Gość areknr Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Witam, posiadam samochód Nissan Primera P10 1.6 na wielopunktowym wtrysku, a w nim zamontowaną w 2007 roku instalację gazową III generacji Tartarini Etagas 2. Na tej instalacji zostało już zrobione ok 80 000km i zaczęły się problemy. Mianowicie instalacja samoczynnie z LPG przełącza się na benzynę, a czasami auto jadąc czy to na benzynie czy LPG potrafi zgasnąć. Byłem u gazownika, jednak nie potrafił rozwiązać problemu. Pech chce, że w Szczecinie już nikt więcej tego typu instalacją się nie zajmuje. Swoją drogą części do tego ustrojstwa kosztują krocie i w związku z tym zaczynam się zastanawiać czy nie zmienić instalacji na coś innego, a ponieważ auto jest zadbane, ma przebieg 177 256 km i będzie mi służyć jeszcze parę lat, zwracam się do Was z pytaniem jaką instalacje byście polecili. 1.Butlę mam ważna 2 lata, więc sądzę, że raczej zostanie. Do wymiany będzie tylko sam "przód", co powinno zmniejszyć koszty... 2. Auto lata świetności ma już za sobą, więc czas jaki je będę użytkował to ok 3 lat i przebieg max 100 000km i na tyle przewiduje eksploatacje instalacji, także żadna górna półka mnie nie interesuje ( nie założę instalacji za 2500zl do auta wartego 4000zl ) 3. Zastanawiałem się nad BRC, ze względu na dostępność serwisu. Proszę bardzo o porady, gdzie w Szczecinie i jaką instalację mogę założyć. Za odp z góry dziękuje Arek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 sama elektronika nowa to 450 zł + reduktor z 170 + wtryski minumum 200 zł lub baracuda 4x85 zł + reszta ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 BRC wyjdzie najdrożej, weź STAG-a, TECH-a lub OPTIMĘ, w kicie z BARAKUDAMI zmieścisz się poniżej 900zł, i większość gazmenów ogarnia te instalacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaserTi Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Ja zakładałem na Nehringa w Gaz-Tech. Ogólnie jestem zadowolony. Za podstawową instalację do mojej P11 chcieli 2400 zł (założyłem STAG 4, hany, i reduktor AC r01 za 2850) Polecają jeszcze Tanowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość areknr Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 O Tanowie też słyszałem całkiem dobre opinie, ale nie wiem czy montują STAGA - na stronie interenetowej zauważyłem, że specjalizują się w BRC... Po okresie świątecznym postaram się podzwonić i popytać co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 W tej chwili chyba lepiej skierować się w strone TECH'a niż STAG'a, wtryski barracuda lub Hana, reduktor Alaska albo Zavoli i jeżdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 dokładnie tech sam sie ustawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość areknr Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 tzn TECH sam ustawia mapę gazu na podstawie pobranej mapy wtrysku benzyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Tak, ma w przeciwieństwie do STAG'a działającą autoadaptację - w STAG'u do tej pory nie potrafią zrobić z nią porządku. TECH to w tej chwili zdecydowanie lepszy wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość areknr Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Oooo, całkiem ciekawe... dziękuje za cenne wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 adaptacja to jeszcze coś innego w techu ważny jest algorytm sterujący bo tech ma 2 sposoby 1 taki jak w stagu 2 gi techowy u mnie wystarczyło bujnąć na pb 1,5 km zebrał całe pb a potem już do domu poleciałem na lpg po jakimś czasie patrzyłem że idealnie pokryte ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.