Gość kapsel78 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Witam wszystkich.Panowie mam problem ze swoim terrano 1 , silnik w nim z24i. Kupiłem nissanka nie dawno z bolączką, mianowicie auto nie chce odpalić na benzynie. pompka paliwa działa daje spore cisnienie. wtryski robią mgielke. Nissan zagada ale po 3 sekundach gaśnie. macie pomysł co to może być? Drugie pytanko czy czujnik położenia przepustnicy powinien mieć 3 kable czy 2 bo u mnie są 2 kabelki a kostka jest 3 pinowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat125 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Wiem że to banalne - iskrę na wszystkich świecach sprawdziłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapsel78 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 wsumie nie sprawdzilem ale jest ze na gazie chodzi więc szukalem przyczyny tylko tutaj w elektronicei mechanice bedzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 pewnie pompa paliwa siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapsel78 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 pompa paliwa pompuje az milo cisnienie spore daje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 jak na gazie śmiga, iskra jest. gdzie sprawdzałeś ciśnienie paliwa przy listwie wtryskowej? czyli za filtrem paliwa? bo moze filtr być zapchany jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapsel78 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 tak za filtrem sprawdzane . tryska nie zle . tak jak by nie chciał na wolne obroty wejść. zagada i po 3 czy 2 sekódach gasnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 a na gazie odpala bez problemu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapsel78 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 jak ciepły tak ale jak zimny to nie chce wtedy kobinowanie podgrzeanie gazu i odpali. jak odpale na gazie 15 minut pochodzi to puzniej odrazy pali.obstawiam ze cos z elektroniką i juz ktos wczesniej grzebał przy przekaznikach bo jest namieszane. tylko teraz dojdz co z czym i doczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 elektronika to nie moja dziedzina. choć w t1 za wiele jej niema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapsel78 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 no niby nie ma za wiele ale jest i musze sie ruskiego podszkolic bo musze posprawdzac schematy z istalacja i porownac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 tylko po co miał by tam ktoś coś mieszać w elektryce?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapsel78 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 wczesniejszy własciciel grzebał albo dawal jakiemus partaczowi. kupili 2 pompke paliwa załozyli i d*pa grzebali i nie wiedzieli co z tym fantem zrobic. a teraz ja musze sie pomeczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Może by tak zobaczyć co komp pokazuje Pewnie nie dostaje informacji np. o aktualnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapsel78 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 jutro sie za to wezme własnie i musze sprawdzic jak sie te kody blyskowe z czytuje i co oznaczaja jesli ktos wie i jest sprytniejsz jak znalesc te kody błyskowe i je sprawdzic to prosze o pomoc . bo szukam i jakos nie moge ich znaleść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 (edytowane) zaraz sprawdzę w autodacie, ale raczej zrobie fotki i ci wyśle bo za dużo by pisać tylko podaj rocznik i jaki silnik Edytowane 20 Stycznia 2013 przez ceniakenzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapsel78 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 rocznik to 1989 a silnik z24i 4 garowy z 8 swiecami 2371007G65; MECS-G300; D3 mam tak koputer pod siedzeniem pasazera. jak sprawdzic w nim kody błędów ? nie mam zadnej srubki tylko jakis przełocznik znalazłem pod zaślepką. według japoczyków rok mam dokładnie 1988 r produkcji tak z numeru win wychodzi a w europie 1989 sprzedany chyba i pierwsza rejestracja. po tych miga wychodzi kod 23 i 4 i 5 wiecie o co chodzi ? 23 kod to jakis przełocznik pedału gazu a 4 i 5 nie wiem co to a i jak z kasowac kody błedów z takiego kompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 i jak z czytałeś te błędy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapsel78 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 napewno jeden z wtrysków nie ma sterowania. gazowników powiesił bym za jaja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wszystko na skretke bez lutowania masakra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! panowie poszukuje orginalnego kompa do mojego terano musze kupic bo ten uwalony jest . a i tak nie był ten oprginalny . ma ktos takie cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 jest wątek części, tam napisz po raz kolejny widać - daj auto do warsztatu, najgorsze że to praktycznie żadna oszczędność lutować, mi się kiedyś w astrze kabel podczas jazdy spalił .. dym leci w kabinie człowiek nie wie co się dzieje w pierwszej chwili... bo był na skrętkę i się przytknęło do budy jak odpadł - tak alarm założyli za dawnych czasów jak jeszcze sam nie robiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapsel78 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 auto bylo w warsztacie wiec juz nie dam bo gowno zrobili a kase krzycza gaz jest na gwarancji wiec fotki sa robione na bierzaco i sprawa trafi do sadu prawdopodobnie za ta popeline co zrobili. spalony komp juz 2 z tego sie dowiedzialem od pracownika nawet sie nie przyznali . wstawili kompa nie orginalnego. i ten tez uwalony. ostrzegam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! przed warsztatem !!!! WALDGAZ W SŁUPSKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) i słusznie trzeba tępić takich, opinia rzeczoznawcy może być potrzebna lub chociaż świadkowie jacyś masz kogoś kto potwierdzi ze działało przed oddaniem do warsztatu ? Edytowane 21 Stycznia 2013 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapsel78 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 tak były włsciciel jest policjantem teraz ze szwagrem poprawiamy zdiecia robimy a on elektronik z dyplomem wiec sie okaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) Zaraz komp ubity... trzeba sprawdzić/naprawić wiązkę. Kody z opisem są naklejone na ECU, typowo. Edytowane 21 Stycznia 2013 przez wojtus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 no to ładnie masz tam namieszane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.