Jesper Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Mam taki objaw, od dłuższego czasu : gdy wdepnę hamulec - pedał mniej lub bardziej wyraźnie podskakuje a samochód skacze - widać że siła hamowania jest "skokowa". Nie jest to gwałtowne przeskakiwanie, a raczej łagodne bujanie, nie dzieje się to zawsze , raczej w 40 % hamowań . Oczywiście pomyślałem że mam zwichrowane tarcze albo klocki zużyte i wymieniłem tracze i klocki, są też nowe przewody z przodu. Tył był przeglądany pół roku temu. Niestety objaw nie ustał . Macie jakieś pomysły co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Może ABS ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesper Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 nie posiadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 ciężko powiedzieć, stawiał bym krzywe tarcze, ale już wymieniłeś. może coś ze wspomaganiem hamulca jest nie tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 (edytowane) Końcówki drążka lub sam drążek kierowniczy? Może sworznie lub łożyska? A słyszysz stukanie przy hamowaniu i "bicie" na kierownicy? Występują tylko wibracje? Edytowane 5 Lutego 2013 przez kraqsek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesper Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) No właśnie wóz jest 3 tygodnie po przeglądzie przedniego zawieszenia, wszystko zostało dokręcone, luzy skasowane i ma nowe amory. Żadnych stuków nie ma i drgań na kierownicy. Mam lekki wyciek z przewodu ciśnieniowego układu wspomagania, ale czy to ma coś wspólnego ? Edytowane 6 Lutego 2013 przez Jesper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Przy przeglądzie tyłu mierzone były bębny (grubość, owalizacja) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesper Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Nie, w takie szczegóły raczej się nie wdawali mechanicy. Zerknę w serwisówkę jeszcze co tam jest po drodze w układzie hamulcowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Tak jak pisałem do sprawdzenia luzy na łożyskach,potem bębny jak to zrobisz polecimy dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) Jedź sobie na stację kontroli. Poproś, że by diagnosta wjechał na rolki i sprawdził hamulce przód i tył pod względem owalizacji. Z tego co piszesz na 99% bedzie to problem z hamulcami. Prawdopodobnie tylne bębny będą miały bicie. Jeśli miałbyś bicie na kierownicy można by pomyślec o przodzie. Pulsacyjne hamowanie oraz drganie pedału hamulcja raczej wyklucza, że to jest wina zawieszenia lub łożysk. Myślę, że wizyta w stacji kontroli to wykaże. Mogą być również krzywe piasty ale wątpie. Edytowane 6 Lutego 2013 przez krzys1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesper Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Chyba jednak problem w bębnach z tyłu. Hamując samym ręcznym czuć te wibracje. Dam znać jak problem załatwię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 No to krzywe bębny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Jeżeli jest prawdą co piszesz to należysz do grona osób które korzystają z "Warsztatów- Wymieniaczy- Partaczy- Naciągaczy" , niestety jest trudno o rzetelną diagnostyke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesper Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Eee nie Paru "panów Mietków" ze stodoły przerobiłem - teraz mam solidny warsztat, nie bojący się grzebania - ale badań owalizacji bębnów nie robili. Szkoda że wypierdzieliłem niepotrzebnie kasę na tarcze i klocki Znowu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.