przestały pokazywać się jakiekolwiek błędy ;P. Przy montażu była ściągana tylko!! pokrywa kolektora dolotowego i przez to były później problemy związane z lewym powietrzem po nieumiejętnym montażu przez gazownika. Po poprawce problemy się skończyły i przestały pokazywać się błedy. Nie wiem czy Ci to coś pomoże, ale moze masz jakies malutkie przedmuchy z pod tej pokrywy i może przez to podaje wiecej paliwa i taka jest reakcja sond na zwiększone spalanie?? Pozdzrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.