Gość wasyleq Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Coś dziwnego dzieje sie podczas odpalania mojej Almerki N15 1.4 Instalacja gazowa 2generacji. Moze to jest banalne do zdiagnozowania ale oprocz spekulacji nic konkretnego wymyslic nie moge... I juz mówie w czym tkwi problem... Odpalam rano na benzynie, gazuje do 3tys i wlacza sie gaz, zatrzymuje sie na chwile np.przy sklepie i po 3min znowu odpalam(na benzynie) dodaje gazu a tu NIC. Auto chce ale nie moze wejsc na obroty, odpuszczam dodaje odpuszczam dodaje gazu i wkoncu po chwili wchodzi na obroty i jest elegancko na benzynie i na gazie ale jak go zgasze to znowu bedzie to samo. Jakby po zgaszeniu na lpg i ponownym odpaleniu cos go dusilo, jakby musial "wypalic" lpg. Przed zgaszeniem przytrzylame go na 2tys obrotow i przelaczylem na benzyne, obroty spadly, podlawil sie kilkanascie sekund i bylo git. Zgasilem, odpalilem i sie normalnie wkrecal. Sumujac: po kazdej zmianie z lpg na benzyne potrzebuje chwili zeby dojsc do siebie i jakby "wypalic" ten gaz zeby mogla benzynka zadzialac. Co na ten temat myslicie? Mial w ogole ktos podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Witam. Proponowałbym zacząć od wymiany/wyczyszczenia/sprawdzenia filtru paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasyleq Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Filtr paliwa byl zmieniany hmm...2tyg temu. Jakies inne pomysly? Dodam ze problem jest od jakis 5dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 regeneracja reduktora powinna załatwić sprawę, ile przejechane na LPG?? zakręć butlę i zobacz czy się będzie sprawa powtarzać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasyleq Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Regenerowany byl jakies 15tys km temu wiec powienno byc jeszcze w porzadku. DINO nie wiem czy dobrze rozumiem z tym zakreceniem butli... Gdy odetne dopływ gazu to bedzie tylko benzyna a po zgaszeniu na benzynie jest oki wiec jak? Bo chyba nie rozumiem ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 ano tak , czyli reduktor był by ok, a jaki tam jest sterownik? ale wygląda na to, ze reduktor popuszcza gaz, przyjrzał bym się jemu, bo po zgaszeniu i ponownym odpaleniu masz problem, bo w ukałd idą dwa paliwa i silnik zalewa, a nic więcej tam nei może popuszczać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasyleq Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 AG AL 600 AG AL600 to sterownik Jesli odpale i przełacze odrazu na gaz, zgasze i znowu zapale to jakby zalapal i gasnie i zaraz odpala normlanie a jak odpale i zgasze na benzynie to jest oki. A i jeszcze taka sprawa ze jak go zgasze na gazie i zostawie na kilka godzin to jakby problem ustepowal ale tez nie zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Dino zapomniałeś że jeszcze masz krokowca na wężu odkręcić i wymyć to taki tłoczek 2 wkręty troszkę denaturatu ,,i będzie ok ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 dlatego pytałem, czy jest sterownik jakiś, bo mogło być i na śrubkę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasyleq Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 A jak odkrece tego krokowca to nic sie tam nie popierdzieli z ustawieniami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasyleq Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 dobra, to sprawdze to i dam znac co i jak Panowie pomocy! Byłem u gaz-mistrza i sprawdzil co mial sprawdzic, uznal ze cos tam jest zle zamontowane i załozyl mi jakis emulator. Mialo pomoc ale chu*a pomoglo;/ Podłaczyl samochod pod komputer i wyszly dziwne rzeczy, a mianowicie: najpierw wyskoczyl błąd czujnika przeplywu masy powietrza no ale ten bład usunąl i powiedzmy ze oki bo sie nie pojawil. Ale cos mu wyszlo ze sonda lambda jest do wyrzucenia bo nie pracuje... Moze to byc powod moich problemów? Podobno zalewa silnik bo oblicza zla mieszanke... Dobra... a wiec tak: krokowiec wyczyszczony, sonda zmieniona i nic ;(( wsadzilem juz sporo kasy i zadnych efektów...Jakiś kolejny pomysł Panowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbartx Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Wychodziloby na to ,ze jednak masz problem z instalacja gazowa Gaz po zgaszeniu dostaje sie do kolektora ssacego i dlatego zalewa go dusi sie krztusi itp. Po kilku godzinach stezenie gazu jest juz mniejsze dlatego latwiej odpala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Chyba poprzednik ma rację. Mogę dodać, że gdybyś miał uszkodzony czujnik przepływu powietrza, to na benzynie silnik nie pracowałby prawidłowo - miałem to ostatnio w swoim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasyleq Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Czyli czego to jest wina? Parownik tak puszcze ten gaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 jedna sprawa czy ten krokowiec sie nie zjarał i czy chodzi ,, bo jak by był zatarty to sie spalił i dalej nie chodzi tak jak powinien ,,, druga sprawa to musi być reduktor po odpinaj zawory na reduktorze jak masz i elektrozawór z filterkiem ew nawet zakręc butlę przewal na gaz i wypal wszystko z układu potem posmigaj na pb i zobacz co się dzieje - musi być dobrze ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasyleq Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Tofu, a jak sprawdzic czy krokowiec dziala i sie nie spalil?? No to zrobie taki manewr z ta butla i zobaczymy. Na pb jest jezdzony, zwlaszcza jak jest zimno... No ale teraz to chyba juz tylko reduktor zostal, tak bynajmniej mi sie wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 zobacz jedną rzecz przełącz na lpg o odpal stacyjkę a wcześniej odepnij jeden kabel od cewki na reduktorze i z zapaloną stacyjną -silnik zgaszony przyłóż do cewki styku ten kabel powinieneś usłyszeć cyknięcie jeśli nie tz że zakleił się sworzeń a jeśli nawet się zatłucze to też nie ma gwarancji że nie puszcza warto wiec wypalić cały gaz i to rozkręcić cewkę ściągasz do góry a pod sporem masz taki metalowy słupek z 6 kantem na podstawie i tam go łapiesz kluczem i odkręcasz warto zakręcić butle i wypalić cały gaz byś nie miał sensacji potem w środku masz taki tłoczek z gumką co opada na okrągły wystający otwór myjesz jego powierzchnię jak i powierzchnię tego tłoczka co wchodzi w to co wykręcasz ,,,na końcu tego tłoczka powinna też być sprężynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasyleq Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 (edytowane) Ej ej ej... Ja nie wiem co ja czyściłem (chodzi o tego krkowca) bo z tego co napisales to nic mi nie pasowalo bardzo zeby tak wygladalo to cos co czyscilem tzn zeby to przypominalo krokowiec... Tam jest śruba! zamiast krokowca. Jest śruba która sie reguluje cos tam, chyba obroty. To jest na wezu ktory idzie do reduktora... i co teraz? sorry wielkie za ten zonk I jest jakiś przewodzik ktory chyba by pasowal do tego krokowca... To normalne ze tak jest? Edytowane 28 Grudnia 2012 przez wasyleq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.