pbobbe Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Witam. Ano odebrałem interfejs. Poniżej screen z programu. Rady i porady co i jak mile widziane gdzies jest nieszczelność, popsikaj plakiem lub samostartem w okolicach kolektora, podnieś ciśnienie na 1bar, (imbus na reduktorze) nie masz mapy PB i mapa LPG nie ma do czego sie odnieść Witam. Sorki za tak późną odpowiedź ale od poniedziałku mam kolorowy zawrót głowy..... Teraz mam 1h więc psiknąłem i wygląda mi że nic nie widzę - ale sprawdzę to jeszcze 2 razy Do trzech razy sztuka. Poniżej mapa sprzed 15 minut: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 prawdopodobnie Lambda nei żyje albo się kończy, 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Można wiedzieć po czym to wnioskujesz? Z tego co mi się wydaje to trzeba 2 sondy wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 mnożnik praktycznie po autkalibracji, a mapy pokryte, wskazuje to własnie na uszkodzenie, lub kończącą się lambdę, sterownik idzie w trybie awaryjnym i nei koryguje mieszanki prawidłowo, II lambadę zostaw, ona jest tylko kontrolna dla kata 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Witam. Troszku późno odpowiadam ale choróbsko wycieło mi tydzień z życia.... Lambda wymieniona na nową. Poniżej najnowszy screen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 auto dalej jest w trybie bezlambdowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 No to zostało iść po kablu od sondy. Czy OBD2 ma pokazywać błąd sondy? Bo mi nic takiego nie pokazuje. Jakie napięcia powinny być na sondzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 OBD powinno pokazać falowanie sondy, jakiego programu używasz?? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 to widać na nos ze przelewa nawet wolne obroty ,,,nie powinno być takich czasów no i fajnie by było jakby sonda była podłączona ,??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Sorki ale choróbsko dziwne mnie trzyma więc z doskokou. Używam programu ScanMaster-ELM. Wczoraj podpiąłem wieczorem i tylko jedna sonda mi działa. W programie ta druga. Miałem zrobić zrzut ale lapek się wyłączył (bateria). Sobię myślę ... zrobię dziś i wstawię screen. Ale... rano wychodzę do pracy - 5.30 oraz -9 stopnia, wchodzę do woza a tu lipa....nawet nie pierdnął... tel do kierownika - dziś urlop. Podładowałem akusia - odpalił . Zgasiłem i poszedłem do domu. Po 2h wychodzę podpiąć kompa a tu znów zonk... O 15 zakupiłem nowego akusia i pali na dotyk..ale ja chory i przemarznięty więc do wyra. Może jutro dam radę ze screenem pracy sondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 ma być tak ...działa nie działa działa nie działa ,,, i tak w kółko ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 ma być tak ...działa nie działa działa nie działa ,,, i tak w kółko ,, kurcze muszę to zapamiętać hehe dobre :D 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Jutro do południa walczę z kabelkami sondy.Mam nadzieję że znajdę przerwę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 pin w ECU auta 35 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Wielki dzięki za naprowadzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 35 od prawej czy lewej ,,, a tak na poważnie to podłączone jest do staga ,,, i 2 czy auto diagnostyka nie wiem jak to jest bo już spinacz chyba nie daje rady ,,, czy mruga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 a co da podłączenie do STAG-a?? tylko jak już podgląd czy działa, ale jak jest przerwa w dojściu do ECU, to silnik dalej będzie w trybie bezsondowym choć teraz była zmiana aku, to moze się okazać, ze będzie już gitt 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.