Gość Yauheni Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Mam w dokumentach napisane ze 2.2 dci od Renault.... lecz przy wymianie filtrów okazało sie ze pasują od 2.2 dti Nissana P.S. do tego zmylili mnie sprzedawca mówiąc ze ma 139 koni... nie wiem) Nigdy na oczy nie wiedziałem silniki ) Taki mam silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Do P12 wsadzane były silniki diesla 2.2 Nissana o mocach 126 i 138 KM oraz silnik 1.9 od Renault o mocy 120 KM 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yauheni Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Ja to wiem, ale jak wizualnie odrużnić 126 of 139? nie moge znalesc zdjecia 126 hp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 To niech wypowiedzą się właściciele diesla o różnicach wizualnych napewno różnią się oznaczeniem 2.2 dCi (138KM) 2.2 DTI (126KM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Nie mam 2,2 ale patrząc po manualu to chyba róznia sie oprogramowaniem silnika ewntualnie cisnieniami pompy http://nissan4u.com/parts/primera/er_p12e/2003_3/type_38/engine_mechanical/bare_and_short_engine/ http://nissan4u.com/parts/primera/er_p12e/2003_3/type_70/engine_mechanical/bare_and_short_engine/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 kiedyś gdzieś mi się obiło o oczy, jak szukałem różnic, że 2.2DI nissana to praktycznie to samo tyle tylko, że nissan założył tam łańcuch rozrządu zamiast paska i coś jeszcze, ale w sumie zmiana paska była najważniejsza 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Mam w dokumentach napisane ze 2.2 dci od Renault.... lecz przy wymianie filtrów okazało sie ze pasują od 2.2 dti Nissana w primerze nigdy nie bylo 2.2 dci od renault. filtry moga pasowac-przeciez to ten sam silnik tylko z roznym sposobem zasilania. w mojej instrukcji pisze wprawdzie ze do 2,2 di jest filtr oleju w postaci wkladu a do 2,2 dci jako wymienny w calosci ale dotyczy to wersji angielskiej. kiedyś gdzieś mi się obiło o oczy, jak szukałem różnic, że 2.2DI nissana to praktycznie to samo tyle tylko, że nissan założył tam łańcuch rozrządu zamiast paska i coś jeszcze, ale w sumie zmiana paska była najważniejsza 2,2 dci nissana a 2,2dci renault to zupelnie inne silniki.tak przynajmniej mowil mi moj mechanik.pierwsze to niebo a drugie to shit Nie mam 2,2 ale patrząc po manualu to chyba róznia sie oprogramowaniem silnika ewntualnie cisnieniami pompy tam sa rozne pompy-dti to zwykla rozdzielaczowa a dci to common rail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 (edytowane) Witam, na zdjęciach jest silnik 2,2 139, 138,136 wg różnych źródeł koni. Charakterystyczny jest wylot z turbiny widoczny na zdjęciu jako czarne kolanka- w dci 126 konnym jest srebrne kolano to tak na pierwszy rzut oka. Wszystkie nr turbiny, wtrysków mają końcówki AW 400, 402 itd, 126 konne z reguły AU600. Turbina w 139 konnym to garret GT1849, w 126 konnym GT1749. Kolega wlad69 ma rację Nissan nigdy nie montował silników 2,2 renaulta, wszystkie 126 koni i 139 to konstrukcje nissana a różnią się wtryskami ( różnice w nimerach bo z wyglądu to samo), turbiną, sterowaniem ( oprogramowaniem ale też są różnice w elektryce- są dodatkowe sterowania silnika) oraz na pewno pompą-choć podejrzewam że to różnica w numerze katalogowym. Reszta nie wchodząc juz w szczegóły stricte mechaniczne na pierwszy rzut oka jest identyczna. Pozdrawiam Edytowane 3 Grudnia 2012 przez krzycho59 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yauheni Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 dzieki))) za pomóc! no to co kurde właściciele 138 krzycza ze to renault i że jest zły..... i mnie tylko straszą?))) nie wiem) co i jak) mój ma przejechane 262 tys. i jest wszystko ok) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 oby tak dalej bezawaryjnie Tobie się spisywał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yauheni Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 tak na przeplywomierzu mam kod aw400..... ))) wiec wszystko juz wiem a pro po silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.