Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wpięcie reduktora w układ


GeorgeGt

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Czy złe wpięcie reduktora może powodować nie załączanie się dużego obiegu? W nowo założonej instalacji w P11.144 ładnie łapie i trzyma temperaturę, przełącza na gaz dość szybko ale nie puszcza na duży obieg. W WP11(tez lpg) po kilku minutach łapie odpowiednią temperaturę i otwiera duży obieg. Termostaty dobre bo nawet robiłem podmiankę.

 

Pozdrawiam,

post-27640-0-41857900-1363196629_thumb.jpg

post-27640-0-79140200-1363196651_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie duży obieg w zimie się pratycznie nie włącza (jeśli ogrzewanie jest włączone) i jest to raczej normalne. Być może masz w drugim aucie bardziej zamuloną chłodnicę lub nagrzewnicę i szybciej się przez to grzeje a co za tym idzie załącza duży obieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie duży obieg w zimie się pratycznie nie włącza (jeśli ogrzewanie jest włączone) i jest to raczej normalne. Być może masz w drugim aucie bardziej zamuloną chłodnicę lub nagrzewnicę i szybciej się przez to grzeje a co za tym idzie załącza duży obieg.

 

Czyli co spać spokojnie? dobrze Mi się wpiął tym reduktorem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję, przyjrzeć się temu wpieciu, na zdjeciu widać, że wąż wodny jest zgięty, przecież ładnie można się wpiąć w nagrzewnicę i jest spokój a tu jest w co wpiete??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję, przyjrzeć się temu wpieciu, na zdjeciu widać, że wąż wodny jest zgięty, przecież ładnie można się wpiąć w nagrzewnicę i jest spokój a tu jest w co wpiete??

 

Chyba do powrotu małego obiegu... rurki która jest przed termostatem.

 

Mam rozumieć, że takie wpięcie reduktora nie powinno stwarzać problemu dla dużego obiegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reduktor ma być wpięty równolegle w obwód nagrzewnicy to nie podlega dyskusji do dużego nie ma nic mały obieg jest zamykany przez pokrętło i normalnie tam nie przechodzi przez niego płyn przy reduktorze - następuje dodatkowe chłodzenie silnika bo płyn przepływa sobie przez reduktor a normalnie by tam nie dochodził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...