Gość Loleksk89 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Witam. Od półtorej miesiaca mam problem z moja primerka.... Niestety dzisiaj trzeci raz zaświeciła się kontrolka check engine. Poprzednie dwa razy kiedy pojechałem do serwisu autko zostało podpięte do komputera i oznajmiono mi, że to jest błąd cytuje " błąd polega na tym, że silnik nie dostaje odpowiedniej mieszanki" i kazali mi tankować na innej stacji.... za pierwszym razem tankowałem na stacji diagnostycznej za drugim na PKN Orlen a dzisiaj Inter marche ja tego nie rozumiem za kazdym razem inna stacja a problem ten sam. Czy jest to możliwe, ,że to problem mojej instalacji gazowej a nie tankowanego gazu ?? Posiadam jeszcze gwarancje na całą instalacje myślałem, że może to wymigiwanie się zakładu przed podjęciem jakiś ważniejszych napraw na gwarancji i chęć "zarobienia" na mnie pieniędzy. Jednorazowe podpięcie i skasowanie tego błędu to w przypadku tamtej firmy koszt 60 zł.... a czas trwania jakies 30 sekund. Chciałem się dowiedzieć czy może ktoś miał podobne doświadczenia z taką sytuacją ?? Jeżeli tak to jak został rozwiązany problem ?? Czy istnieje możliwość skasować samemu tego błędu ?? ZA każda pomoc z góry dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 jaka instalacja gazowa??, zdjecia daj jak to wygląda, czy błąd tez pojawia się podczas jazdy na PB?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loleksk89 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) jaka instalacja gazowa??, zdjecia daj jak to wygląda, czy błąd tez pojawia się podczas jazdy na PB?? Instalacja gazowa BRC Reduktor - Jeżeli dobrze odczytałem to Tomasetto Zbiornik - nie wiem czy to kogos obchodzi Stako Układ sterujący Stag - 4 Listwa wtryskowa - OMVL nie wiedziałem czego konkretnie zdjecia zrobić więc zrobiłem troche wiecej To by było na tyle jak potrzeba jakis bardziej szczegółowych informacji to prosze o pytania problem pojawia si tzlko pryz jedyie na gazie.. Edytowane 25 Lutego 2013 przez Loleksk89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 BRC i STAG to sterowniki, czyli albo to albo drugie , w twoim przypadku jest pewnie STAG, po tym co widać i dalej piszesz, problem Twój tkwi w tym co masz pod maską, jaki silnik?? reduktor za słaby, potrzebna pewnie regulacja i ustawienia, dobrze by było zobaczyć jhak to wygląda w programie, jak nei chcesz inwestować to poproś aby gazmen ustawił przejście na PB na 3000obr i jeździj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88237-dlaczego-warto-uzupelnic-profil/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loleksk89 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 BRC i STAG to sterowniki, czyli albo to albo drugie , w twoim przypadku jest pewnie STAG, po tym co widać i dalej piszesz, problem Twój tkwi w tym co masz pod maską, jaki silnik?? reduktor za słaby, potrzebna pewnie regulacja i ustawienia, dobrze by było zobaczyć jhak to wygląda w programie, jak nei chcesz inwestować to poproś aby gazmen ustawił przejście na PB na 3000obr i jeździj http://forum.nissank...elnic-profil/�� To jest primera p11 1.8. Czyli konkretnie co mam zrobić ? Podjechać do nich i powiedziec.....co?? A jeżeli chodzi o reszte to znawcą gazu nie jestem mogłem wyjsc na głupka no i w sumie wyszedłem xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 spoko, nie wyszedłeś na głupka, nie myli się tylko ten co nic nei robi jak pojedziesz to mają zmienić reduktor na taki, który obsłuży Twoje auto, ACR01, do tego sprawdzić i wystroić auto w trasie i tyle, nic nei powinno się wtedy pojawiać, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 że dali za słaby reduktor jeśli to oni montowali to powinni wymienić Powiedz im że masz cieżką nogę i pałujesz ile wlezie i auto ma chodzić żadne zółte mają nie wyskakiwać ,,,a i Powiedz że jak ci sie głowica sypnie to wrócisz ,, i im tak zrobisz no to masz 2 nie zależne opinie ,,,wymiana reduktora ,,,powiedz im że jak sie trafi seiczento to sobie go tam mogą zamontować ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loleksk89 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 A jeszcze pytanie.... czy taka wymiana bedzie podlegać gwarancji czy bede musiał za to zapłacic ?? Z góry przzepraszam ze odpisuje na swoj post ale pisze z telefonu I now move edytowac. Posiadam reduktor tomasetto model At09 Jak przeczytalem jest przeznaczony do silnikow o mocy do 136 koni wiec moze wina nie lezy po jego stronie???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 to poczytaj na stronie producenta sterownika o tu co zaleca producent sterownika, podpowiem max 90KM , najlepiej wsadź gazmena do auta z lapkiem i sie przejedź, tak ostro i zobacz jakie spadki beda na reduktorze, i czy wtedy pojawia się błąd, jak instalacja jest na gwarancji to powinni zmienić bez kosztowo, ewentualnie dopłata do reduktora, a jak zaczną sapać to powiedz, że mają zdemontować i oddać kasę, bo jest niezgodna z zaleceniami producenta sterownika aaa pdf. który mówi o doborze reduktora, to: dobór dysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loleksk89 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 to poczytaj na stronie producenta sterownika o tu co zaleca producent sterownika, podpowiem max 90KM , najlepiej wsadź gazmena do auta z lapkiem i sie przejedź, tak ostro i zobacz jakie spadki beda na reduktorze, i czy wtedy pojawia się błąd, jak instalacja jest na gwarancji to powinni zmienić bez kosztowo, ewentualnie dopłata do reduktora, a jak zaczną sapać to powiedz, że mają zdemontować i oddać kasę, bo jest niezgodna z zaleceniami producenta sterownika aaa pdf. który mówi o doborze reduktora, to: dobór dysz Gdzie tam pisze ze 90 km ?? bo szukam i nie znajduje a w doborze dysz pisze tylko o średnicy dysz w stosunku do mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Gdzie tam pisze ze 90 km ?? bo szukam i nie znajduje a w doborze dysz pisze tylko o średnicy dysz w stosunku do mocy przecież napisałem: pdf. który mówi o doborze reduktora, to: dobór dysz czyli klikasz, w pdf. : dobór dysz i czytasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loleksk89 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 sorka poprostu nie umiałem tam znalezc tego doboru dysz i szukałem w stag 4. Dzieki za porady i informacje napisze jak został problem rozwiazany - jak zostanie rozwiazany xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachel Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Napisz gdzie montowałeś? Na dniach też będę montował u siebie - w Devante / Katowice. To co u Ciebie zrobiono, nie wydaje mi się najsolidniej (najestetyczniej) , no i wszystkie "bebechy" na wierzchu. W Devante poradzili mi, tak jak Dino napisał reduktor ACR01, no i wtryski Hana lub ciut gorsze na sterowniku Stag4+. Taki mały Ot: Dino nie orientujesz się, który ze sterowników lepiej wybrać: Stag4+ czy sterownik Tech'a ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 odpowiem za Dino Techa bierz ,,, sam sie stroi ,,,, po kalibracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Tech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 DINO - mam może kabel pod jego sterownik? Mieszka niedaleko więc jak co to go zaprosze na kompa i będziesz miał wszystko na tacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 DINO - mam może kabel pod jego sterownik? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 tech stag ,, to samo , 2 gen Al 700 tez ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachel Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Kurcze - mam mętlik w głowie: piszecie bierz Techa, a gość z montowni daje do zrozumienia, że Stag. Tech tańszy jest o 100zł, ale jego zalety tylko na tym się kończą? Jak piszecie Tech się sam kalibruje, za to Staga chyba każdy zna. Napiszcie jakieś z Waszego podwórka doświadczenia z tymi sterownikami. wiem że Stag pracuje na innym algorytmie i braku autokalibracji go dyskwalifikuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 STAG-a poleca pewnie warsztat związany z AC, do tego zauważyłem na innych forach i w necie, że najbardziej właśnie warsztaty związane z AC psioczą na TECH-a i opowiadają różne głupoty, wybór i tak należy do Ciebie, poza tym sterownik to tylko jeden z elementów, a ważna jest całość podzespołów użytych do montażu, STAG ma inną strategię działania i ma też autokalibrację, nei wiem co CI ktoś naopowiadał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiekb9 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Witam. Od półtorej miesiaca mam problem z moja primerka.... Niestety dzisiaj trzeci raz zaświeciła się kontrolka check engine. Poprzednie dwa razy kiedy pojechałem do serwisu autko zostało podpięte do komputera i oznajmiono mi, że to jest błąd cytuje " błąd polega na tym, że silnik nie dostaje odpowiedniej mieszanki" i kazali mi tankować na innej stacji.... za pierwszym razem tankowałem na stacji diagnostycznej za drugim na PKN Orlen a dzisiaj Inter marche ja tego nie rozumiem za kazdym razem inna stacja a problem ten sam. Czy jest to możliwe, ,że to problem mojej instalacji gazowej a nie tankowanego gazu ?? Posiadam jeszcze gwarancje na całą instalacje myślałem, że może to wymigiwanie się zakładu przed podjęciem jakiś ważniejszych napraw na gwarancji i chęć "zarobienia" na mnie pieniędzy. Jednorazowe podpięcie i skasowanie tego błędu to w przypadku tamtej firmy koszt 60 zł.... a czas trwania jakies 30 sekund. Chciałem się dowiedzieć czy może ktoś miał podobne doświadczenia z taką sytuacją ?? Jeżeli tak to jak został rozwiązany problem ?? Czy istnieje możliwość skasować samemu tego błędu ?? ZA każda pomoc z góry dziekuje Jaki numer błędu bo miałem taki sam problem z primerką P11 1.8 kombi i rozwiązałem problem bardzo prosto.Ja walczyłem z błędem 420 i 134. Jaki numer błędu bo też walczyłem z primerą P11 1.8 w gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loleksk89 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Wybaczcie, że odpowiadam po tak bardzo krótkim czasie aczkolwiek zarobiony byłem i wiadomo. Błąd u mnie wyskakiwał kiedy to ja człowiek o ciężkich nogach wciskał gaz do dechy i czekał na płomienie z rury wydechowej jednak do agresywnej jazdy panowie z warsztatu ustawili mi zbyt słabą/małą mieszanke przed co włączała sie kontrolka. Po zwiększeniu mieszanki błąd juz odszedł w zapomnienie . Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za pomocc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.