Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ciągle rozładowujący się akumulator. Duży pobór prądu.


Gość Aslan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z P11 1.6 z 99'

Zmierzyłem miernikiem i jak auto stoi na wyłączonym silniku to coś pobiera 0.3A

Wyjąłem bezpiecznik 10A ROOM LAMP i od razu spadło do 0.07A na mierniku.

Tylko problem jest taki że bez tego bezpiecznika nie mam radia i wskaźniku w ogóle nie działają.

Co może być przyczyną ktoś się z tym spotkał? Ile prądu powinien pobierać jak stoi?

Edytowane przez Aslan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie zapomniałem dodać że to nie radio bo najpierw wyjąłem bezpiecznik od radia ten 15A AUDIO i nadal było 0.3A a następnie ROOM LAMP i spadło.

Lampka w bagażniku też ok auto to sedan. Co ten bezpiecznik jeszcze obsługuje? Wskaźniki, lampki w bagażniku i środku i radio? Czy coś jeszcze?

 

Byłem własnie w garażu. Wszyskie lampki od oświetlenia zimne, wszystkie wskaźniki sprawne nie mam zimnych lutów itp. Radio rozłączone. A mimo to coś ciągnie prąd z tego konkretnego bezpiecznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i nie ma opcji żeby pobór prądu spadł poniżej 0,07A

Nawet bez radia. Mam jeszcze dwa auta innych marek i tam jest 0.01 lub 0.02

Jaki powinien być pobór dla Primera? Wesja SLX

 

Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego 0,3 - może jest gdzieś zwarcie w obwodzie oświetlena kabiny? objawy na to wskazują.

 

Wieczorem zmierzę ile mój ciągnie prądu na wyłączonym, ciekawe czy też będzie 0,07.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mierniku ustawiamiasz na 10A czarny kabel do COM czerwony do A. Później sciagasz kleme z masy i dotykasz czarnym kablem do akumulatora do minusa a czerwonym do odpietej klemy. Wszystko bez kluczyk w stacyjce i masz wynik

 

Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, to napisz czy masz 0,07. Może ktos jeszcze dla pewności sprawdzi. Bo nie wiem czy mam na noc klemy ściągać :whistle:

Jak ostatnio grzebałem w starej Cordobie znajomych, to po "naprawieniu" niegasnącej lampki bagażnika na mierniku dostałem między 0,01 a 0,03A (nie pamiętam dokładnie), wcześniej 0,37A. A na wypiętym zupełnie bezpieczniku było chyba 0. Akumulator rozładowywał się w 3 dni, akurat znajomi wyjechali i auto stało nieużywane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równolegle też można ale pod warunkiem że się ma odpowiedni amperomierz np. do 200 A

Oczywiście sprawdzając rozładowuje się aku dla tego robi się to szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja mam lipe, bo u mnie jest 0,07 czyli trzy razy więcej niż u was. W czym może tkwic problem? Gdzie jest bezpiecznik od alarmu fabryczne? Bo i tak z niego nie korzystam bo zgubiłem pilot :rolleyes:

Przypominam ze u mnie bez radia i wskaźników (nie świeci się przebieg ani zegarek) jest tak dużo :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pisałem 0,07 A to inaczej 70mA a to wcale niejest tak dużo ja byś miał 700mA to co innego a koledzy mają po 0,02 ale to zależy co kto ma zamontowane w aucie GPS autoalarmy radio itp. a co do twoich 0.3 A odłącz kable od alternatora i sprawdź podejżewam że uszkodzony jest układ prostowniczy miałem już kiedyś podobną sytuacje sprawdź jak to nie to to odłącz rozrusznik i zobacz wtedy pomiary cudów nie ma coś kradnie prąd bez licznika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie jest bezpiecznik od alarmu fabryczne? Bo i tak z niego nie korzystam bo zgubiłem pilot :rolleyes:

 

To nie jest kwestia alarmu - specjalnie zamknąłem samochód pilotem (trzymając wciśnięty czujnik otwarcia klapy) i poczekałem na uzbrojenie, pobór prądu nie wzrósł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 0.3A już się uporałem. Winne było radio które po podłączeniu klemy sprawdzało przez 10sek czy ma płytę w środku i dlatego pobierało tyle prądu. Po tym czasie spada do 0.07A.

Chodź to nadal nie 0.02A a auto nie ma żadnych dodatków po instalowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Cześć!

 

Nie chcę zakładać nowego tematu, chociaż mój problem dotyczy WP11.144, jednak mi też się przytrafił jakiś złodziej prądu. Zostawiłem auto na kilka dni i coś mi zjadło cały prąd z akumulatora. Nie starczyło nawet na kontrolki. Sprawdziłem właśnie amperomierzem z wynikiem ponad 1,3A... Sprzedający miał wyjęty bezpiecznik radia, bo niby mu kradło prąd, więc wyjąłem ten bezpiecznik i ponowiłem pomiar. Tym razem było to 0,7A, czyli też dużo za dużo. Następnie sprawdziłem napięcie ładowania i było 14,5V, czyli norma.

 

Jak włożyłem bezpiecznik, to radio działało tylko w pozycji ACC i włączało się i wyłączało razem z kluczykiem. Teraz po zmianie akumulatora da się je włączyć w każdym momencie i nie reaguje na przekręcenie kluczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...