Glorusek Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Pytanie do uzytkownikow starszych x-traili jak tam u was z rdza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 lekko tylne nadkola przy rantach ( widać tylko jak sie kucnie i przyjrzy ) oraz troszke przy rejestracji napuchło. Podłoga i reszta bez śladów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 A ja jak ostanio naprawiałem zamek bo klasycznie linka spadła, to w drzwiach na listwie i przy zawiasie oczywiście od środka pojawiła sie niewielka narazie to zabespieczyłem ale jeszcze z drugiej stronu sprawdze na wiosne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalleanka Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Warstwa lakieru jest bardzo cienka, brązowieją więc wszystkie odpryski od kamyków na górnym kancie przedniej szyby, Wytarł się lakier pod ramką rejestracji na klapie bagażnika i zaczyna żółknąć - to do zrobienia jak będzie ciepło. Warto zajrzeć pod listwy ochronne/ozdobne na progach oraz pod uszczelkami na dolnych krawędziach drzwi. W tych miejscach znalazło się trochę rdzy u kolegi w X'ie z 2003 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 u mnie pod uszczelką (na wysokości lusterka) drzwi kierowcy, do tego chromowana ramka tylnej tablicy. Mowa o T30 z 2004 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 U mnie z tyłu na rancie błotnika trochę wyszło,ale to przez odpryski od kamieni i auto stało przez 7 miesięcy.Nie było umyte po zimie z soli i wyszło.Po zakupie auta od razu to naprawiłem i jest już 2 lata spokój.Poza tym pod plastikowymi osłonami na progach delikatne znaki,ale to jest pryszcz.Łatwe do usunięcia.Podłoga,ranty drzwi,za tablicą na klapie itp to wszędzie zdrowo. Ogólnie to jest bardzo fajnie zabezpieczony przed korozją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netoperek Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 (edytowane) Maleńkie ognisko pod uszczelką tylnego (bocznego) okna, plus skorodowany spaw ramki szyby tylnych drzwi. Edytowane 5 Marca 2013 przez Netoperek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kizior Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Ja mam z 2006r. i już ładne bąble wyłażą wokół rantów nakładek progowych, zwłaszcza z przodu. no i pod uszczelką klapy bagażnika, tam gdzie spawał automat pojawia sie brąz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komosinskijunior Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 U mnie w Xtrialu z 2005r jak u kolegi wcześniej, lekka rdza na drzwiach bocznych z pod plastiku przy lusterku, schodzący chrom z obudowy oświetlenia tablicy rejestracyjnej i dodatkowo po wewnętrznej stronie maski -tam gdzie jest zagięcie dwóch blach uszczelnione pastą na całej szerokości. Nie wspomnę o odpryskach po kamieniach. Katastrofa, jak miałem audi to tego zdecydowanie nie było, słaby ocynk jeśli w ogóle tam jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 U mnie w Xtrialu z 2005r jak u kolegi wcześniej, lekka rdza na drzwiach bocznych z pod plastiku przy lusterku, schodzący chrom z obudowy oświetlenia tablicy rejestracyjnej i dodatkowo po wewnętrznej stronie maski -tam gdzie jest zagięcie dwóch blach uszczelnione pastą na całej szerokości. Nie wspomnę o odpryskach po kamieniach. Katastrofa, jak miałem audi to tego zdecydowanie nie było, słaby ocynk jeśli w ogóle tam jest. ku przestrodze, nie kupujcie tej chromowanej listwy nowej, ja się połasiłem za jedyne 660zł lepiej na nowo pomalować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 U mnie w Xtrialu z 2005r jak u kolegi wcześniej, lekka rdza na drzwiach bocznych z pod plastiku przy lusterku, schodzący chrom z obudowy oświetlenia tablicy rejestracyjnej i dodatkowo po wewnętrznej stronie maski -tam gdzie jest zagięcie dwóch blach uszczelnione pastą na całej szerokości. Nie wspomnę o odpryskach po kamieniach. Katastrofa, jak miałem audi to tego zdecydowanie nie było, słaby ocynk jeśli w ogóle tam jest. W nissanie jeszcze nie jest tak źle.Chyba nie widziałeś jak jest zardzewiałe Suzuki Grand Vitara z 2002 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Ja mam 2006 ale pierwszy właściciel i nie mam w ogóle rdzy nigdzie na karoserii. Może koledzy mają sprowadzki no to się nie dziwię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glorusek Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) Edytowane 26 Marca 2013 przez Glorusek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 za to o przednie błotniki w Xie możesz być spokojny - nie zardzewieją 2006r - rdzy narazie brak, jedno ognisko znalazłem na wzmocnieniu pod nogami kierowcy podczas wyciszania, drugie małe - tylna klapa bo ktoś numer przykręcił wkrętem do blachy :] oba usunięte i zabezpieczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 To coś pod nogami kierowcy to "wzmocnienie:" też mam to pordzewiałe ale zastanawiałem się po co w ogóle to jest ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźnik. Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 x-trail roczny, tylnia klapa juz po malowaniu w okolicach chromowanej listwy ,powychodziły bąble , klamki sniedzieją jak dach na bazylice mariackiej w krk (powychodziły zielone wykwity) felgi alu 18 cali w okolicy kapsla na srodku- bąble . plastikowa chromowana atrapa przód- bąble . i to wszystko w rocznym aucie , jak to powiedział pan w serwisie " to wszystko robią tylko ludzie " małpa by to lepiej zrobiła . aha i jeszcze coś napier.... w tylnim zawieszeniu . to tak żeby nie mysleć tylko o rdzy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 W zeszłym roku robiłem tylne ranty w nadkolach ,a teraz po zimie znowu wyszło,to jakaś masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 a jak robiłeś te ranty ? opisz dokładniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Osobiście tego nie robiłem,dałem do lakiernika.Po tygodniu reklamowałem bo wyszły pęcheże ,ale poprawił.Zastanawiam czy tego nie spi.........ił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał X-trail Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Witam Ostatnio wyskakują małe wypryski na obramowaniu szyb na drzwiach.Czym i jak to najlepiej wyleczyć,czy trzeba zerwać tą folię z ramek i prysnąć jakimś czarnym matem,bo jak próbowałem skrobać każdy bąbel i robić zaprawki to wizualnie kulawo to wygląda.Czy macie jakieś inne patenty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 (edytowane) Ja tez mam pechez na rancie tylnego blotnika strona lewa. (Co ciekawe, ogladalem dwa X-y i tez mialy bomble w tym samym miejscu. To sa chyba jakies jaja?) Po naprawie moze jakies nadkola? Edytowane 23 Czerwca 2013 przez Grzmot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaw Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Podobnie, mam purchla na 3mm na rancie tylnego błotnika. Okazuje się, że od środka ten rant nie jest w żaden sposób zabezpieczony poza szarą farbą, a przecież tam zbiera się wszelki brud, błoto. Reszta nadkola jest zabezpieczona dużo lepiej, ale te kilka centymentów przy samym rancie już nie. Ja na tą chwilę oczyściłem od środka wiertarką ze szczotką drucianą i pomalowałem bitexem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 bitex jest słaby i chroni tylko przed kamieniami a nie solą, wodą itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 "SIKA POKSITAR" jest dobra, ale troche kosztuje.Chroni przed rdza i jest elastyczna ale nie wiem czy nie przebije lakieru.Trzeba wyprubowac w niewidocznym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźnik. Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 ja jestem już po malowaniu tylnej klapy, dwukrotne malowanie felg, wymiana klamek i przedniej atrapy . Samochód z października 2011 . nie ma co komentować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.