Gość gedziog Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Witam. Wczoraj wymieniłem zestaw naprawczy przy tomasetto alaska AT-09 aby sprawdzić czy po wymianie będę miał mniejsze spadki ciśnienia ,wiem że mam trochę za mało wydajny reduktor ale zdziwiła mnie sprawa że ten sam komplet uszczelek pasuje do tomasetto alaska AT-09 artic a przecież jest on o co najmniej 100kM mocniejszy od zwykłej alaski,i tu mi się nasuwa pytanie jak to jest możliwe że jeden jest wydajniejszy od drugiego czym się one różnią bo skoro jest to samo to może można jakoś przerobić aby był wydajniejszy. Planuję kupić mocniejszy ale jeżeli te dwa nie różnią się w jakimś stopniu to może jest wyjście aby nie kupować innego tylko coś pokombinować z tym co mam,czekam na jakieś ciekawe sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 alaska artic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gedziog Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 dzięki nie dojrzałem małej zmiany z tylnej ściance ogólnie nie jestem zdecydowany na jaki reduktor zmienić do 133kM mojego auta bo opinie są różne, jeden chwali dany reduktor a drugi psioczy na niego chodzi mi o taki co nie zmienia się ciśnienie z ubytkiem gazu w butli i podczas depnięcia też a z tym to różnie,co ty byś założył za reduktor ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 włożył bym SHARKA1500, lub ACR01 czarnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gedziog Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 a powiedz mi jakie mierzy ciśnienie ta kostka co jest podłączona pod reduktor i pod kolektor i w jaki sposób? jak odpowie mi ktoś to napiszę dlaczego zadałem takie pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 jaka instalacja?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gedziog Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 sekwencja jak to się ma z tym mierzeniem ciśnienia przez czujnik ciśnienia tzn. co on mierzy faktycznie i w jaki sposób bo coś tu nie kumam :oops: mianowicie chciałem dzisiaj sprawdzić jak to czujnik odczytuje faktycznie i zdławiłem wąż od fazy lotnej zaraz za filtrem a przed czujnikiem od gazu gdzie jest trójnik i o dziwo nic się w programie nie zmieniło tylko dopiero gdy go zdusiłem całkiem to auto zgasło z powodu braku gazu w wtryskach i to wszystko.Potem zdławiłem wężyk od podciśnienia z kolektora co idzie do trójnika i do reduktora i wtedy pojawił sie komunikat że za małe ciśnienie lub za duże MAP teraz nie pamiętam.I z stąd moje pytanie co on faktycznie mierzy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 że sekwencja, to widać po reduktorze, ale jaka??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.