expo Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Witam Mam turbo do wymiany? czy muszę szukać konkretnie do nissana czy podejdzie z laguny ii z tym samym silnikiem. 1,9 dci Dla przykładu juz przejechałem się na zaworze egr, kupiłem od laguny nowy/ wlorzylem i pracował godzinę po czy wyswitlil sie blad. Zkasowalem i to samo? Dzięki za cenne wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FreeoN Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 hmm w lagunie chyba turbo nie ma zmiennej geometrii łopatek, nie wiem na moje nie będzie pasowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 napewno sa drobne różnice w osprzecie motoru ale gdy robiłem swoja turbine to mechanicy mówili o niej jak o reno wiec chyb II laguna te ma zmienna geometrie ponadto wiele części do reno jest droższe więc po co kombinowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 3 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Do renaulta jest więcej części w tym turbin a do nissana na allegro jest 1 szt Im więcej tym ceny mniejsze Poczekam morze ktoś się wypowie tym temacie ktoś kto robił z tym Niechce się znów pomylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Janekzet Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Turbina jest taka sama w Nissanie i w Lagunie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 3 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 dzięki która lepsza używana czy po regeneracji podzielcie się swoimi doświadczeniami czasem ta używana jest lepsza ? Jak trafić taka dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Zeby nie miała na wirniku luzów to będzie dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Janekzet Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Odpowiedni luz to musi być. Łożyskowanie jest ślizgowe, więc na film olejowy musi być miejsce. Doświadczony mechanik będzie wiedział, czy luz jest odpowiedni. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 powiem ci jak moja regenerowana nawali - nowa zyła 7 lat i185tys zobaczymy co jest warta regenerowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolomeusz Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Moje oryginalne turbo wytrzymało jakieś 160 000 km. Później ktoś nieudolnie naprawiał i padło. Włożyłem po regeneracji i na razie śmiga ale od firmy nie dostałem ani faktury ani gwarancji więc radzę uważać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 ja sie podepne pod temat, Też mi padło turbo i niewiem czy szukać używkę czy regenerwoać a jak regenrować to niewiem w jakiej firmie ,bo to moja pierwsza awaria turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 używka to kwestia czasu to jak nakleić na otwartą rane plaster i czekać kiedy zacznie przeciekać ja moge tylko podać Ci namiar na W-wską regeneracje lub szukaj w okolicy i zbieraj info na temat reklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolomeusz Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Mogę się podzielić swoim doświadczeniem. Kupiłem turbo po regeneracji i przejechałem tylko 500 km - turbina padła. Zregenerowałem starą turbinę w Puławach, przejechałem już ponad 1500 km i śmiga. Przy wymianie drugiej turbiny zmienili mi pompę olejową pasuje od laguny. Mechanik mówił, że w tych samochodach starają się wymienić pompkę razem z turbiną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 (edytowane) To nie jest kwestia pompy tylko zapychającego sie smoka - pompa jak ma co tłoczyc to bedzie tłoczyc chyba, że sama nawali Edytowane 22 Listopada 2012 przez jwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 co sie zapycha ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 (edytowane) Dobra dobra ale wszystkie niezbędne litery tego wyrazu znajdowały się w nim Edytowane 22 Listopada 2012 przez jwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 (edytowane) ja serio nie moglem skumac co sie zapycha:) btw no dobra a jak jeszcze diagnozowac turbo skoro najpierw sluchamy co i jak ew mozemy sie szarpac z lopatkami i szukac luzow itd , pomierzyc cisnienia a co jak wszystko jest ok? u mnie jest ok, i zmuszony jestem wyciagac turbo by wiedziec skad u mnie dziwne spadki tylko na cieplym silniku ..... jeden mechanik polecil mi sikniecie liquid molly do turbin (jedyne 400 zł bez wyciagania turbo pfffff ) a inny zaraz powiedzial ze po miesiacu bedzie to samo i lepiej dac ja do regeneracji ! wkur.... mnie ci mechanicy bo zaden turbiny w lapach nie trzymal a wydaja wyroki mam dosc placenia za szukanie usterki poki co kosztowalo mnie to jakies 500 zł za nie trafne diagnozy.... na kompie wszystko ok itd egr przepustnica przeplywka jest ok ... uklad wtryskowy tez, jak odepne przeplywke auto odrazu lepiej idzie ale tak jechac nie moge bo niby sie tloki wypala itp , zostalo mi tylko wyjhecie turbo na zewnatrz nic innego bo mechanicy od 7 bolesci nie maja pojecia co jest grane inny to jeszcze chcial mi kazda wiazke elektryczna sprawdzac .... zenada Edytowane 22 Listopada 2012 przez preston81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 ale to może wskazywac na błędne działanie regulatora zmiennej geometrii może gdzieś ucieka ciśnienie oleju jak się rozgrzewa Za poradami Voyagra polecam zdjąc przewody gumowe i zbadać luzy wirnikaosiowe i boki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 temp otoczernia spadla nie wiem cz ona moze miec jakas kluczowa role bo teraz moje turbo nie odnotowuje zadnych spadkow obrotow ... i znow jestem w kropce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 to może jak się ochłodziło i motor ma swieży wiatr to kwestia filtra??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 (edytowane) filtr czysty, choc jak sie zastanowic - przeplywke jak odpinalem bylo ok jak by nie bylo to wszystko jest sprzezone w tym filtr powietrza moze i jest czysty ale nikt mi nie powie ze taki filtr musi zawsze byc dobrze wykonany nawet bdb firmy ja akurat uzywa knechta lub manna ale zawsze moze trafic sie bubel.... moze rzeczywiscie powod jest błachy tak blachy ze az niemozliwy - filtr powietrza hmm Edytowane 28 Listopada 2012 przez preston81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 A jak zdejmiesz obudowe filtra i na postoju na sucho dasz mu gazu to też się dusi??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 on sie w ogole nie dusi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.