Guest Premislauer Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Witam, Pytanie banalne ale znajduje sprzeczne informacje z wiarygodnych zrodel, np pdf'y z Auto Swiata. silnik 1.4 to 75 czy 87 KM? a 1.6 to 90 czy 102KM? pozdr. p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Adig Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Co do 1.4 to chyba jest różnica miedzy rocznikeim '96 (75) a '97 (87). Ja mam 87 z roku 1997 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polak Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Wszystkie wersje ktore wymieniles istnieja. Te slabsza bodajze byly sprzedawane w niemczech.TEn temat sie przewijal pare razy juz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonek Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Słabsze wersje były przeznaczone na rynek nimiecki, ze względu na stawki ubezpieczeniowe, ktore niemcy płacą nie od pojemności ale od mocy silnika. W polsce były w sprzedaży mocniejsze odmiany silnikowe. Pozdro! :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 niewazny rok! to tak samo jak saniaczach. słabsza wwersja była na rynek niemiecki(stawka ubezpieczenia zalezy od jakiegos przelicznika pojemności i mocy)w polsce byla dostepna słabsza wersja i potem za doplata mocniejsza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Premislauer Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 To w takim razie narzuca sie pytanie czy to jest ograniczenie elektroniczne? I czy jesli trafie na zdlawiony egzemplarz to bedzie mozna w prosty sposob dodac mu troche mocy? pozdr pp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonek Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Nie wiem jak jest ograniczona moc w almerkach, ale co ciekawe w niemieckich katalogach wszystkie dane jeśli chodzi o przyspieszenie, prędkość maksymalną i spalanie są takie same jak u nas w polsce dla mocniejszych wersji. Ciekawe nie :?: Nasuwa mi się przypuszczenie, że moc była przede wszystkim zaniżana na papierze, tak żeby zadowolić niemiecki system podatkowy :!: Pozdro :!: :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Premislauer Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 to w takim razie - jak napisal kmink - w polsce za doplata dostawalo sie tylko inny papierek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIS Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 NIESTETY CHYBA JEST ROZNICA W REALU... SAM MAM 75KM A MIALEM OKAZJE SIEDZIEC ZA STERAMI "POLSKIEJ" WESJI I TA ROZNICA W MOCY JEST WYCZOWALNA. ZROBILISMY NAWET MALY TEST I "POLSKA" N15 ZBIERALA SIE SZYBCIEJ... :roll: Z TEGO CO WIEM ODPOWIADA ZA TO KOMPUTER, KTORY PONOC "WYSTARCZY" ZMIENIC NA TEN Z WERSJI 87... NIE WIEM CZY TYLKO KOMPA CZY JESZCZE COS.... POSZUKAJ NA FORUM BYLO SPORO DYSKUSJI NA TEN TEMAT... JA MIALEM ZAMIAR ZMINIEC NA 87 ALE PO MOICH TESTACH WYSZLO ZE 75KM PALI MNIEJ NIZ 87KM A PATRZAC NA CENE BENZYNY ZOSTANE RACZEJ PRZY 75KM POZDRO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 gadalem ostatnio z gosciem co kupowal almerke w 98 i musial czekac miesiac na ta z mocniejszym silnikiem. one roznia sie tylko moca pozostale osiagi bez zmian roznice sie czuje dopiero przy aucie zaladowanym na full w jezdzie pod gorke ale nie jest do niewiadomo jaka roznica.momet obrotowy jest identyczny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Oj temat był już drążony, różnica jest też podobno w kolektorze. Choć pojawiły się też głosy,że ta obniżona moc dla wersji niemieckiej to ściema. Przykładowo moja SR'ka ma w papierach 66kW (90PS) ale poprzedni właściciel robił testy na hamowniach i wyszło 102 PS. Teraz na załorzonym gazie to pewnie więcej jak 90 to ni mo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 NIESTETY CHYBA JEST ROZNICA W REALU...SAM MAM 75KM A MIALEM OKAZJE SIEDZIEC ZA STERAMI "POLSKIEJ" WESJI I TA ROZNICA W MOCY JEST WYCZOWALNA. ZROBILISMY NAWET MALY TEST I "POLSKA" N15 ZBIERALA SIE SZYBCIEJ... :roll: Z TEGO CO WIEM ODPOWIADA ZA TO KOMPUTER, KTORY PONOC "WYSTARCZY" ZMIENIC NA TEN Z WERSJI 87... NIE WIEM CZY TYLKO KOMPA CZY JESZCZE COS.... POSZUKAJ NA FORUM BYLO SPORO DYSKUSJI NA TEN TEMAT... JA MIALEM ZAMIAR ZMINIEC NA 87 ALE PO MOICH TESTACH WYSZLO ZE 75KM PALI MNIEJ NIZ 87KM A PATRZAC NA CENE BENZYNY ZOSTANE RACZEJ PRZY 75KM POZDRO moze ta polska ,,mocniejsza wersja'' miala cos tam zmienione ze odczuleś duza róznice albo akurat zatankowales jakies lipne paliwko. Jak przywiazlem ta almerke co teraz ja mam to zdziwilem sie ze ten 1.4 tak dobrze idzie. najlepiej pojechac na hamownie isprawdzic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.