Gość mechu Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 A czy silnik w k11 1.0 16V jest bezkolizyjny? Mojej mamie zerwal sie łancuch przy 130tys. :shock: i nie wiem na jakie koszty sie nastawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mechu Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Silnik bezkolizyjny?? Chyba bezawaryjny Czemu sie tak dziwisz? W Corolli z 99r 1.3 mam bezkolizyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość schulla Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Witam mechu.Lepiej napisz,czy mama nie zauważyła wcześniej objawów wskazujących na to,że z rozrządem może coś się stać. Przestroga dla innych-UWAŻAĆ NA ROZRZĄD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mechu Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Witam mechu.Lepiej napisz,czy mama nie zauważyła wcześniej objawówwskazujących na to,że z rozrządem może coś się stać. Przestroga dla innych-UWAŻAĆ NA ROZRZĄD. 130tys nic i nagle sie urwal bez uprzedzenia. Ale znajac kobiety to moglo cos stukac a one przewaznie nic nie slysza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 a to mnie przestraszyleś :cry: bo u mnie na zimno trochę slychać, a mam lepsze przeznaczenie dla 1000zl niż lańcuch... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 A czy silnik w k11 1.0 16V jest bezkolizyjny? Mojej mamie zerwal sie łancuch przy 130tys. :shock: i nie wiem na jakie koszty sie nastawic. Niestety rozrząd w K11 nie jest bezkolizyjny. Dlatego naprawa będzie raczej kosztowna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 a to mnie przestraszyleś :cry: bo u mnie na zimno trochę slychać, a mam lepsze przeznaczenie dla 1000zl niż lańcuch... Na zimnym silniku zawsze będzie słychać łańcuch. Dlatego jego "hałaśliwość" sprawdza się na rozgrzanym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 jak poszedl lancuch to szykuj sie na kilka tysiecy zł a naprawa na czas by kosztowala tylko ok 1200zł :wink: wspolczuje bardzo ale przy 130 tys hmmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mechu Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 wspolczuje bardzo ale przy 130 tys hmmmm Tez mnie dziwi - tymbardziej ze auto ma od nowosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 O ku...wa! Silnik jest kolizyjny, także na bank zawory się spotkały z tłokami:(. Ale chamskie łańcuchy ładują do nissanów! Generalnie zawsze znajdzie się pechowy egzemplarz-każdej marki, ale widzę, że łańcuchy się sypią w nismach nazbyt czsto :? :?: . Dorzucę, że w micrze Szwagierki też łańcuch jarmoli jak dzwon kościelny (ma przejechane 110.000 na Texaco 0W/40 - synthetic). Łańcuchy-bez komentarza..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 O ku...wa! Silnik jest kolizyjny, także na bank zawory się spotkały z tłokami:(. Ale chamskie łańcuchy ładują do nissanów! Generalnie zawsze znajdzie się pechowy egzemplarz-każdej marki, ale widzę, że łańcuchy się sypią w nismach nazbyt czsto :? :?: . Dorzucę, że w micrze Szwagierki też łańcuch jarmoli jak dzwon kościelny (ma przejechane 110.000 na Texaco 0W/40 - synthetic). Łańcuchy-bez komentarza..... To niech robi rozrząd jak najprędzej i przy okazji zmieni olej na gęstszy - minimum 5Wxx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 one p[ocieshajace informacje tu lecą ja mam 95' i 110tyś km i jak narazie to slyshe ze mi klepocze lozysko od napinacza na trasie paska do pompy wodnej czyli co ?? k11 maja czesto problemy z lancuchem tak ?? czyli lepiej zapowbiegac niz leczyc - to na ile sie szykowac na taka zabawe ?? 1200zł ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Ja wymieniałem tylko górny łańcuch rozrządu (był wyciagnięty bardzo mocno :?: ). W mojiej Primerze mam tylko 157.000 przebiegu i koła łańcuchowe są OK. Również prowizorycznie pozbyłem się starego górnego napinacza i wstawiłem nowy. Teraz nastała cisza i chodzi silnik jak dawniej. Wiem, jak kupowałem części w ASO Nissana, że teraz są promocje na rozrząd. Oferowali mi kompleksową usługę za 890 zł (wszyskie koła + łańcuchy+ napinacze i prowadnice+ robocizna). Myślę, że warto wydać (jak ktoś ma tyle kasy) pieniądze na taką usługę i mieć znów spokój z rozrządem na długi czas (no i w wypadku ASO gwarancję, bo z panami z "garażu" to różnie bywa w wypadku rozrządu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mechu Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Ciag dalszy: Po rozebraniu silnika (glowicy) okazalo sie ze nic sie nie stalo - niepotrzebnie zdejmowali glowice. UFFFF. ps. moze jednak jest bezkolizyjny ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 A czy na stan łańcucha ma np styl jazdy ( gwałtowne przyspieszanie, jazda na obrotach powyzej 4 albo 5 tysięcy rpm ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Mechu - tak z czystej ciekawosci - a co się właściwie stało? Pękł łańcuch? Czytałem niegdyś w Auto Świecie, że silniki micry 1.0 są bardzo wrażliwe na technikę jazdy (w szczególności niskie obroty i wysoki bieg=śmierć łańcuchów). Powiem szczerze, że już sam nic z tego nie rozumiem. Niektórzy dbają i się wsłuchują w pracę rozrządu z palpitacjami serca - a i tak się zerwie... O co chodzi :shock: Mam kumpla z pracy- samochodowego rzeźnika - ma natrzaskane 220.000 i rozrząd sobie dalej hula. Hmm... może za bardzo przeżywam, ale i tak lubię moją nissanową strzałę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 opowiadash ze wysoki bieg + niskie obroty ?? no jo wtedy wshystko w aucie skacze dziki bogu ze mis ie zdaza jezic raczej na nizshych biegcach + wysoki obroty :twisted: ale jak znam zycie to i tak to takze jest zle na lancuchy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Chyba najlepszym rozwiazaniem jest zmieniac biegi tak jak nakazuje instrukcja , no ewentualnie podczas wyprzedzania nie przekraczac na obrotomierzu 5000 :twisted: A po trasie jechac w przedziale 2500-3500 . Moze wtedy rozrzad posłuży długo :wink: Ja na razie mam przejechane 73000 km i mam nadzieje ze do 100000 ten rozrąd wytrzyma :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Już ktoś gdzieś tu pisał, że łańcuszki rozrządu są zaprojektowane tak, aby miały żywotność dłuższą od reszty auta . Ja mam na liczniku jakieś 105kkm i z rozrządem nic złego się nie dzieje (a nie sądzę, aby był wcześniej wymieniany). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matysssss Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 nio tak ja mam przejechane 110.000 ( ale pasek ma juz 15 lat wiec nie wiem jaka moze byc jego zywotnosc) i szykuje mi sie zmiana paska i napinacza bo koszt to 220zł a jaka ulga dla ducha ze jest nowy 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 ja juz jestem po wymianie paska i napinacza :wink: a tak z ciekawosci sie zapytam czy w K10 1.2 silnik tez jest kolizyjny? :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Norbery Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Mam na fabrycznym rozrządzie nabite 121 tyś i co ? musze wymienić rozrząd. Słyszałem że w japonczykach łańcuch jest bezkolizyjny.Jak sprawdzić czy jest do wymiany ????[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GugiBaoo Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 a to mnie przestraszyleś :cry: bo u mnie na zimno trochę slychać, a mam lepsze przeznaczenie dla 1000zl niż lańcuch... Na zimnym silniku zawsze będzie słychać łańcuch. Dlatego jego "hałaśliwość" sprawdza się na rozgrzanym silniku. jesli napinacze slizgi i lancuch sa w dobrym stanie to nie slychać go ani na zimnym ani na gorącym Micra posiada dwa chydrauliczne napinacze i dwa slizgi Zdarza sie ze sie zawory nie zderza ale to rzadko Silnik w micrze K-11 1.0 niestety nie ma bezkolizyjnego rozrządu Wiem to z autopsji :twisted: pozdrawiam Gugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GugiBaoo Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 u mnie lancuch przeskoczyl bo nie przyja kilkunastu tysiecy obr/min Jechalem na dwojce okolo 9 tys obr/nim i miala byc szybka 3-ka ale weszla szybka jedynka i puscilem ssprzeglo Masakra :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woodz Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Witam! Wiadomości a'propos łańcuszków rozrządu w K11-1.0. Właśnie poszedł górny - straty: BRAK !!! Koszty cześci w "JC": - łańcuszek górny - 25 zł - łańcuszek folny - 80 zł - kółka zębate nieosiągalne - nie wymieniałem - napinacz hydrauliczny 350 zł - nie wymieniałem Pozdrawiam... Michał L. Kraków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.