Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
Furious

[S13][stock+] TimeAttack 200SX

Recommended Posts

Furious

Witam,

po 8 latach spędzonych przy Hondzie Civic, a potem ITR, nastał czas przesiadki na auto RWD. Nissan będzie przygotowywane w innym kierunku niż ogólnie panujący trend, będzie to auto pod zawody typu TimeAttack. Myślę jednak że trochę czasu upłynie zanim przygotuje auto tak aby pobić swój rekord na Poznaniu (1:48,7s), niemniej jednak, będziemy walczyć :)

 

MODEL: Nissan 200SX S13 `92

SILNIK:CA18DET, silnik po remoncie, większe turbo, pompa paliwa Walbro

UKŁAD DOLOTOWY: turbo 0,9bar, stożek

UKŁAD WYDECHOWY: downpipe 2,75', wydech XS Power 3'

ELEKTRONIKA: jeszcze seria

UKŁAD NAPĘDOWY: seria RWD bez szpery

ZAWIESZENIE: sprężyny Apex -40mm

UKŁAD HAMULCOWY: seria

BODY-KIT: czarna klapa bez spoilera

KOŁA: Kosei 17" + seryjne 15"

ŚRODEK: zegary boost, ciśnienie i temperatura oleju

MOC: szacunkowo ~200KM, 260Nm

 

 

Foty zaraz po zakupie:

20121218121328.jpg

20121218125200.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tofu

bardzo ładnie sie prezentuje jak na wiek ,,, ps ile dałeś ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Len

ile za 200sx w takim stanie?

Miałeś coś do spawania czy czysty egzemplarz ci się trafił?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Furious

Czy to jest najistotniejsze ile dałem?

Buda jest w super stanie, cała, bez rdzy, nie ma nic do spawania.

 

Nissan zimuje w garażu, a ja w tym czasie zająłem się tym co potrafie najlepiej (6 lat doświadczenia w strojeniu Hond robi swoje).

Sezon wirusowy uważam za otwarty:

20121220163515.jpg

 

Jak mróz nieco odpuści i śnieg zniknie z ulicy sprawdze jaki jest AFR z takim doładowaniem na seryjnej mapie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tofu

to nasza ciekawość nic innego możesz wysłać pw ,,, albo nie ,,,poprostu ładny egzemplarz i tyle

 

ktoś o niego dbał wiec i pewnie cena spora ,,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Len

kocur fura, rzadko zdarza się czysty egzemplarz w stanie prawie fabrycznym

Auto przygotowywane stricte pod TimeAttack? sam kiedyś miałem pomysł zrobić pod to auto ;)

Szacun

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chemik

ile dał..hm wiem mniej wiecej ale nie powiem heheheh,;-)auto kupione w inowrocławiu jak widzę,czyli 30 pare km odemnie.Furious tak jak pisałem na innym forum sx fajny i zadbany,ale tak jak było mówione z czasem pomyśl nad Sr20,chyba ze masz zadbana jednostke CA,bo one lubiały klękać szybko,w przeciwienstwie do sr,taki silni,,w hondach tez były udane i mniej udane silniki tak jest i tu,no ale niektórzy katują dośc ostro je i jest oki,więc bezawaryjności życzę,mocy,jak najlepszych czasów i satysfakcji z auta bo to naprawde fajne maszyny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Limon

Moim zdaniem jeśli juz wsadzać inny motor to raczej isc w coś wiecej niz sr20 który ma tyle samo wad co i zalet jak ca18 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

głowna zaleta SR20 jest taka że bez zwiększania wagi auta dodajemy mu sporo niuta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Furious

Próbuje założyć szpere z S14 do dyfra S13. Mam dwa problemy.

1. w moim seryjnym dyfrze cały mechanizm który jest w obudowie (lozyska, podkladki itp) ciasno siedział w środku, dzwinią trzebabyło go wydostać.

Natomiast po przelozeniu samej szpery i przekręceniu przełożenia głównego, całość wchodzi luzno i po obróceniu obudowy do góry nogami wszystko wypada - tak być chyba nie powinno? Jak nalezy dobrać te podkładki aby było odpowiednio ciasno? Dlaczego mi całość wypada? Nigdzie w howto nie znalazlem info iż przy takiej modyfikacji trzeba dobierać inne podkładki dystansujące..

2. szpera którą kupiłem nie ma z jednej strony wewnątrz otworu na półoś pierścienia który zapobiega wysuwaniu się kielicha.. Pierścień z mojego seryjnego otwartego dyfra jest zdecydowanie za gruby i nie pasuje. O co chodzi? Z czego to dobrac? Dostałem szpere bez pierścienia czy to tak ma być? Tylko że kielich wychodzi z dyfra bez zadnego oporu.. Z drugiej strony taki pierścień jest i wszystko jest OK..

20130316191306.jpg

 

Czy ktoś może mi podpowiedzieć coś w tych kwestiach?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Fajna maszyna, mieliśmy okazję razem poganiać na torze poznań :)

Dowalaj mocy, CA18DET fabrycznie jest strasznie przelane AFR rzędy 10,8, rób 12-stki i dojdzie power, tak samo jak i dołóż ciut zapłonu powyżej 5000obr.min - jakby co to służę obciążeniową hamownią :)

 

Ps. O Heblach nie zapomnij, parę fajnych zacisków i tarcz przewala się u mnie na magazynie można by coś fajnego wystrugać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
elDiabollo

Jak ją oglądam to powraca chęć kupna s13 :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mari0o

Widziałem ją ostatnio na zlocie civica w Białej Podlaskiej, żałuje że nie pojechałem nią na taxi, ale Lotusem też się fajnie śmigało opłacało się wydać 3 dyszki :D

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×