Gość alanxxx Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 1-jak sprawdzic termostat? 2-czy P12 Kombi nie ma nawiewu ogrzewania z tylu na pasazerow? 3-peklo mocowanie sprzegla ktore bylo zgrzewane do grodzi pospawalem ale jak go teraz przymocowac?nitowanie nie wchodzi w gre za malo miejsca dla nitownicy chcialbym dostac sie do grodzi zeby skrecic srubami ale musze zdemontowac deske rozdzielcza-jak ja zdemontowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 2-czy P12 Kombi nie ma nawiewu ogrzewania z tylu na pasazerow? Jak masz wersje wyposażoną w dwustrefę to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 a jest klima 2 strefowa w p12? nie spotkałem , btw pozatym 2 strefy to klima dla kierowcy i pasazera ustawiana osobno a nie przod i tył..... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Tak to prawda że to bardzo mało popularna opcja klimatyzacja dwustrefowa w P12 była dostępna tylko w samochodach po lifcie. Nawiew znajdował się miejscu gdzie jest umieszczona popielniczka pod podłokietnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 no ale 2 strefami nie mozna tego nazwac poprostu wyprowadzony tunel powietrza do tyłu jesli jest na srodku powinien byc tez na słupkach na srodku jesli nie ma to o kant takie cos mozna rozbic ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 preston81 no tak masz rację faktycznie P12 nie ma możliwości regulowanie temperatury nawiewu pod podłokietnikiem(jeśli w ogóle jest tam nawiew a nie popielniczka ) czyli nie jest to dwustrefa taka jak np Audi gdzie temperatura w "drugiej" strefie jest niezależna od pierwszej strefy . Dostajesz ode mnie dwa plusy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 (edytowane) 1-jak sprawdzic termostat? 2-czy P12 Kombi nie ma nawiewu ogrzewania z tylu na pasazerow? 3-peklo mocowanie sprzegla ktore bylo zgrzewane do grodzi pospawalem ale jak go teraz przymocowac?nitowanie nie wchodzi w gre za malo miejsca dla nitownicy chcialbym dostac sie do grodzi zeby skrecic srubami ale musze zdemontowac deske rozdzielcza-jak ja zdemontowac? Ad 1 zdemontować włożyć do garnka z termometrem i mierzyć temperaturę całkowitego otwarcia się termostatu Ad 2 Nie ma i nie słyszałem/widziałem takiego patentu w p12 Tak to prawda że to bardzo mało popularna opcja klimatyzacja dwustrefowa w P12 była dostępna tylko w samochodach po lifcie. Nawiew znajdował się miejscu gdzie jest umieszczona popielniczka pod podłokietnikiem po za tym http://allegro.pl/po...2915251387.html podłokietnik ma "głębokie" kieszenie leżące na tunelu a linka ręcznego wychodzi ze środka tunelu więc doprowadzenie tam normalnego przewodu nadmuchowego, który by cokolwiek dawał wydaje się nie możliwe?? Ad3 1 odkręcasz i rozłączasz panel środkowy 2 demontujesz schowek z osłoną rozłaczasz oswietlenie schowka(pomyśl czy nie założyć od razu włącznika światła w schowku) odłączasz AIR BAG 3 demontujesz osłony w okolicy kierownicy (uwaga osłona nad nogą P posiada czujnik temperatury) 4 demontujesz/ciągniesz za plastik osłonę zegarów środkowych nie są przykręcone 5 rozłączasz/demontujesz zegary 6 odkręcasz (chyba 4 śruby mocujące całą deską) dwie przy zegarach i dwie na dole jedna przy schowku druga w okolicach bezpieczników 7 nad kolumną kierownicy jest blacha utrzymująca ja ,żeby nie spadła - delikatnie ja odginasz (uważaj na jajka kierownica jest k..ko ciężka) i ląduje na fotelu kierowcy 8 ciągniesz całą deskę 9 podłączasz panel środkowy i bawisz się nadmuchami - fajny widok jak się klapki automatycznie otwierają i zamykają (podłącz AIRBAG bo bedzie błąd lub po robocie odłącz aku. i zresetuj kompa) demontaż 1-2h montaż 20min dobry śrubokręt gwiazdkowy magnez na patyku do szukania śrubek Edytowane 20 Stycznia 2013 przez jwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 hmm czyli spokojnie mozna wyciagnac cała deske? niezle moze sie tak pobawie jak zdecyduje o losach swojej p12 tj ten sam paten przed i po lifcie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) Nie rozbierałem ba nawet nie siedziałem w p12z przed liftu więc o konstrukcji deski nie powiem ale może to tylko różnica zegarów?? Edytowane 27 Stycznia 2013 przez jwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI77 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 wszystko to co napisales zrobiłem a deski dalej nie moge zdemontowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 ratuj sie fotkami z allegrogo moze zobaczysz jakies miejsca na sruby zatrzaski jak juz dasz rade daj znac czego w opisie brakowalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 A osłonę słupków zdjąłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.