Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] obroty silnika 2.0TD


Guest 36jaro
 Share

Recommended Posts

Witam

Mam problem ze swoim P11 :lol: 98 r. silnik 2.0 TD na wolnych obrotach czasami "rzuca mi obrotami silnika" tj. z obrotów około 800 spada na 600 jest to bardzo krótkie wachnięcie i wraca do normalnych obrotów no i oczywiście później się to znowu powtarza może ktoś już miał podobny przypadek. :wink:

Link to comment
Share on other sites

napewno przy wlaczonej klimie - jej sprzeglo podczas rozpedzania /właczania sie sprzezarki przychamowuje troche silnik i na tej zasadzie przychamowuje rowniez podczas jazdy (auto wyrazniej slabnie)

normalny objaw

poizdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest bobtrebor

ale obroty powinny rosnąć gdy spreżarka się włącza i auto wręcz powinno dostać małego kopa a nie osłabnąć, takie miałem wrażenie w p11 z 1,6 , teraz w dieslu daje się tylko uchwycić na moment zmianę rytmu pracy silnika ale tylko na ucho, silnik chodzi niewzruszony

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za wszystkie :lol: podpowiedzi ale niestety nie jest to chyba związane z klimą dzieje się to na postoju na wolnech obrotach jak i podczas jazdy gdy wrzucam na luz, sam już długo kombinowałem co to może być no i się poddałem

Link to comment
Share on other sites

ja mowilem przede wszystkim o wolnych obrotach, ze wtedy jak klima sie zasprzegla to przychamowuje na moment silnik, a dzieje sie tak co jakis czas, bo sprezarka caly czas nie dziala - u mnie nie ma wtedy wzrostu obrotow jak pisal Bobtrebor, lecz wlasnie chwilowy spadek - tez mnie to na poczatku draznilo ale przyzwyczailem sie

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

chciałem się zgłosić z tym samym problemem: rzecz ma miejsce zwłaszcza , gdy go odpalam i jest zimny, a temperatura na zewnątrz jest dosyć niska( ok 0 stopni), przez moment chodzi w porządku - zwykle ma ok 700- 900 rpm, po czym zaczynają się wahania między 1000 a 500 rpm, i to wygląda jakby zaraz prawie miał zgasnąć(2 razy mi się zdarzyło, że zgasł). Raz przy wyjeżdżaniu z parkingu(przejechałem jakieś 200 m) i również nie był rozgrzany, znowu się to samo podziało i zgasł mi przy chwilowym postuju.

 

domyślacie się o co kaman? może to mieć związek z tym, że po odpaleniu rozkręcam dmuchawę na maxa, coby powietrze na szyby puścić?

 

Diesel TD 2.0 1998 p11

Edited by adamefski
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest MarcinRoz

U mnie Panowie podobnie, lecz bez względu na temp. czy to otoczenia czy silnika. Obroty na jałowym czasem są ok 900/min a czasem spadają na 600... podczas jazdy powiedzmy na 3 biegu gdy puszcze pedał gazu auto lekko szarpnie a później obroty utrzymują się w okolicach 1500/min!!! :angry: I można tak jechać bez wciskania pedału gazu na tych samych obrotach ( obroty spadają do 900 chwile po rozprzęgleniu ) a jeśli jest na biegu stoją jak słup na 1500... Na postoju (bieg jałowy) po przegazówce obroty na chwile utrzymują się na 1500, dalej spadną na 900 by po chwili spaść do 600 ... :blink:

 

2,0 TD 90KM 1997 p11

Edited by MarcinRoz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...