Gość iDe3x Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 witam, mój stary aparat zapłonowy zepsuł się mam silnik 1.3, a kupiłem z micry 1.0 i włożyłem od 1.0 do 1.3 od tego mogą występować problemy ? np szarpanie, dławienie się duze spalanie dodam, że parownik lpg zregenerowany przewody nowe filtry nowe swiece nowe palec nowy i problemy nie ustepuja kąt zapłony wczoraj ustawiałem u mechanika nadal to samo! proszę o odp czy ma różnica że od 1.0 włożyłem do micry 1.3. dodam ze na tym starym jezdzil dobrze dopuki sie nie rozwalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 palec i kopułka do sprawdzenia na pb jest lepiej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iDe3x Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 palec nowy kopułka sprawdzana... kąt ustawienia zapłonu zrobiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Może kable zapłonowe są założone w złej kolejności? z tego co widzę w intercarsie aparaty powinny być identyczne w 1.0 i 1.3 więc to nie powinno robić różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iDe3x Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 przewody sa założone w odpowiedniej kolejności, dodam, że na starym aparacie zapłonowym z 1.3 pisało na naklejce na górze 426370 po środku 22100-99B01 a na dole 5192 na obecnym z 1.0 na górze pisze 42537F po środku 22100-99B01 a na dole 4393 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 22100-99B01 to symbol części Nissana, program serwisowy podaje że pasuje zarówno do 1.0 jak i 1.3. Może w tym nowym jest uszkodzony moduł zapłonowy? Nie orientuję się czy można go łatwo wyjąć, ale może spróbuj przełożyć ze starego. No chyba że właśnie w starym był walnięty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iDe3x Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 to czyli to nie wina aparatu zapłonowego ? dodam, że aparat ustawiałem 2 dni temu w serwisie nissana ustawili na 15 stopni tak jak powinno być i problem jest nadal. dodam, że jak przed ustawieniem kręciłem wartościa aparatu w prawo i lewo to zaczynał dobrze pracować.. nie mam juz sily na to auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 A może ten aparat co kupiłeś jest niesprawny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iDe3x Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 no w sumie tez tak moze byc... tylko auto zapala od 1 strzała.. jak mechanik jechał nim to mówił tak jak by raz chodził na wszystkich cylindrach a raz na 3, 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.