Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Sunny B12/n13


jakub_btm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

mam nadzieję że dobrze trafiłem z tym nowym tematem.

Dostałem w spadku po Dziadku Nissana Sunnego z 1988 roku. Było to oczko w głowie Dziadka , samochód przez 24 lata był garażowany, na liczniku widnieje jedyne 114 tysięcy ,silnik 1,7 diesel.

Wiedziałem że kiedyś go dostane ale myślałem że pojeżdżę nim chwilę do czasu aż trzeba będzie zacząć w niego inwestować. Po śmierci Dziadka i pierwszych kilometrach zmieniłem zdanie. Chcę żeby służył mi jak najdłużej bo mu się to należy.

Na dzień dzisiejszy wiem że w aucie do zrobienia jest prawy tylni amortyzator. Mechanik który przeglądał auto powiedział że uszczelka pompy paliwa będzie do wymiany najlepiej z całą pompą , nie znam się w ogóle ale powiedział że koszt to 600-700zł. Gdzieniegdzie auto atakowane jest przez rdzę i w blacharkę też trzeba będzie zainwestować.

Z mniejszych problemów to podświetlenie prędkościomierza czasem nie świeci (czasem po wjechaniu w dziurę zaczyna świecić) oraz nie działa podgrzewanie tylnej szyby-być może sprawa bezpieczników.

Jestem studentem więc finansowanie napraw będzie niestety rozłożone w czasie.

Mam nadzieję że na forum znajdę pomocne materiały dzięki którym poszerzę wiedzę na temat Sunnego.

Parę zdjęć z października.

https://plus.google.com/photos/103621678532048584543/albums/5815069507401731873?banner=pwa&authkey=CIe485eV6NqslAE

 

Mile widziane sugestie, propozycje , pytania i krytyka.

Pozdrawiam.

Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co czytałem to silnik strasznie stara jednostka co jest jej plusem i nie dzieli wad następcy 2.0

 

i faktycznie nie duży przebieg ważne by ci jej nie grzebali papronie ,,,

z tą uszczelką i pompą to też bym uważał bo potem by to dobrze ustawić to trzeba fachowca ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogratulować egzemplarza :dribble: