krisF3 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam Primerę P11 2.0 SRI 97r. Instalacja gazowa Zenit, reduktor Niko, wtryskiwacze Valtek 1ohm.Od pewnego czasu ciężko było ruszyć pod górkę na przykład ,gdyż mój nissan potrafił nawet zgasnąć.Po prostu przy szybkim dodaniu gazu obroty spadały do zera niemalże.Odwiedziłem gazownika zrobił autokalibrację i ten problem zniknął, chodziło podobno o czasy wtrysku,ale pojawił się następny problem: w trasie nie da się jechać normalnie, szarpie, nie ma mocy, jakby gazu za mało dostawał nie mam pojęcia.Być może niewłaściwie zrobiona autokalibracja. Bardzo poważnie zastanawiam się nad zmianą wtryskiwaczy na HANA tylko nie wiem czy będą pasować do Zenita i do Niko a jeśli będą to jaki kolor jest odpowiedni do tego auta, bo nawet gazownik nie jest do końca przekonany czy czerwone czy zielone. Dziękuję za ewentualne odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 trzeba to przestroić auto kalibracja ustawia tylko na wolnych dokładnie nie znam tej instalki wtryski te co masz to na pewno sie kwalifikują na zmianę ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 czerwone za słąbe, tylko zielone albo barakudy, tam są dysze i mozna wiercić, niko po przeróbkach czy standard??? ile przejechane??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisF3 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 trzeba to przestroić auto kalibracja ustawia tylko na wolnych dokładnie nie znam tej instalki wtryski te co masz to na pewno sie kwalifikują na zmianę ,,, rozumiem,że trzeba to zrobić w trasie tylko czy wszyscy gazownicy tak robią , ciągle zastanawiam się czy sam bym poradził z wymianą Valteków na Hana tylko nie wiem jakie Hana kupić i gdzie najlepiejzy i czy z listwą czy pojedynczo czerwone za słąbe, tylko zielone albo barakudy, tam są dysze i mozna wiercić, niko po przeróbkach czy standard??? ile przejechane??? niko raczej standard kupiłem nissana z czteroletnią instalacją i nic w niej nie zmieniałem instalacja 2008r przejechane nie wiem tak naprawdę ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 a gazmen wymieniał oring na tłoku??? bo moze czas już na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisF3 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 a czy barakudy są tak samo dobre co hana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 a czy barakudy są tak samo dobre co hana myślę, że nawet mogą być teraz lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisF3 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 a gazmen wymieniał oring na tłoku??? bo moze czas już na to nie wymieniał i nie będzie wymieniał bo nawet nie ma takich oringów i reduktorów takich nie naprawiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/74505-stag200-na-stag300/page__st__60 operacja trwa jakieś 6 minut masz zajefajny reduktor, tylko trzeba mu zrobić moda na SMC i ciśnienie będize trzymał betonowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisF3 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 ach ci gazmeni bardzo chętnie sam bym wszystko zrobił w swojej primerce ale nie wszystko się wie i się umie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 ach ci gazmeni bardzo chętnie sam bym wszystko zrobił w swojej primerce ale nie wszystko się wie i się umie CZYTAĆ, OGLADAĆ, PYTAĆ, PRÓBOWAĆ, CZYTAĆ, OGLĄDAĆ, PYTAĆ, PRÓBOWAĆ ITD gazmeni to też ludzie nie wyssali tego z mlekiem matki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisF3 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 to znaczy że trzeba rozebrać reduktor w drobny mak i wyczyścić i wymienić ten oring na tłoku? ale skąd go wziąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 reduktor rozebrałem, bo był przerabiany, a TY musisz tylko odkręcić czarny element, wyjąć tłok i wymienić oring, który kupisz w sklepie z oringami, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 2.0 to zielona hana na na ciśnieniu 1.1 a barakuda bez dyszy ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisF3 Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Witam po długiej przerwie. Problem z gazem rozwiązany. Mam nowe wtryskiwacze BARRACUDA. Mogę powiedzieć, że teraz mój Nissan jeździ na gazie a nie jak wcześniej "taczał się". Po wymianie wtryskiwaczy efekt był zauważalny choć nie było rewelacji. Nie dało się na 100% wystroić gazu. Pojawiały się niekiedy szarpania więc postanowiłem zakupić interfejs diagnostyczny do mojej instalacji. I tak rozpoczęła się moja zabawa z gazem. Aż w końcu postanowiłem rozebrać reduktor NIKO jak mi doradził kolega DINO.Co prawda nie wymieniłem oringu na tłoku gdyż nie mogłem nigdzie kupić go. Ale to co zobaczyłem po zdemontowaniu reduktora zszokowało mnie. Był okropnie zabrudzony,w rozdzielaczu - tam gdzie jest 6 małych otworków - 3 z nich były całkowicie zaklejone. Tak więc okazało się, iż to reduktor był głównym sprawcą problemów gazowych. Po wyczyszczeniu reduktora i kolejnej już regulacji instalacji ZENIT auto - można powiedzieć, że jeździ na gazie okey. Pozostało mi tylko znaleźć ten oring do tłoka. Dziękuję za dobre rady i cenne wskazówki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 i rada na przyszłość omijaj dotychczasowe stacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisF3 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Witam ponownie Moja radość nie trwała długo Znowu pojawiły się problemy Zaczęło śmierdzieć gazem w aucie Podłączyłem laptop i okazało się że ciśnienie mam 3.6 bara aż w końcu wystrzelił przewód z filtra I znowu rozebrałem reduktor ale wszystko wydawało się w porządku więc go złożyłem a ciśnienie nadal 3.6 bara więc zadzwoniłem do firmy DOMAŃSKI i poinformowano mnie że przyczyną takiego ciśnienia jest grzybek Tak go naprawiłem że w ogóle nie było ciśnienia ( 0.3 bara) Więc go znowu wyciągałem i tak się bawiłem przez tydzień aż w końcu udało się zrobić i teraz ciśnienie mam 1.1 ale co z tego jak gaśnie po przełączeniu na gaz i piszczy czerwona kontrolka jakby w zbiorniku nie było gazu a jest zatankowany pełny zbiornik Dodam jeszcze że czujnik gazu przy wielozaworze pokazywał że nie ma gazu więc zdjąłem szkiełko i poruszałem i teraz pokazuje 1/2 butli Nie wiem co jest grane Czy może wielozawór do wymiany czy reduktor wyrzucić na złom A może inne pomysły macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 jak ustawiłeś ciśnienie 1.1 ?? przecież po przełączeniu gaśnie czujnik gazu nie ma tu znaczenia, podepnij sie pod program i zobacz co się dzieje, dobrze by było podmienić MAP-a na próbę, jak masz dojście to wepnij manometr zamiast FFL i sprawdź jakie faktycznie jest ciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisF3 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Ciśnienie ustawiłem śrubą na reduktorze gdy pracował na benzynie Byłem u gazownika dzisiaj i stwierdził że wielozawór do wymiany i reduktor a że butlę do grudnia muszę i tak zmienić bo nie mam papierów na nią (firma ATRAM) to w gruncie rzeczy wszystko trzeba zrobić teraz Niezły wydatek mnie czeka Jutro butla i wielozawór Nie wiem co zrobić z reduktorem na wyjściu nie ma ciśnienia(gazownik podobno sprawdzał manometrem) Czy warto bawić się w wymianę oringu na tłoku czy to może nie być to i lepiej nowy reduktor Już mnie boli głowa od tego wszystkiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Ciśnienie ustawiłem śrubą na reduktorze gdy pracował na benzynie czyli nie masz ciśnienia w układzie, bo po przełączeniu zawsze spada, ciśnienie na reduktorze ustawia się podczas pracy na gazie, NIKO to dobry reduktor, spróbuj podkręcić ciśnienie i przełączyc na gaz, na wejściu do redka jest ciśnienie?? luzowałeś ???na EZ przed redkiem jest ciśńienie?? może coś z EZ, zawsze można powymieniać wszytko ale może warto poświęcić trochę czasu i posprawdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisF3 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 gazownik mówił że na wejściu jest ciśnienie ale zastanawia mnie to że wielozawór do wymiany to skąd ciśnienie na wejściu do reduktora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 a widzisz, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisF3 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 no zobaczymy jutro po wymianie butli i wielozaworu Może podłubię się jeszcze przy reduktorze najgorzej że na tłoku oringu nie zmieniłem a kupować zestaw u pana Domańskiego nie wiem czy się opłaca może ten reduktor już wyzionął ducha może lepiej kupić nowy Zavoli N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 masz ciśnienie przed redkiem, czyli WZW powinien być dobry, w NIKO wymieniasz tylko oring, za parę groszy w sklepie, nie musisz kupować u Domańskiego, ZAVOLAK N będzie za słaby, chyba, że nie kręcisz auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisF3 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 raczej jeżdżę oszczędnie ale ewentualnie Zavoli S a ciśnienie przed naprawą grzybka było 3.6 bara nawet przewód zerwało z FFL a grzybek naprawiłem na superglue he he Może znajdę jutro oring na ten tłok nawet okrągły i zobaczymy co będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.