Guest koyoote Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 witam wszystkich, nie musze chyba pisać że gdyby nie wy to moje k11 jeszcze stało by gdzieś gdzie nie jej miejsce. ale do rzeczy problem tym razem z poprawnym pokazywaniem ilości paliwa w baku, wkurza mnie jak wleje 20litrów przejade 100km i zaświeca mi sie rezerwa, jak wyłącze silnik i po jakiejś godz moze dwuch odpale na nowo pokazuje tak jak ma byc ale sytuacja powtarza sie po przejechaniu nastepnych kilometrów. gdzie trzeba grzebnąć aby to naprawić i jak najlepiej to zroić(nie chodzi mi tu o wymianie całego pływaka albo cuśś) sprzedajcie jakiś dobry sprawdzony pomysł pozdarwiam wszystkich Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domiss Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 My robimy tak: po wlaniu 20 litrów na pewno przejedziemy 200-300 kilometrów, więc wcześniej olewamy wskaźnik poziomu paliwa. Dopiero potem tankujemy ile nam potrzeba (zwykle i tak do pełna i i tak nie wchodzi więcej, niż kilkanaście litrów). W trasie nie ma z tym problemów. A w mieście cóż, nie jeździ się daleko, więc właściwie nie trzeba zliczać kilometrów, bo potem i tak autko postoi i wskazówka będzie wskazywać mniej więcej prawidłowo. PS. I tak masz szczęście, że masz sprawną kontrolkę rezerwy 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest profes Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 hmmm... może jakieś syfy w paliwie były? u ojca w k11 jest tak, że wskazówka spada z małym opóźnieniem, ale nie ma aż takich jajek. może jeszcze jakieś styki są do przeczyszczenia papierem ściernym i/lub spirytusem?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest microlot Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Temat juz był kiedys na forum, krotko mowiąc to do d*py jest wskaznik paliwa w K11, nie ma sie co nim sugerować.U mnie np pare razy zdazyło sie ze rezerwa sie nie zapaliła a samochod stanął w drodze :evil: Innym razem paliwa było sporo a rezerwa swieciła jak głupia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 uff to ja jehcze jestem w tej dobrej sytuacji ze mnie ta "choroba" nie dotknela i mnie w miare jako tako dziala.. jedyne co zauwarzylem to jak zjezdzamz gorki to mi jakos ubywa paliwa a jak jade pod goorke odziwo jakos wzrasta heheh .. ale ten plywak jest czuly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arturro Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 a u mnie w miarę systematycznie włącza się rezerwa jak w baku mam ok 13 L paliwa. A według książki serwisowej powinna przy 6L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawcior Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 A u mnie jak zatankuje do pełna gaz wskazówka wskazuje więcej paliwa niż przed tym, jak gazu było mało albo w ogóle nie było :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 to gdzie ty ten gaz wlewasz co ???????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawcior Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 Do zbiornika a gdzie indziej Tak sobie myśle ze to moze od zmieniajacego się obiążenia samochodu albop co , bo już sam nie wiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 hehe nie no temat warty rozwiązania.. zaskoczylo mnie to.. a moze jakies podcisnienie sie robi i ci waha wraca z silnika do baku ?? hehe nie no zartuje ale no gdzies przyczyna musi byc.. no a przeciesh po zatankowaniu gazu to ci auto nie siada na tyle zeby sie zmienilo polozenie baku wzgledem poziomu ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest profes Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 u mnie rezerwa zapala się nawet powyżej dychy, kiedy bujnie autem na ostrym zakręcie. praw fizyki się nie zmieni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kmich76 Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 a u mnie chyba nie ma lampki, bo...się nie świeci. NIGDY :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 kmich76 no to sprawdz po p1 czy w desce (zegarach mash wogle kontrolke rezerwy .. moze tak czesto sie palial ze przepalial sie zarowka :?: poznie to jush wyzsha shkola. bo jak mash zarowke i jest dobra to polecial ci plywak .. no a w najlepshym przypadku .. poprstu nie mash tej uslugiw aucie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kmich76 Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 no to sprawdz po p1 czy w desce (zegarach mash wogle kontrolke rezerwy .. moze tak czesto sie palial ze przepalial sie zarowka poznie to jush wyzsha shkola. bo jak mash zarowke i jest dobra to polecial ci plywak .. no a w najlepshym przypadku .. poprstu nie mash tej uslugiw aucie Sprawdze jak będzie czas. Na razie nie mam kiedy do myjni skoczyć. A usługi może nie mam bo to najlepsza wersja: L (LUX). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domiss Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 (...) bo jak mash zarowke i jest dobra to polecial ci plywak (...) Z tego co pamiętam, to czytałem na tym forum, że czujnik rezerwy jest w pompie paliwowej i pływak nie ma nic do tego... Ale faktycznie, jeśli to nie żarówka to raczej nie opłaca się zabierać za naprawianie ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.