Gość Piotris Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Witam wszystkich forumowiczow.Mianowicie samochodu nie mozna uruchomic na zimnym-cieplym silniku w trybie normalnym tz rozrusznik ,na pych odpala od 1go metra bez problemow .Po uruchomieniu pracuje jak nowy tzn nie przerywa, rowna praca silnika 800 rpm w tych granicach wchodzi na obroty spaliny prawie nie widoczne,dynamika przyspieszania bdb. Wymienione zostaly-wtrysk sterujacy nowy,wtryski naprawa w warsztacie,wszystkie weze doprowadzajace paliwo,filtr sprawdzona pompka nad filtrem trzyma cisnienie ale gdy podlacze do pompy paliwa gubi cisnienie po kilku minutach . Obiawy przed wymiana w\w czesci rozruch normalny pol obrotu silnika kopcenie na bialo przerywanie max obroty 2500rpm brak mocy dodam ze zostal wyczyszczony elektroniczny sterownik sterowania pompa wedlug opisu z forum Witam ponownie dziekuje za szybka odp dario88. Mam jeszcze jedno pytanie czy zawor cisnieniowy tz sruba,sprezyna,kulka na wyjsciu z pompy powinna trzymac cisnienie? U mnie wlasnie ten zawor przepuszcza i z tad po kilku minutach pompka na filtrze paliwa miekka. Niestety nie mam mozliwosci podlaczenia pod jakiekolwiek urzadzenie diagnostyczne tego sam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.