Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Bezkolizyjny czy nie - silnik 1.0 w K11


Guest mechu
 Share

Recommended Posts

Guest schulla

Witam mechu.Lepiej napisz,czy mama nie zauważyła wcześniej objawów

wskazujących na to,że z rozrządem może coś się stać.

Przestroga dla innych-UWAŻAĆ NA ROZRZĄD.

Link to comment
Share on other sites

Witam mechu.Lepiej napisz,czy mama nie zauważyła wcześniej objawów

wskazujących na to,że z rozrządem może coś się stać.

Przestroga dla innych-UWAŻAĆ NA ROZRZĄD.

 

130tys nic i nagle sie urwal bez uprzedzenia.

Ale znajac kobiety to moglo cos stukac a one przewaznie nic nie slysza.

Link to comment
Share on other sites

A czy silnik w k11 1.0 16V jest bezkolizyjny?

 

Mojej mamie zerwal sie łancuch przy 130tys. :shock: i nie wiem na jakie koszty sie nastawic.

 

 

Niestety rozrząd w K11 nie jest bezkolizyjny. Dlatego naprawa będzie raczej kosztowna.

Link to comment
Share on other sites

a to mnie przestraszyleś :cry: bo u mnie na zimno trochę slychać, a mam lepsze przeznaczenie dla 1000zl niż lańcuch...

 

Na zimnym silniku zawsze będzie słychać łańcuch. Dlatego jego "hałaśliwość" sprawdza się na rozgrzanym silniku.

Link to comment
Share on other sites

O ku...wa!

Silnik jest kolizyjny, także na bank zawory się spotkały z tłokami:(.

Ale chamskie łańcuchy ładują do nissanów!

Generalnie zawsze znajdzie się pechowy egzemplarz-każdej marki, ale widzę, że łańcuchy się sypią w nismach nazbyt czsto :? :?: .

Dorzucę, że w micrze Szwagierki też łańcuch jarmoli jak dzwon kościelny (ma przejechane 110.000 na Texaco 0W/40 - synthetic).

Łańcuchy-bez komentarza.....

Link to comment
Share on other sites

O ku...wa!

Silnik jest kolizyjny, także na bank zawory się spotkały z tłokami:(.

Ale chamskie łańcuchy ładują do nissanów!

Generalnie zawsze znajdzie się pechowy egzemplarz-każdej marki, ale widzę, że łańcuchy się sypią w nismach nazbyt czsto :? :?: .

Dorzucę, że w micrze Szwagierki też łańcuch jarmoli jak dzwon kościelny (ma przejechane 110.000 na Texaco 0W/40 - synthetic).

Łańcuchy-bez komentarza.....

 

To niech robi rozrząd jak najprędzej i przy okazji zmieni olej na gęstszy - minimum 5Wxx.

Link to comment
Share on other sites

one p[ocieshajace informacje tu lecą :| ja mam 95' i 110tyś km i jak narazie to slyshe ze mi klepocze lozysko od napinacza na trasie paska do pompy wodnej :| czyli co ?? k11 maja czesto problemy z lancuchem tak ?? czyli lepiej zapowbiegac niz leczyc - to na ile sie szykowac na taka zabawe ?? 1200zł ???

Link to comment
Share on other sites

Ja wymieniałem tylko górny łańcuch rozrządu (był wyciagnięty bardzo mocno :?: ). W mojiej Primerze mam tylko 157.000 przebiegu i koła łańcuchowe są OK. Również prowizorycznie pozbyłem się starego górnego napinacza i wstawiłem nowy. Teraz nastała cisza i chodzi silnik jak dawniej.

Wiem, jak kupowałem części w ASO Nissana, że teraz są promocje na rozrząd. Oferowali mi kompleksową usługę za 890 zł (wszyskie koła + łańcuchy+ napinacze i prowadnice+ robocizna).

Myślę, że warto wydać (jak ktoś ma tyle kasy) pieniądze na taką usługę i mieć znów spokój z rozrządem na długi czas (no i w wypadku ASO gwarancję, bo z panami z "garażu" to różnie bywa w wypadku rozrządu).

Link to comment
Share on other sites

Ciag dalszy:

 

Po rozebraniu silnika (glowicy) okazalo sie ze nic sie nie stalo - niepotrzebnie zdejmowali glowice. UFFFF.

 

ps. moze jednak jest bezkolizyjny ????

Link to comment
Share on other sites

A czy na stan łańcucha ma np styl jazdy ( gwałtowne przyspieszanie, jazda na obrotach powyzej 4 albo 5 tysięcy rpm ????

Link to comment
Share on other sites

Mechu - tak z czystej ciekawosci - a co się właściwie stało?

Pękł łańcuch?

Czytałem niegdyś w Auto Świecie, że silniki micry 1.0 są bardzo wrażliwe na technikę jazdy (w szczególności niskie obroty i wysoki bieg=śmierć łańcuchów).

Powiem szczerze, że już sam nic z tego nie rozumiem. Niektórzy dbają i się wsłuchują w pracę rozrządu z palpitacjami serca - a i tak się zerwie...

O co chodzi :shock:

Mam kumpla z pracy- samochodowego rzeźnika - ma natrzaskane 220.000 i rozrząd sobie dalej hula.

Hmm... może za bardzo przeżywam, ale i tak lubię moją nissanową strzałę :P

Link to comment
Share on other sites

opowiadash ze wysoki bieg + niskie obroty ?? no jo wtedy wshystko w aucie skacze :D dziki bogu ze mis ie zdaza jezic raczej na nizshych biegcach + wysoki obroty :twisted: ale jak znam zycie to i tak to takze jest zle na lancuchy :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Chyba najlepszym rozwiazaniem jest zmieniac biegi tak jak nakazuje instrukcja , no ewentualnie podczas wyprzedzania nie przekraczac na obrotomierzu 5000 :twisted: A po trasie jechac w przedziale 2500-3500 . Moze wtedy rozrzad posłuży długo :wink: Ja na razie mam przejechane 73000 km i mam nadzieje ze do 100000 ten rozrąd wytrzyma :?

Link to comment
Share on other sites

Już ktoś gdzieś tu pisał, że łańcuszki rozrządu są zaprojektowane tak, aby miały żywotność dłuższą od reszty auta ;). Ja mam na liczniku jakieś 105kkm i z rozrządem nic złego się nie dzieje (a nie sądzę, aby był wcześniej wymieniany).

Link to comment
Share on other sites

Guest Matysssss

nio tak ja mam przejechane 110.000 ( ale pasek ma juz 15 lat wiec nie wiem jaka moze byc jego zywotnosc) i szykuje mi sie zmiana paska i napinacza bo koszt to 220zł a jaka ulga dla ducha ze jest nowy 8)

Link to comment
Share on other sites

ja juz jestem po wymianie paska i napinacza :wink: a tak z ciekawosci sie zapytam czy w K10 1.2 silnik tez jest kolizyjny? :?

Link to comment
Share on other sites

Guest Norbery

Mam na fabrycznym rozrządzie nabite 121 tyś i co ? musze wymienić rozrząd. Słyszałem że w japonczykach łańcuch jest bezkolizyjny.Jak sprawdzić czy jest do wymiany ????[/b]

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest GugiBaoo
a to mnie przestraszyleś :cry: bo u mnie na zimno trochę slychać, a mam lepsze przeznaczenie dla 1000zl niż lańcuch...

 

Na zimnym silniku zawsze będzie słychać łańcuch. Dlatego jego "hałaśliwość" sprawdza się na rozgrzanym silniku.

 

 

jesli napinacze slizgi i lancuch sa w dobrym stanie to nie slychać go ani na zimnym ani na gorącym

Micra posiada dwa chydrauliczne napinacze i dwa slizgi

Zdarza sie ze sie zawory nie zderza ale to rzadko

Silnik w micrze K-11 1.0 niestety nie ma bezkolizyjnego rozrządu

Wiem to z autopsji :twisted:

pozdrawiam

Gugi

Link to comment
Share on other sites

Guest GugiBaoo

u mnie lancuch przeskoczyl bo nie przyja kilkunastu tysiecy obr/min

Jechalem na dwojce okolo 9 tys obr/nim i miala byc szybka 3-ka ale weszla szybka jedynka i puscilem ssprzeglo

Masakra :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Witam!

 

Wiadomości a'propos łańcuszków rozrządu w K11-1.0. Właśnie poszedł górny - straty: BRAK !!! Koszty cześci w "JC":

 

- łańcuszek górny - 25 zł

- łańcuszek folny - 80 zł

- kółka zębate nieosiągalne - nie wymieniałem

- napinacz hydrauliczny 350 zł - nie wymieniałem

 

Pozdrawiam...

 

Michał L.

Kraków

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...