Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Micra 1.0 16V r.1998 - wielo- czy jedno-punktowy wtrys


Gość jahro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No ludzie przecież że wielopunkt, 16V i dwa walki rozrządu! W 1992 roku niezla rewolucja w tak malym autku. Co więcej w N16 jakiś nowości od tego czasu nie widać :cry: - 60 KM/litr a w K11 55....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmmmmmmmm

Przychodzi mi jedno na mysl, jezeli wtryski są sterowane jednoczesnie czyli w tym samym momencie nastepuje wtryk benzyny do wszystkich cylindrow :? Ale qrde to by sie cos nie zgadzało, przeciez tłoki są w roznym połozeniu, to jak w tym samym czasie moze byc dostarczone paliwo do wszystkich cylindrow :?: :? Nie wiem czy dobrze to rozumiem jak nie to mnie poprawcie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciejka_sz

no pewno ze w roznym czasie... :D kto to napisal ze w tym samym?? niezly pomysl... wtedy mikra palilaby 30l/100km. Wielopunkt jest po to by kazdy wtryskiwacz otwierac w innym czasie... to wspolgra z czujnikiem polozenia walu i innymi czujniczkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, chyba masz rację...Przecież to CZTEROsuw, jakby wtryski laly non-stop to by chyba więcej palil ...

 

Bo?

 

A teraz cytat z serwisówki: ,,Wtryskiwacze są sterowane równocześnie i podczas każdego obrotu wału korbowego wtryskują połowę niezbędnego paliwa''. A to, że sobie trochę ,,postoi'' w kolektorze, przed zaworem, specjalnie mu nie zaszkodzi, będzie miało parę ms więcej na odparowanie.

 

r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krotko mowiac nie moze w tym samym momencie nastepowac wtrysk do wszystkich cylindrow, kazdy cylinder jest napełniany mieszanka w innym czasie.

 

Wtrysk do cylindów? Od kiedy to w Micrze jest wtrysk bezpośredni?

 

r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krotko mowiac nie moze w tym samym momencie nastepowac wtrysk do wszystkich cylindrow, kazdy cylinder jest napełniany mieszanka w innym czasie.

 

Wtrysk do cylindów? Od kiedy to w Micrze jest wtrysk bezpośredni?

 

r.

 

Troche się rozpędziłem, ale wiadomo o co chodzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yhy.. no dobra.. ale jesli moge to czy ktos odpowie mi na nurtujace mnie 2 pytania po 1: ile ulicha koni mechanicznych ma k11 1.0 16v 95' ??? (55??) a druga sprawa.. ile koni mozna z tego czegos wyciagnac (tanimi sposobami)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yhy.. no dobra.. ale jesli moge to czy ktos odpowie mi na nurtujace mnie 2 pytania po 1: ile ulicha koni mechanicznych ma k11 1.0 16v 95' ??? (55??) a druga sprawa.. ile koni mozna z tego czegos wyciagnac (tanimi sposobami)??

 

Duza rezerwa mocy drzemie w kiepskiej jakosci wydechu.

Kolektor i wydech Nissan Motorsport daje ok 10 KM co przy mocy 55 KM jest przyrostem naprawde wydatnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mnie zaskoczyles... z kolektorem bede mial problem ale chyab co do wydechu to sie wybiore na stocznie by mi z nierdzewki polerowanej wygeli nowy wydech :twisted:

 

Wstawienie walkow z CG13 podobno tez troszke wzmacnia. Gdzies kiedys czytalem. Wiadomosc nie potwierdzona empirycznie przeze mnie ani w zaden inny sposob :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawienie walkow z CG13 podobno tez troszke wzmacnia. Gdzies kiedys czytalem. Wiadomosc nie potwierdzona empirycznie przeze mnie ani w zaden inny sposob :)

 

Musi. Wałki w CG10 są półśmieszno-półstraszne: 196 stopni bodajże, podczas gdy w CG13 mają czasy po 222 stopnie. Podobno Cube miał ponad 230 stopni, ale nigdzie tego nie mogłem znaleźć (jeśli Cube ma standardowy CGA3, to tam wałek ma ten sam czas co w CG13, tylko wznios jest trochę większy).

 

Dla twardzieli Tomei robi 256 stopni (ceny nie chcę znać), albo Piper 248 i 272 stopnie. Wałki Pipera są szlifowane na nowy profil, co oznacza, że mogą się szybciej zużywać (zmniejsza się grubość warstwy utwardzonej), ponadto sam Piper twierdzi, że do 272 potrzebne są customowe płytki regulacyjne, bo seryjne nie wybiorą zwiększonego luzu zaworowego.

 

HTH ;>

 

r.

 

PS. Czytać mogłeś np. na micraholics.co.uk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...