Gość dygus1982 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 zakupilem elm327 nasciagalem fuull softu do diagnostyki i .. nic .. nadal przy zimnym silniku swieci sie na czerono check engine .. a programy nie wykazuja bledu !! po nagrzaniu i podniesieniu sie wskazowki o kilka mm i restarcie silnika kontrolka gasnie ... podkreslam ze przy zapalonym check i bez niego autko pieknie jezdzi .. czy ktos wie co to moze bycc ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 jaki silnik?? widzę blachy ZKA.... skąd jesteś, jak coś to podjedź do Koszalina i wepniemy pod kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dygus1982 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 kammimen ale obecnie to okolice polczyna .. czym diagnozujesz ? jakim softem ? jak podjade i silnik bedzie cieply to nie bedzie bledu ... a poza tym na serwisy juz troche kasy wydalem na podpiecia pod komp.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 jaki masz silnik?? bo traktora nie zdiagnozujesz ELM-em Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dygus1982 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 1.9dci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 i co serwis na to ???, no i ELM-em nic nie zrobisz niestety, spróbuj VAG-a i DTT2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dygus1982 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 serwis ze ten silnik tak ma skasowali i pa.. dtt2000 to soft ? a vag ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 DTT2000 to soft, wspólny dla nissmo i reni, a VAG to kabel podobny do ELM-a tylko VAG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dygus1982 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 ok soft dtt2000 mam .. a czym sie rozni vag od elma ? czy elm od vaga ?") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Kolego, może się czepiam i akurat nie napiszę na temat, ale denerwują mnie niektóre "łamania" pisowni polskiej. Siedzisz w kraju, masz kompa z polskimi znakami, to je używaj - nie wspomnę już o interpunkcji. Ja wiem, że czasem paluszek może zemknąć się z klawisza - lecz nie w całym tekście. Forum, to nie telefon, więc sms-ów nie wysyłasz. Jeśli się mylę, to poproś Moderatora o edycję tekstu z znakami polskimi. Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dygus1982 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 ok przeskanowany ddt2000 i nic .. koles podpowiedzial ze komputer moze swirowac bo gdzies kabelek nie styka czy cos takiego .. co Wy na to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gery Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 (edytowane) witam.posiadam almerke n15 z roku 98,2.0D. niedawno zaswiecil sie check silnika na desce rozdzielczej,chcialem bledy wywolac metoda na spinacz ale sie nie udalo,brak reakcji kontrolki silnika,auto pali dobrze,po wymianie wszystkich plynow,filtrow i rozrzadu 4tys.km temu.dzisiaj bylem na diagnostyce silnika i bledu nie ma zadnego,a kontrolka nadal sie swieci.czy moze miec na ta sytuacje gorsza jakosc ropy,przytkany filtr paliwa-parafina sie oddzielila od ropy.auto pozostalo do dalsze diagnostyki.pozdr. Edytowane 27 Grudnia 2012 przez gery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zmień filtr paliwa bo sygnalizuje wodę w filtrze paliwa a błędu nie wskaże komputer diagnostyczny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gery Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 (edytowane) auto dalej stoi w warsztacie,dzisiaj nie doszli co jest powodem.tesciu ma taki sam model i silnik,dzisiaj dla porownania przejechalem sie jego almerka i musze stwierdzic ze moja jest zamulona jak diabli,jego wchodzi na obroty 3tys.mozna powiedziec lekko,natomiast moja mo ciezko wykrzesac 2-2.5tys.obr.sygnalizowalem ze we filtrze moze byc woda,lub przytkany,maja to sprawdzic.troche zawalilem bo moglem sam cale paliwo wypompowac i zalac swiezym oraz wymienic ten filter,ale to tak jest czasami jak brakuje czasu wolnego i chce sie przyspieszyc.pozdr. witam,almera juz zrobiona,dopiero teraz bo elektronicy nic nie znalezli i auto przez te dni wolne od pracy stalo na warsztacie,dobrze ze nic za to niepolczyli,dzisiaj wypompowalem cale paliwo ze zbiornika i wymienilem filtr paliwa,check zgasnal ,silnik pracuje dobrze,wchodzi na obroty.dzieki za pomoc voyager1956 Edytowane 28 Grudnia 2012 przez gery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) Jeszcze dam Ci kolego kilka wskazówek za co chyba się nie nie obrazisz. Taki przypadek jak twój to pikuś ale jak to się stanie przy właczaniu się do ruchu bo chcesz przed kimś zdążyć to może być nieciekawie, A więc czerwona lampka sygnalizuje wodę w filtrze paliwa i jego obniżoną przepustowośc z powodu wody lub zanieczyszczeń w filtrze lub niesprawną świecę żarową ( sprawdza się miernikiem ) a różowa to za małe ciśnienie na szynie paliwowej też z powodu zamulenia filtra.Przy pierwszych objawach nie należy żałować na filtr tylko go wymienić co owocuje spokojem ducha.Teraz już nie eksploatuję Primki na co dzień tylko od święta i w trasy ( sama przyjemność) a jeżdże na co dzień takim cudakiem jak Toyota Yaris Verso ( polecam) ale miałem taki oto przypadek z filtrem , włączając się do ruchu na szybkiego , gaz do dechy a po wyjsciu na prostą zapaliła się żółta lampka check i silnik zgasł ( to dopiero przypał), jak wiadomo żółta lamka jest od ciśnienia paliwa na szynie CR a oznacza za małe ciśnienie , konsternacja , maska w górę użycie ręcznej pompki paliwa i silnik odpalił , zanim nabiło właściwego ciśnienia żółta lampka się paliła , jazda do sklepu nowy filtr i po kłopocie Ja nie lekceważe tych objawów bo skończyło się jak w opisie ale mogłem nie zdążyć i bum gotowe , czego żadnemu z kolegów nie życzę ale daję pod rozwagę. Edytowane 4 Stycznia 2013 przez voyager1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gery Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) witam,jeszcze raz dzieki za pomoc mam nadzieje ze almerka juz sie nie upomni o mechanika,u mnie jest tylko jedna kontrolka ktora sygnalizuje usterke elektryczna silnika tzw.check.pozdr. Edytowane 4 Stycznia 2013 przez gery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.