Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

DINO

RED WALDEMAR - regeneracja

Recommended Posts

DINO

Z racji tego, że jest to chyba najczęściej montowaną listwą wtryskową w autach, niestety niskiej jakości, zamieszczam obrazkowy przewodnik po regeneracji.
Czego potrzebujemy??
Klucz 13, 14, wkrętak, imbus i czujnik zegarowy do kalibracji. no i oczywiście, zestaw nowych tłoczków http://www.drypa.pl/...l_4_sztuki.html

Niestety ten typ tak ma, że po skalibrowaniu i włożeniu do auta może zaraz się rozjechać, pewnie dlatego tyle kosztuje :) co kosztuje :) . Każda nowa listwa fajnie, jak by była sprawdzona przez gazmena, bo niekoniecznie skok tłoczka jest jednakowy dla każdego cylindra, co za tym idzie, każdy garnek może mieć inną mieszankę :) , czy listwa była kalibrowana łatwo rozpoznać, bo powinna mieć pozrywane zabezpieczenia, choć to nie oznacza, że ktoś wykazał tyle chęci, że poza zerwaniem, wrzucił ją na tester.
To może tyle w temacie, resztę widać na zdjęciach, w razie pytań, śmiało to postaram się odpowiedzieć.

 

P1040798.JPG

P1040800.JPG

P1040801.JPG

P1040804.JPG

P1040805.JPG

P1040806.JPG

P1040807.JPG

P1040808.JPG

P1040810.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

×