Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Zegary w sunny


Guest Maciek78
 Share

Recommended Posts

Guest rafalski

moze byc ciekawie :)

zalezy jak zamontujesz :)

cyknij fotke pomontazowa ze tak powim jak juz zrobisz

jednym slowem mnie to sie podoba :P tylko jak to bedzie wygladac na zywca !?moze ktos z klubowiczow takie ma !? :-k

niech przesle fotke to zobaczymy :lol:

Link to comment
Share on other sites

Juz wklejalem swoja fotke w innym temacie .. tam tez sie wypowiadalem .. ze zaluje i juz wiecej tego nie zrobie :] Wyglada ok ale efekt nie jest za ciekawy .. nierownomierne podswietlenie a do tego duzo szanse ze sie uszkodzi wskazniki. Zdecydowanie odradzam albo zlecic fachowcowi.

zeg.jpg

Sorka za jakosc .. kumplowi chyba drgnela reka

zegary.jpg

a tak wyglada w dzien.

Moje zegary maja podswietlenie niebieskie .. niestety trzeba zdjac kapturki z zaroweczek bo inaczej daja za slabe swiatlo i nie ma efektu.

Link to comment
Share on other sites

Tutaj opisano wymiane zegarow podczas podlaczania obrotomierza .. poza tym radze poszukac na tamtm forum w archiwum, temat wymiany tarcz byl opisany.

http://www.autocentrum.pl/nissanclub/serwis/sun_obrot.html

Rozkrecenie tablicy rozdzielczej to nie problem. Trudno odczepic linke predkosciomierza zeby wyjac zegary a potem najtrudniejszy moment, odpowiednie zdjecie strzalek wskaznikow, tak by po pierwsze nie uszkodzic a po drugie by zalozyc w odpowiedni sposob by dobrze pokazywaly. Ja w ten sposob zepsulem wskaznik temp., przesunalem wskaznik paliwa i obrotomierza, i potem byly jaja z odpowiednia kalibracja, zreszta do dzisiaj nie wiem czy dobrze wskazuja. Jesli jest sie odpornym psychicznie i ma zlote raczki to ne powinno byc problemow. Ale moim zdaniem gra nie warta swieczki. Zwlaszcza ze efekt nie jest powalajacy.

Link to comment
Share on other sites

Trudno odczepic linke predkosciomierza zeby wyjac zegary....

 

i z tym sie nie zgodze bo to jest banalnie proste tylko trzeba wiedizec jak

przyznam sie ze tez sie z tym meczylem na poczatku

a nalezy to zrobic tak:

odkrecic pod maska pancerz od linki po czym pociagnac zegary wlozyc reke pod zegary i nacisnac przycisk uwalniajacy pancerz z linka od zegarow

i to jest cala filozofia

banalne nieprawdaz 8)

madry polak po jak wie :wink:

Link to comment
Share on other sites

Problem jest z wsadzeniem reki pod maske i odkreceniem sruby od linki a potem zakreceniem .. imho nie bylo to takie banalne i wymagalo troche gimnastyki :)

Ale i tak najgorsze jest odczepienie wskazowek i poprawna kalibracja wskaznikow tak zeby wszystko dzialalo - to jest kluczowy moment i decyduje o poprawnym dzialaniu wszystkiego.

Link to comment
Share on other sites

jak wymienialem zegary to najpierw ze dwie godziny strzelalem k... jak chcialem odczepic linke od zegarow a zeby ja pozniej zaczepic to tez historia:lol: . za kolejnymi razami bylo oki i calkiem sprawnie mi szlo. wskazowki wyciagalem ale nie mialem problemu z kalibracja - poprostu je wsadzilem.

 

pozdrawiam

slawek

Link to comment
Share on other sites

Zauwazcie, ze jak odepniecie zegary, to wszystkie wskazowki sa na dole.Podnoszac je one nadal opadaja na dol.Przy sciaganiu wskazowek trzeba tylko zapamietac polozenie wskaznika paliwa (o ile dobrze pamietam), a reszte zakladamy tak jakby byly calkowicie opadniete.ja tak zrobilem w P10 i nic mnie nie oszukuje.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...