Gość WUEMTE Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Kupilem niedawno primerke 2.2 dci z 2003 roku. Ale cos strasznie slabo sie zbiera..nie wiem cop jest grane..w porownaniu z passatem 1.9tdi to primerka jedzie jak zółw...nie wiem czy turbo sie za pozno wlacza czy co? Czy mozna jakos zwiekszyc stopien sprezania? Czy mozna zrobic, aby turbo wlaczalo sie od razu na 1 biegu (a jest to 6 biegowa skrzynia). Czasem z rury wydechowej leci takze czarny dym. Moze ktos z was ma jakies pomysly? Bulbym wdzieczny baaaardzo. Dzieki z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TatoTurbo Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 turbo wlacza sie od okreslonych obrotow i pompuje tyle ile kaze mu elektronika oraz wydajnosc samego turbo (na ten temat podejzewam ze ktos sie precyzyjniej wypowie) tzn silnik musi wydac z siebie tyle powietrza przepalonego zeby nakrecic wirniczek w turbince ktora zassie swieze i wepchnie je do cylindrow co do TDI to mozesz przeczytac oddzielny watek (bo juz nie raz i nie dwa dostalem solidny wpierdziel ) ...TDI to nie zawsze fabryka i moze okazac sie ze kolega przyczipowal auto i ono teraz jest duuzo szybsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Czy ktoś ma jeszcze moze jakieś sugestie? Czy zna ktoś może osobę, która zajmuje się zmianami oprogramowania w primerkach? Mieszkam w woj. śląskim i poszukuje takiej osoby z tego rejonu. Prosze pisać na priv. wuemte@interia.pl Z góry dziękuję PS - Ile kosztuje podłączenie do kompa i zmiana parametrów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 ale napalony, zmiana parametrów to nie bułka z masłem popytaj na http://www.tucholka.pl i posłuchaj Tato Turbo są obroty wlączone turbo, nie ma obrotów nie ma turbo pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Jedź do warsztatu, który jest w stanie zrobic Tobie solidnie diagnostykę silnika. Ostatnio w naszej rodzinnej ("TATOwej") primerze był uszkodzony czujnik przepływu powietrza i też samochód muliło (1.9dci). Po wymianie - jak noworodek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Dziękuję za sugestie. Czy ktos może zna jakiś dobry warsztat w okolicach Tych (śląsk)? Czy jak taki czujnik się uszkodzi, to można go naprawić czy trzeba kupić nowy?Jaka jest cena? Czy ma ktoś jeszcze inne sugestie. Autko baaardzo duzo pali..bo az 9,3l/100km po miescie...to chyba za duzo troche... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 też obstawiam przepływomierz. Podjedź do serwisu na diagnostykę, bo kupowanie w ciemno jest ryzykowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 A może rzeczywiście mam uszkodzony silnik...on jakoś tak dziwnie się zbiera...jakbym na samym dieslu jechal...hmmm. Dzisiaj skoczę do warsztatu, moze tam się sprawa wyjaśni. Dziękuję wszystkim za opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 stawiam na przeplywomierz - w nowoczesnych dieslach ma duze znaczenie, turbo na drugim miejscu (...odpukac...), a co do spalania to dosc duzo ale slyszalem ze te 2,2 wcale malo nie pala, duzo lepiej spisuja sie 1,9dci - a w miescie wszystko duzo pali, na trasie napewno bedzie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TatoTurbo Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 A może rzeczywiście mam uszkodzony silnik...on jakoś tak dziwnie się zbiera...jakbym na samym dieslu jechal...hmmm. Dzisiaj skoczę do warsztatu, moze tam się sprawa wyjaśni. Dziękuję wszystkim za opinie. jezeli padla Ci turbinka to powienien byc jeszcze wolniejszy od zwyklego diesla a jak padla to musi dymic z rurki albo cos grzechotac w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 obstawiam, niesprawny przepływomierz powietrza.... JAk cherz dodać pare koników to zawirusuj motor, na dobrym programie jakieś 160-170 kucy jest do osiągniecia. Dobrym modem na przyspeiszenie wkręcanie turbiny to rozluźniony wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 A skad wziąźć dobry program? Jak zawirusowac motor, bo tego nie rozumem? To moj pierwszy diesel i od razu same klopoty:( Dziekuje wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 http://www.tdi-tuning.pl/home.htm - masz tu najweikszego w POLSCE SPECA od DISELI !!! On CI zapoda virusa oraz przeprowadzi całą diagnostyke silnika... W zalerzności twojego protwela i chęci możesz i z tego silnika ośiagnać ponad 220-230 koni... Do twojej Almery podstawowy (najdelikatneijszy program) podnosi moc z marnych 110 rumaków do niec ciekawszych 138, do tego moment rośnie z 230Nm do 300. Porozmawiaj z nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.