Gość konrad880901 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 witam. mam problem gdy jadąc samochodem np na 3 biegu i puszczę gas( tzw hamowanie silnikiem i po chwili wcisne sprzęgło zeby wyrzucic na luż auto potrafi zgasnąc. problem ten jest równierz gdy ostrzejh rozpędzę go tak do 6 tys obr. i od razu wyrzycę na luz . z instalacja nie było problemów. to esgi2, walteki, reduktor alaska, mam podgrzewacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 na PB jest tak samo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 nie samochód jeżdzi ogólnie na lpg ok chodzi równo dobrze się przełącza ale z tym jest problem gdy wyrzucam na luz przy delikatniejszej jezdzie jest ok myślałem nad wymianą listwy ale czy to jest przyczyna?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 czyli trzeba, przyjrzeć się instalacji, wtryski, i ustawienia, co tam masz zamontowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 czerwony waltek podgrzewacz, alaska , esgi 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 czyli to 1.6??? RW do kalibracji i czyszczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 mają przejechane niecałe 7 tys... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 to moze wyreguluj instalkę, powiedz co zrobiłeś i co sprawdzałeś, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 ustawiane było przez kilku fachowców i w końcu było ok. wężyki mam jednakowej długości, filtry nowe, ciśnienie gazu ok. świece przewody ok. nie wiem co tam zmienić w ustawieniach..zeby gdy wyrzucę na lz po ostrzejszej jeżdzie nie spadały tak drastycznie obroty...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 a ile masz juz na tym najechane?? daj jakies zdjecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 przejechane z 10 tys. zdjęcia są na innym moim poscie bo też miałem już ten problem mam jeszcze pytanie czy sekwencja musi być podpięta pod sonde? a jak tak to pod który przewód? grzałki czy ten srodkowy sugnał?zauważyłem dziś ze ten kabel sygnałowy od sondy ma w sobie drugi taki bez izolacji ale on nie dochodzi do kostki do sondy... dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 mam jeszcze pytanie czy sekwencja musi być podpięta pod sonde? nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 a ten kabel tak ma być ze z kostki od sondy wychodzi 3 a potem z tym srodkowym idzie czwarty? tylko przy sondzie nie jest do niczego podpięty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 czyli ktoś coś podpinał do sygnałowego, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 nie raczej on idzie w oryginalnej izolacji razem z sygnałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 może masz na myśli ekran tego sygnału ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 w grubym kablu idzie jeden cienki w izolacji a obok drugi w takim pazłotku i ten kończy się przed kostką do sondy . i to jest oryginalnie odkryłem to chcąc podpiąc kabel od centralki lpg do sondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 wyglądało by na to, że masz odpiętą sondę od kompa, bo własnie ten w ekranie idzie jako sygnał z lambady do ECU, najlepiej sprawdzić przejście ECU - LAMBADA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 ok idzie jedna strona do eku a druga? na schemacie gdzieś znalazłem ze takjest i jest to zatopione w jakimś kleju w srodku kabla przed kostka do sondy zauważyłem ostatnio ze problem gubienia tych obrotów przy wyrzucaniu na luz jest czasem i na pb ale tylko jak jest zimny. a na lpg cały czas mam jeszcze pytanie jakie powinno być ciśnienie lpg reduktora na wolnych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 kabel idzie od sondy do ECU, ciśnienie reduktora dobiera się podczas strojenia, i moze być różne, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.