Guest Primera.SLX.99 Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak mogę stuningować moją Primerkę i czy w ogóle jest to możliwe? Mianowicie mam Primera 1.6 16V 100KM z dość dużym przebiegiem 165tyś. No i teraz tak. Co mogę zrobić żeby koni było więcej? Jakiś chiptuning? Jakieś sportowe części? Ile to by kosztowało? Marzy mi się 150KM i 200Nm czy to realne? Czekam na odpowiedź i pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest k11 Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 Zrób swap na dwa litry, podejrzewam że będzie to najtańszy i najmniej kłopotliwy sposób na 150KM. Nie zapomnij tylko o zawieszeniu i hamulcach. Ewentualnie po prostu zmień auto na model z większym silnikiem. r. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Primera.SLX.99 Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 spaw na 2.0 to pewnie z 5tyś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest milo Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 może nie starczyc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greg76 Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 spawy to ci duzo nie pomoga. najpierw proponuje lekture istniejacych postow i konkretne pytania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 Turbo najlepiej.... 1,6 bedize spokojnie mialo 150-160koni i nieco ponad 220nm... Cena ok 6500zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavoolon Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 gorzej jak po pewnym czasie to 160 znow bedzie za malo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 zawsze jest malo, ja mam kolo 220 i dalej narzekam. jzu taki wybredny jestem i tyle :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Primera.SLX.99 Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 Turbo najlepiej....1,6 bedize spokojnie mialo 150-160koni i nieco ponad 220nm... Cena ok 6500zł Do silnika z przebiegiem 160tys. ? Silnik nie jest zniszczony ale olej pije i od czasu do czasu trzeba dolewać. Gdzie w wawie takie Turbo można załozyć do Primery? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grzegorz Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 najlepiej to .... sprzedaj tą brykę i kup primerke GT - 150 KM!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 u p. Grabowskeigo najtansza operacja ok 5000zł ale warto doplacić te tysiac pare zł i zrobić juz z intercoolerem i mieć te 100 koni z litra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greg76 Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 najlepiej to ....sprzedaj tą brykę i kup primerke GT - 150 KM!!!! a co to niby jest :?: SR20DE z progami :?: wciagam lewa dziurka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 o spojlerze na klapie zapomniałeś oraz o fotelach polepszonych :wink: Seryjne motory nissna to wiadmo nie idą ni ch*ja... Ale pare dupereli wystarczy żeby nieco ożywić te ospałe ale jakże wytryzmałe na podkrecanie Silniki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greg76 Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 fotele i spojle to ja mam w SRi a na GT to poluje od dluzszego czasu zeby jakiegos lamusa zawstydzic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 The Stock is for Suckers :!: :!: dobry przykład: moja lekko dlubana Primera jeszcze N/A leczyłą 200SX S13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavoolon Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 wyglad moze byc stock ale osiagi juz nie, wtedy pokonani robia najglupsze miny, mniej wiecej takie :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grzegorz Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 najlepiej to ....sprzedaj tą brykę i kup primerke GT - 150 KM!!!! a co to niby jest :?: SR20DE z progami :?: wciagam lewa dziurka tak zgadza się, mi to w zupełności starcza - a ja wciągam prawą dziurką Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blind.One Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 W takim razie co lepsze? Swap na 2.0, czy 1,6 (90KM) (przebieg 97 tys) TURBO? Co łatwiej zrobić, i co przysporzy mniej kłopotów? Jak wygląda turbo z gazem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greg76 Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 zalezy ile masz kasy do wydania ale wg mnie uturbianie primery 1,6 nie ma sensu a przy swapie zawsze mozesz sprzedac "stary" motor i koszta beda niewielkie a przyrost mocy odczuwalny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 heheh coś mi tu smierdzi GAZ i do tego trubo... Chyba że nie doczytałem - czy masz wtrsyk sekwencyjny w swojej 1,6 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blind.One Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 heheh coś mi tu smierdzi GAZ i do tego trubo... Chyba że nie doczytałem - czy masz wtrsyk sekwencyjny w swojej 1,6 ? Nie mam żadnego. Noszę się z tym zamiarem, bo wiem, jak przyjemnie dla portfela, się wtedy jeździ . A o gaz+turbo pytałem z ciekawości. Ile może kosztować silnik 2.0 z małym przebiegiem? No i gdzie szukać. Szroty? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 Poszukaj na allegro jest tam gość z cielemcu od ktrrego zopatruje sie w graty... Myśle ze za wszystko ci ci potrzeba do swapa nei wydasz u niego drozej jak 4500-5000zł czyli - silnik - osprzet - elektornika - skrzynai biegów ze sprzegłem - półosie z przegubami - piasty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.