Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

czy ktos pomoże błąd c1130 i c 1132


dstasiu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie mam juz siły dwa błędy c1130 i c1132 i palące się kontrolki kontroli trakcji. Moduł abs ok . ponoc silnik wyrzuca ale dlaczego co sprawdzić. Mam uszkodzony wąż intercoolera, moze to powód?

propozycje co sprawdzic mile widziane.

czy przy dzisiejszych komputerach diagnostycznych nadal nic nie wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje, ale troche kiepsko z moim angielskim typowym technicznym tak ze kiepsko

 

No i następny elektronik od autek. Wszystko jest ok . Ale nie podobaja mu sie wchnięcia obrotów co jakiś czas i to one moga być powodem palących sie kontrolek trakcji, ale co moze być przyczyna takich nagłych wachnięć, wtedy ciśnienie wzrasta a to nienormalne.

Jakies pomysły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam podejrzewam ze masz problem z zablokowana rurka od czujnika ciśnienia kolektora wydechowego. Należy odłączyć czujnik i odkręcić rurkę wyjąc i wyczyścić .Dołączam zdjęcia gdzie sie znajduje i jak wyglada powodzenia

Ps: to typowa usterka dla tego silnika

bf62a4d298e53fa2aaaad71ac550efbd.jpgfe411a098db7ad1679f7af03b03b277d.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak to sa błędy ESP ale ich opis dotyczy niewłaściwych sygnałów dochodzących z kontrolera silnika

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam podejrzewam ze masz problem z zablokowana rurka od czujnika ciśnienia kolektora wydechowego. Należy odłączyć czujnik i odkręcić rurkę wyjąc i wyczyścić .Dołączam zdjęcia gdzie sie znajduje i jak wyglada powodzenia

Ps: to typowa usterka dla tego silnika

bf62a4d298e53fa2aaaad71ac550efbd.jpgfe411a098db7ad1679f7af03b03b277d.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Chciałbym podziękować koledze Cbr600  u mnie też występował ten błąd według opisu wyczyściłem rurkę i ESP działa prawidłowo. Już się nie wyłącza. Rurka zapchana na amen. Jestem krewny dobre Piwko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Dzień dobry,

 

Jestem nowy na forum i mam podobny problem.

 

Mam silnik 1.6 benz. 117 KM. Czy Ktoś z forumowiczów spotkał się może z taką usterką w tym silniku?

 

Problem powstał trzy tygodnie temu, podczas mrozu -15 0 C. Zapaliły się podczas ruszania dwie ww. kontrolki "ESP" oraz "ESP OFF". Czasem jeszcze na 1- wszym biegu potrafi załączyć się trakcja w prawym przednim kole, ale tylko raz, później jest ok. Można normalnie kontynuować jazdę. ABS działa. Po ponownym uruchomieniu silnika kontrolki gasną, ale ruszam, podjadę 10 m i znowu się zapalają. Pod komputer nie podłączałem jeszcze. Jak na razie szukam informacji na forum. Przepatrzyłem chyba całe. Była wprawdzie jakaś informacja o takim przypadku, ale podobno ustąpiła po ustaniu mrozu. U mnie problem cały czas trwa ... A temperatura już sporo powyżej zera....

 

Czy Ktoś pomoże ?  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ja mam, 1,2 i po rozgrzaniu zaczyna tracić moc i gaśnie na kopie wyskakuje komunikat o wypadaniu zapłonu na 1i4 tłoku macie jakieś pomysły

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam

 

Dzięki za pomoc dla Cbr600

Bardzo pomocny post .

U mnie w 1.6 DCI dokładnie takie same objawy,  te same błędy.

Jest tylko taka różnica, że ta rurka do czujnika jest inaczej montowana do kolektora (nakrętka w stylu przewodu hamulcowego) i to nie był problem w zatkanej rurce (choć czysta też nie była, ale jej nie demontowałem) a w zatkanym czujniku. Czujnik od czoła ma taki mały otworek, zatkany całkowicie. 

Drutem delikatnie udrożniłem otworek na głębokość ok.1,5cm (nie chciałem za głęboko, żeby go nie uszkodzić). Ale to nie pomogło. Więc wóz, albo przewóz... Igła do strzykawki i coraz głębiej... W końcu przebiłem ten cały syf... Wypłynęła ze środka czarna płynna maź, wyczyściłem to i czujnik działa poprawnie. Czujnik  jest po prawej stronie, zaraz obok turbiny.

Ciekawe tylko jak długo... Auto ma 80kkm i takie jajka.... :o

 

Może się komuś przyda...  Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

witam odkopię temat mam pytanie jak się dostać do tej rurki od spodu czy ona jest za silnikiem stojąc przed nimi zaznaczam ze jestem laikiem stad moje pytanie i proszę o zrozumienie po zdjęciu wydaje mi się ze znajduje się od spodu ale kto pytanie bladzi zaznaczę tylko ze mam błąd c 1132 i błąd c1116

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

właśnie dopadł mnie błąd c1130 z tym że mam 1.6 HRD zapaliły się przy tym kontrolki ESP OFF i poślizgu. Sterowniki przeskanowałem i błąd w module ABS czy możecie doradzić czego na początek się czepić czy ewentualnie zostawić to na razie w spokoju. Po zgaszeniu i krótkim postoju kontrolki zgasły same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...